Goossens, een drama
Geplaatst: 28 apr 2008 09:19
Beste,
Op 30 september 2007 heb ik samen met mijn vriend voor € 5.623,- aan meubels gekocht bij de firma Goossens. Deze zouden in februari 2008 geleverd worden. Begin februari kregen wij te horen, dat de bestelde meubels niet geleverd konden worden, het zou in maart geleverd worden. Echter in maart kregen wij wederom het bericht dat het niet geleverd kon worden, een aantal meubels waren niet door de keuring heen gekomen. De meubels zouden op 24 april geleverd worden. In januari 2008 plaatste wij een nieuwe order bij Goossens. Een eettafel, deze zou ik week 17 geleverd worden i.v.m. aanpassing aan de tafel. Prima geen probleem, daar hebben wij zelf voor gekozen. De tafel kon dan gelijk met onze eerste bestelling van september 2007 geleverd worden. Echter kregen wij 1 week voor levering door dat 2 meubelstukken niet geleverd konden worden. Wij zin inmiddels al dik 6,5 maand verder, vanaf de dag dat we besteld hebben. De afgekeurde meubels kunnen pas in de 1ste week van juli 2008 geleverd worden. Dan zijn we al 10 maanden verder. Maar goed, teleurgesteld en al wachten we de levering van 24 april af. Alles werd keurig door de transporteur binnen gezet. Echter miste ik mijn eettafel, die ik in januari besteld had en die tegelijk met de bestelling van september geleverd zou worden. Helaas deze zat er niet bij. Direct met de klantenservice gebeld. Sorry, mevrouw binnen 3 weken kunnen wij u meer vertellen. Omdat ik er inmiddels echt een beetje klaar mee ben, ben ik naar het filiaal gegaan waar we alles gekocht hebben. Daar kwamen we naar bijna een uur te hebben gediscussieerd en heen en weer te hebben gebeld, erachter dat het geen 3 weken ging duren voordat onze eettafel geleverd zou worden, maar 7 weken. Met stom verbaasd ben en was ik. Ze hebben me een leentafel aangeboden, maar ook nu weet men nog steeds niet wanneer deze geleverd kan worden. Ik ben ten einde raad!
Op 30 september 2007 heb ik samen met mijn vriend voor € 5.623,- aan meubels gekocht bij de firma Goossens. Deze zouden in februari 2008 geleverd worden. Begin februari kregen wij te horen, dat de bestelde meubels niet geleverd konden worden, het zou in maart geleverd worden. Echter in maart kregen wij wederom het bericht dat het niet geleverd kon worden, een aantal meubels waren niet door de keuring heen gekomen. De meubels zouden op 24 april geleverd worden. In januari 2008 plaatste wij een nieuwe order bij Goossens. Een eettafel, deze zou ik week 17 geleverd worden i.v.m. aanpassing aan de tafel. Prima geen probleem, daar hebben wij zelf voor gekozen. De tafel kon dan gelijk met onze eerste bestelling van september 2007 geleverd worden. Echter kregen wij 1 week voor levering door dat 2 meubelstukken niet geleverd konden worden. Wij zin inmiddels al dik 6,5 maand verder, vanaf de dag dat we besteld hebben. De afgekeurde meubels kunnen pas in de 1ste week van juli 2008 geleverd worden. Dan zijn we al 10 maanden verder. Maar goed, teleurgesteld en al wachten we de levering van 24 april af. Alles werd keurig door de transporteur binnen gezet. Echter miste ik mijn eettafel, die ik in januari besteld had en die tegelijk met de bestelling van september geleverd zou worden. Helaas deze zat er niet bij. Direct met de klantenservice gebeld. Sorry, mevrouw binnen 3 weken kunnen wij u meer vertellen. Omdat ik er inmiddels echt een beetje klaar mee ben, ben ik naar het filiaal gegaan waar we alles gekocht hebben. Daar kwamen we naar bijna een uur te hebben gediscussieerd en heen en weer te hebben gebeld, erachter dat het geen 3 weken ging duren voordat onze eettafel geleverd zou worden, maar 7 weken. Met stom verbaasd ben en was ik. Ze hebben me een leentafel aangeboden, maar ook nu weet men nog steeds niet wanneer deze geleverd kan worden. Ik ben ten einde raad!