LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit wordt een succes!!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 22 Jul 2008 13:39 door antileugens

Ok Jor, ik hou op met op jou te reageren tenzij je weer onzin verkoopt
Dat hoorde ik onder een andere nickname ook al van je en is niets nieuws.
Het is allang uitgelegd waarom het via MLM goedkoper in de markt te zetten is maar ja,
Ook dat hoorden wel al eerder, alleen de uitleg bleef altijd uit.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

En nu ben je een leugenaar.

Wat een wanhoop. :D

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

... Het is allang uitgelegd waarom het via MLM goedkoper in de markt te zetten is maar ja, ...
En waarom zou het dan goedkoper zijn om het via MLM in de markt te zetten?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

En nu laten jullie zien dat je heel wat van Maarschalk hebt geleerd op het gebied van doen of je geheugen je in de steek laat. Die vraag is al in den treure beantwoord en hoewel ik bereid ben om dat aan mensen uit te leggen die hier voor het eerst komen ben ik niet bereid om dat uit te leggen aan een stelletje personen die DOEN ALSOF het nog nooit uitgelegd is.

En al zeker niet als ze zelf NIET inhoudelijk op MIJN vragen en opmerkingen ingaan.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En je luistert echt niet he?! Het is allang uitgelegd waarom het via MLM goedkoper in de markt te zetten is
Ik zie dat ons telecom ratje bezig blijft.
Het artikel heb ik nog niet gelezen, maar inderdaad de vraag waarom via mlm. Succesvol is mlm niet te noemen. Wel is het uitstekend om het risico volledig op de (weder) verkopers af te wentelen en aldus geweldig voor al het product flopt. Dat geneuzel over geen mlm in Nederland is ongeloofwaardig.

Maar als dit product echt zo geweldig is, waarom staat op de site dan niet direct de link naar TNO rapport, doch worden we dood gegooid met testimonials van 4 personen.
En waarom via mlm? Als het zo geweldig is wordt het toch automatisch een succes? Er stinkt iets. (Naast ons ratje uiteraard)

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

@Maarschalk:

Allereerst heb ik wederom een klacht ingedient bij Trosradar omdat je alweer de gedragsregels (en de normen van goed fatsoen) aan je laars lapt.

Ten tweede: Hoe kan je oordelen als je de sites niet bekijkt. Als je dat wel had gedaan was je verhaal niet anders geweest vanwege je waanbeeld over MLM maar goed.

Ten derde is je verhaal dat MLM geen succes is al in den treure onderuit gehaald. Er zijn inderdaad MLM bedrijven die geen succes zijn maar dat is niet anders in de reguliere bedrijfswereld.
Waarom via MLM is ook al uitgelegd: Omdat er veel minder stappen tussen producent en consument zitten. Dat is ook zo via internetmarketing maar dan ontbreekt het persoonlijke vlak. Aangezien je geen marketingervaring hebt is dat iets wat voor je waarschijnlijk niet te bevatten is.
En afwimpelen op de MLM'er?! Wat een kolder. Dat zou je ook kunnen zeggen over franchise (herinner je je Megapool en Laurus nog?!)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 23 Jul 2008 07:34 door antileugens

@Maarschalk:

Allereerst heb ik wederom een klacht ingedient bij Trosradar omdat je alweer de gedragsregels (en de normen van goed fatsoen) aan je laars lapt.
Alweer?. Je bent niets anders dan een achterbaks figuur die met klachten in te dienen probeert de tegenstanders van het forum te weren zodat jou deb**le praat over mlm beter over komt.Een grotere sukkel kwam hier nog niet.Antileugens is de verkeerde naam, sm**rlap past veel beter.Dien maar vlug een klacht in stumpertje, anders kun je niet winnen.Het laat tevens zien welk soort mensen zich met mlm bezig houden.zal de mod wijzen op waar je mee bezig bent, je provoceert de forumgebruikers en als die reageren dien je een klacht in.
Geplaatst op 02 Mei 2008 09:38 door Vastgoedhandelaar


Er zit een grote partij achter. Je kan er met alle tankpasjes of bankpasjes terecht. De filosofie is om de brandstofprijzen gewoon weer op standje normaal te krijgen.
De tankende klant hoeft niet eerst een speciale pas te kopen. Het bedrijf is ervan overtuigd dat de klantenstroom toch wel komt én blijft.
En toen kwam een olifant met een grote snuit en blies het mlm-sprookje uit.
Laatst gewijzigd door jor op 23 jul 2008 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 23 Jul 2008 07:34 door antileugens


--------------------------------------------------------------------------------

@Maarschalk:

Allereerst heb ik wederom een klacht ingedient bij Trosradar omdat je alweer de gedragsregels (en de normen van goed fatsoen) aan je laars lapt.

