LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit wordt een succes!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Nederlanders zijn nogal achterdochtig.
Ja natuurlijk, het ligt in de volksaard :roll: Hetzelfde liedje hoor je ook in andere landen, de Fransen/Belgen/Duitsre zijn te achterdochtig... Het ligt altijd aan iets anders, nooit aan het syteem zelf.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

In de USA, India, de Fillipijnen, Zuid Afrika en Australie weet ik dat FFI het heel goed doet. Waar is je bewijs dat het niet zo is?!

En natuurlijk zijn de Nederlanders achterdochtig, er lopen teveel mensen rond die liegen (zoals jij al ontmaskerd bent)

kuklos
Berichten: 9819
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door kuklos »

@antileugens, waar is het bewijs dat het in de andere landen zo goed loopt?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

In de USA, India, de Fillipijnen, Zuid Afrika en Australie weet ik dat FFI het heel goed doet. Waar is je bewijs dat het niet zo is?!
En waar ergens zeg ik dat het niet zo is?!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Waar concludeer je dat ik op jou reageer?! Ik neem leugenaars niet zo erg serieus, zeker niet als ze keer op keer ontmaskert worden, zich dan even gedrukt houden zodat de topic waarin ze ontmaskert werden weer op de achtergrond verdwijnt om dan weer te doen alsof ze NIET keer op keer ontmaskert zijn als leugenaar.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Waar concludeer je dat ik op jou reageer?!
Ja hallo, gezien de aard van jou opmerking is logisch te concluderen dat je op mijn opmerking reageerde.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Zou ik eerst maar eens mijn nickname wijzigen, daar staat namelijk de eerste leugen al.
Geplaatst op 05 Okt 2008 13:15 door antileugens

Waar concludeer je dat ik op jou reageer?! Ik neem leugenaars niet zo erg serieus,
Dit topic gaat over het grote succes ( not dus kennelijk ) van een wondermiddeltje om brandstof te besparen.
Vitaminen voor je auto?
[vr 15 sep 2006, 13:01]
Hier had ik nog nooit van gehoord totdat iemand mij informatie mailde: de MPG-CAP, een product van het Amerikaanse ‘Fuel Freedom International'.

Wat is het en wat doet het?

De MPG-CAP (MPG staat voor Miles Per Gallon) is een capsule die je in je brandstoftank van je auto, motor of boot doet voordat je gaat tanken. Het is geen reiniger, maar een oplosser van onder andere koolstofresten die ontstaan tijdens de verbranding.

Ik citeer uit het ontvangen bericht:
‘De brandstof “vervoert” deze 100 procent biologische, actieve componenten naar de verbrandingskamer. Daar ontstaat een coating op het metaaloppervlak.

'De koolstofresten worden opgelost, waardoor het oppervlak van de verbrandingselementen schoner wordt. Daardoor ontstaat een proces van het schoner en sneller dus efficiënter verbranden van de brandstof.

‘Het is dus geen toevoeging aan de brandstof, nee, de brandstof wordt slechts gebruikt als vervoerder van de capsule om vervolgens in de verbrandingskamer zijn werk te doen. Dit is dus iets geheel nieuws t.o.v. de producten die er al in de markt zijn. Denk aan dit product als aan een vitaminesupplement, een toevoeging voor het behoud van je lichaam, maar dan voor je auto.’

Sinds november 2005 is FFi met de MPG-CAP internationaal de markt op gegaan (nu in 104 landen, waaronder Nederland).

‘De FFi heeft de exclusieve, wereldwijde marketingrechten. Er rust een wereldwijd patent op de technologie van de MPG-CAP, de samenstelling blijft uniek en geheim’, aldus het bericht.

En: ‘Ter geruststelling:FFi heeft een miljoenenverzekering afgesloten voor calamiteiten. Ze hebben nog niet uit deze pot hoeven te betalen. De MPG-CAP brengen geen schade aan de motor.’

Verder wordt er gemeld dat 'het gemiddelde van de gebruikers in Nederland ligt nu tussen de 40 – 60 liter per tank. Men rijdt 40 – 180 km meer met de MPG-CAPS™. Benzine en diesel'. Dus ook zuiniger
Het is al vanaf 2005 op de markt maar geen hond die het ken.(op wat BNérs na die alles voor geld roepen ).

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Sinds november 2005 is FFi met de MPG-CAP internationaal de markt op gegaan (nu in 104 landen, waaronder Nederland).

