Consumentenbond biedt minder voor zelfde abonnementsgeld
Geplaatst: 29 apr 2008 09:01
De consumentenbond heeft ruim een jaar geleden haar website "verbeterd". Sindsdien kan ik, ook als betalend Consumentenbond Online-lid, nog maar een beperkte hoeveelheid informatie vinden op de website, via het zoeken bij de "Tests" of via "algemeen zoeken" op de website. Ook Googlen op de website levert niks op.
Voorheen kon ik ALLE informatie uit de Consumentengids direct en makkelijk vinden op de website en artikelen uit de Consumentengids integraal lezen en zonodig opslaan op mijn PC.
Ik heb de Consumentenbond het afgelopen jaar enkele malen telefonisch en via e-mail gevraagd hoe dit zit. Eerst werd gewezen naar kinderziekten met de nieuwe website, laten meende men dat ik "niet goed zou zoeken". Ik heb op basis van hun antwoordmail zelfs sterk het gevoel dat men helemaal niet begrijpt wat ik bedoel.
Nu, na ruim een jaar, is de situatie absoluut niet verbeterd.
Veel interessante informatie uit de gids moet ik nu OF net als heel vroeger als los artikel uitscheuren en bewaren OF scannen. Mega-irritant! Om dit nu juist te voorkomen had/ heb ik het ervoor over om het Online-lidmaatschap te betalen.
En ook: ik vind dat ik fors minder waar krijg voor mijn geld.
Mijn vraag is dus of hier lezers en Consumentenbondleden zijn die de dezelfde ervaring hebben of is het toch dat ik gewoon slecht zoek. Hebt u ideeën om dit op te lossen?
Voorheen kon ik ALLE informatie uit de Consumentengids direct en makkelijk vinden op de website en artikelen uit de Consumentengids integraal lezen en zonodig opslaan op mijn PC.
Ik heb de Consumentenbond het afgelopen jaar enkele malen telefonisch en via e-mail gevraagd hoe dit zit. Eerst werd gewezen naar kinderziekten met de nieuwe website, laten meende men dat ik "niet goed zou zoeken". Ik heb op basis van hun antwoordmail zelfs sterk het gevoel dat men helemaal niet begrijpt wat ik bedoel.
Nu, na ruim een jaar, is de situatie absoluut niet verbeterd.
Veel interessante informatie uit de gids moet ik nu OF net als heel vroeger als los artikel uitscheuren en bewaren OF scannen. Mega-irritant! Om dit nu juist te voorkomen had/ heb ik het ervoor over om het Online-lidmaatschap te betalen.
En ook: ik vind dat ik fors minder waar krijg voor mijn geld.
Mijn vraag is dus of hier lezers en Consumentenbondleden zijn die de dezelfde ervaring hebben of is het toch dat ik gewoon slecht zoek. Hebt u ideeën om dit op te lossen?