De doorbraak in andere landen word genoemd voor het uitblijven van dezelfde doorbraak in Nederland?
Verder wordt er gemeld dat 'het gemiddelde van de gebruikers in Nederland ligt nu tussen de 40 – 60 liter per tank. Men rijdt 40 – 180 km meer met de MPG-CAPS™. Benzine en diesel'. Dus ook zuiniger
Als dat waar was hadden Nederlanders bekend om hun zuinige aard de winkels bestormd voor het produkt. :D

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Nederlanders staan wel om meer bekend. Er zijn overigens, voor zover ik weet, geen positieve gezegden en spreekwoorden te vinden in welke andere taal dan ook, over Nederlanders. Wel zeer veel negatieve gezegden.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Hallo,
Ben vande week naar zòn bijeenkomst geweest.Vind het pure oplichterij je moet je inkopen voor €410,- dan moet je een creditcard van hun kopen A €59,-per jaar dan moet je maandelijks 3 strippen afnemen er zitten 10 pillen op een strip A€60, dus even rekenen €410 plus €59,- plus 60x12=€720,- het eerste jaar kost me dit dus €1189,- das niet niks .Ik heb maar 4 pillen nodig per maand 1 pil staat garand voor 40 liter benzine .Ik geef degene hier boven dus wel gelijk dat ik na een jaar mijn kasten vol met pillen heb liggen waar ik niks meer mee doe .Kort om laat je niet oplichten door dit systeem maar als je er echt in geloof koop dan gewoon ergens een brandstof pil bij iemand voor € 2,50 en rij 30 km verder op je tank
Deze produkten ( en hun verkoopmethode ) zijn al jaren onderwerp van discussie.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Een verhaaltje van iemand zonder dat daar een link bij staat waar we na kunnen kijken of het verhaal dat wordt neergezet klopt, zegt mij niks. Ik heb hier al te vaak dingen zien staan die achteraf niet bleken te kloppen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

http://www.molblog.nl/topofflop/3530

U vraagt wij draaien. :wink:


Kijk bij de reactie, zijn trouwens voor en tegen.
Marieke
Ik heb er zo mijn twijfels over... als dit dé oplossing was, waarom wordt dit dan niet groots gebracht? Is het ècht zo milieuvriendelijk en besparend dat het uiteindelijk zou leiden tot vermindering van de afname van benzine, lees: minder inkomsten voor de staat, dat het stil wordt gehouden?
Of is het gewoon onzin en is gewoonweg bedoeld om de portemonnee te spekken van de fabrikant...?

Voorlopig zal mijn bolide het moeten doen zonder vitamientjes...

vr 15 sep 2006, 15:57

[website] Michel
Al dit soort brandstofbesparingen blijken tot nu toe pure oplichterij. Zo zal dit duidelijk ook niet thuishoren.

Om dus de vraag te beantwoorden waarom dit hier niet thuishoort? Je maakt reclame voor een net zo dubieus product als penisvergroters.

vr 15 sep 2006, 19:59

[website] Michel
Zo zal dit duidelijk ook niet thuishoren = zal dit ook niet werken..

vr 15 sep 2006, 20:00

[website] Michel
De cyclone was overigens ook al zo revolutionair: www.brandstofgeheim.nl

Ze moeten hem echter nog steeds door TNO laten testen voor de second opinion: kassa.vara.nl

vr 15 sep 2006

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Jaap <jaap at hotmail dot com>
Hallo,
Ben vande week naar zòn bijeenkomst geweest.Vind het pure oplichterij je moet je inkopen voor €410,- dan moet je een creditcard van hun kopen A €59,-per jaar dan moet je maandelijks 3 strippen afnemen er zitten 10 pillen op een strip A€60, dus even rekenen €410 plus €59,- plus 60x12=€720,- het eerste jaar kost me dit dus €1189,- das niet niks .Ik heb maar 4 pillen nodig per maand 1 pil staat garand voor 40 liter benzine .Ik geef degene hier boven dus wel gelijk dat ik na een jaar mijn kasten vol met pillen heb liggen waar ik niks meer mee doe .Kort om laat je niet oplichten door dit systeem maar als je er echt in geloof koop dan gewoon ergens een brandstof pil bij iemand voor € 2,50 en rij 30 km verder op je tank

za 03 mar 2007, 11:26

Jaap <jaap at hotmail dot com>
Mede naar aanleiding van deze discussie op het forum, werd de redactie van Radar benieuwd naar de werking van de zogeheten Firepowerpill.

Zuinig en milieuvriendelijk
De fabrikant van de Firepower Pill belooft uw auto zuiniger te laten rijden en is bovendien goed voor het milieu. Met teksten als 'gereduceerd olieverbruik, brandstofbesparing en minder motorslijtage', claimt de fabrikant een revolutionair product op de markt te hebben gezet. Overigens zijn deze pillen best prijzig. Voor 1,75 euro per stuk zou u een brandstofbesparing hebben van minimaal 10%.
http://www.molblog.nl/topofflop/3530
Met pil, meer brandstofverbruik!
Radar testte de pil door met twee identieke auto's van Hilversum naar Groningen te rijden. Eén met brandstofpil en één zonder pil. Het resultaat is verrassend. De wagen zonder pil bleek 19 liter te hebben verbruikt en met pil maar liefst 23 liter. Dit kon toeval zijn, daarom reden we nogmaals met 1 auto het traject, maar ook tijdens deze rit bleek dat de wagen zonder pil zuiniger te rijden dan de wagen met pil.
De laatste reactie is incompleet ivb met de lengte.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Je bent de TNO rapporten zeker al weer vergeten?!

Zie overigens niks over de investeringen die genoemd worden. Het enige was ik zie is:
Step 1. Enroll in FFi

There is no product purchase required to become an Independent Distributor with FFi. To become a Distributor, you must purchase a Starter Kit for €44.50. There is a €36.95 annual administration renewal fee to cover your FFi retail website and back office.
Laatst gewijzigd door antileugens op 05 okt 2008 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Schei nu toch uit met je TNO rapporten. Sinds 2005 verkocht en nog kent geen hond het.
boekte na 1 jaar al meer dan 1 miljoen dollar omzet en is de snelst groeiende MLM firma ooit. ze beschikken over voldoende wetenschappelijke rapporten en testen. bovendien hebben ze een EPA vergunning = het amerikaanse keurlabel om 100 % wettelijk te zijn. het produkt is trouwens ontwikkeld bij NASA om het kerosine verbruik te doen dalen voor de space shuttle.

Laatst gewijzigd door jor op 05 okt 2008 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

En wat is dit:
http://www.cheaprider.myffi.biz/t-EPA.aspx

Een erg kort door de bocht conclusie trouwens: Jij kent het niet en dus kent niemand het? Ik ben dus klaarblijkelijk niemand (niet dat ik het gebruik; ik vertrouw het niet maar je draait je verhaal ineens om van enorme investering, wat ik al heb laten zien dat niet klopt, naar of het product werkt).

Ik vind het overigens een beetje bevreemdend dat je een berichtje dat je MEER brandstof zou gebruiken klakkeloos accepteert maar zodra een bericht zegt dat het MINDER brandstof gebruikt je allerlei onderzoeksrapporten wilt zien.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Als dat nou zo een fantastisch product is, waarom moet het dan op zo een schimmige manier worden verkocht. We weten toch dat bij MLM alleen de top verdient, en dan nog vooral door het inschrijfgeld dat iedere nieuwe distributeur betaald.
Bovendien (even technisch) lees ik dat de techniek door NASA is ontwikkeld om raketten te laten vliegen, en dat het nu voor zuigermotoren ook zou werken? Dit zijn toch totaal ander principes van werking!!

wo 10 jan 2007, 21:56
Aan deze reactie heb ik niets toe te voegen.Ik rijd nog steeds een kleine 35000 km per jaar en mijn zoons een stuk meer.Al mijn kennisen rijden grote afstanden op zowel diesel als benzine en niemand kent dit produkt.En dat terwijl het al in 2005 op de markt kwam.Hoe gelikter de website en hoe meer BNérs hun ( duur betaalde ) mening geven des te minder vertrouw ik het. :idea:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 05 Okt 2008 15:31 door antileugens

En wat is dit:
http://www.cheaprider.myffi.biz/EPA.aspx

De website van Easy Live wel eens gezien een korte tijd terug? Fantasisch gewoon. Kostte de investeerders een kleine 127 miljoen euro.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

En daar heb je meteen de reden waarom het in Nederland niet loopt. Heeft helemaal niets te maken met of het werkt of niet maar met je persoonlijke instelling.

Ik wil je er overigens nog even op wijzen dat ik nergens heb gezegd of ik geloof in dit product of niet.

Wel verbaas ik me weer eens dat je geen enkel commentaar levert op het onderuit halen van jullie argumenten in een aantal andere posts waarbij zelfs werd aangetoond dat er door de tegenstanders keihard gelogen werd. De enige reactie is om die topic te laten vallen en hetzelfde geintje te proberen in een andere topic.
Het maakt je klaarblijkelijk niet uit of bewezen word dat de tegenstanders liegen; je fobie richting MLM is zo groot dat je gewoon doet of er niets aan de hand is en een andere topic heropent.

Wat zegt dat over jou? Niet geinteresseerd misschien in de waarheid maar enkel in het trappen tegen MLM? Is dat ook de reden dat je categorisch moeilijke vragen weigert te beantwoorden?

Wat heeft de website van Easy Live overigens met MLM te maken? Dat was een regulier bedrijf dat de tent oplichtte!
Misschien een tip voor je; je hebt al eerder je emotie voorrang gegeven en keer op keer laat je dan zien dat het niet de MLM bedrijven zijn die het mis doen maar de reguliere bedrijven. Als je dan toch tegen MLM wilt trappen, adviseer ik je, voor je reageert, even tot tien te tellen.
Nu maak je het je medestanders alleen maar moeilijk.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Wat heeft de website van Easy Live overigens met MLM te maken? Dat was een regulier bedrijf dat de tent oplichtte!
Misschien een tip voor je; je hebt al eerder je emotie voorrang gegeven en keer op keer laat je dan zien dat het niet de MLM bedrijven zijn die het mis doen maar de reguliere bedrijven. Als je dan toch tegen MLM wilt trappen, adviseer ik je, voor je reageert, even tot tien te tellen.
Nee hoor, ik maak de vergelijking omdat je de zeer gelikte website van dat bedrijf plaatste en een mooie website niets zegt over de betrouwbaarheid, noch van het produkt noch van het bedrijf. Ook ben ik niet totaal gefocest op alle MLM-bedrijven en plaats daarom ook links die, al komen ze de tegenstanders niet uit een deel van mijn mening vormen.

Gesloten