Ten tweede: Hoe kan je oordelen als je de sites niet bekijkt. Als je dat wel had gedaan was je verhaal niet anders geweest vanwege je waanbeeld over MLM maar goed
Als de mod de klacht bekijkt van jou zou hij/zij zich ook eens moeten moeten verdiepen of je niet eerder onder een andere nickname hier aan wezig was, tenslotte is het niet toegestaan volgens de forumregels meerdere nickname's te gebruiken. Controle van het IP-nummer kan hier uitsluitsel over geven.
Forumregels
http://www.trosradar.nl/index.php?id=367


Bezoekers mogen slechts gebruik maken van een (1) identiteit; het gebruik van een "valse" identiteit is niet toegestaan.
Het opzettelijk verhullen van de afkomst van berichten is niet toegestaan.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Daar heb je helemaal gelijk aan en dat lost meteen alle insinuaties van jou en je kornuiten op.

En maarschalk laat zien dat hij zich weigert te houden aan de regels van dit forum en van goed fatsoen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

@ antileugens, waarom zou het volgens jou goedkoper zijn om dergelijke diensten/producten via MLM in de markt te zetten? Er moeten toch allemaal commissies betaalt worden aan de vele lagen van distributeurs? En als het goedkoper en efficienter is, waarom wordt dan slechts een fractie van de verkochte goederen wereldwijd via MLM verkocht? En waarom komt MLM zo goed als nooit aan bod in de media?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Weet je hoeveel stappen er gemiddeld zijn tussen producent en consument. Alleen de stap groothandel (dus niet producent)-winkelier in de lingerie is al 300% mark-up.

Misschien moet je je eerst eens verdiepen in het reguliere bedrijfsleven voor je de aanval opent op MLM.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Jaja, dat verhaal ken ik. De reguliere bedrijfwereld ook. Maak ons niets wijs, met al de tussenpersonen in een mlm pyramide blijft er ook overal geld plakken. Niet moeilijk dat mlm producten zo duur zijn, anders kunnen we de commissies niet betalen.

Heb je een antwoord op de andere vragen?

Als MLM goedkoper en efficienter is, waarom wordt dan slechts een fractie van de verkochte goederen wereldwijd via MLM verkocht? En waarom komt MLM zo goed als nooit aan bod in de media?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Bij de meeste MLM bedrijven ligt de mark-up tussen producent en consument niet hoger dan grofweg 50%. Da's wel wat anders dan 300% alleen al tussen groothandel en winkelier.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door mlmangel »

Dat is jou mening.

Heb je een antwoord op de andere vragen?

Als MLM goedkoper en efficienter is, waarom wordt dan slechts een fractie van de verkochte goederen wereldwijd via MLM verkocht? En waarom komt MLM zo goed als nooit aan bod in de media?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik zie dat ons ratje een rat is geworden. Niks anders dan persoonlijke aanvallen, en niet relevante dingen roepen. ga vooral door met klachten indienen jongen, maar vertel ze dan gelijk even wie je echt bent, je weet wel, die Australische mega multi zakenman.

Voor de rest staat nog steeds buiten kijf dat mlm mislukt is. Zoals al eerder gezegd: mlm stelt in de wereld niets voor, keer op keer weer.
Ten derde is je verhaal dat MLM geen succes is al in den treure onderuit gehaald. Er zijn inderdaad MLM bedrijven die geen succes zijn maar dat is niet anders in de reguliere bedrijfswereld.
Het gaat niet om 1 mlm bedrijf, maar de wereld omzet van lle mlm bedrijven bij elkaar tov het wereld bbp. En dat was verwaarloosbaar.
Omdat er veel minder stappen tussen producent en consument zitten. Dat is ook zo via internetmarketing maar dan ontbreekt het persoonlijke vlak.
En toch is de omzet via internet in grofweg 15 jaar gegroeid naar een veelvoud van mlm. Dus nogmaals, waarom via mlm. Mlm is niet succesvol om bedrijven in de markt te zetten.
Aangezien je geen marketingervaring hebt is dat iets wat voor je waarschijnlijk niet te bevatten is.
Over de grens gaan gesproken. Je kent mij niet, weet mijn totyale achtergrond niet, maar toch oordeel je over mij. En helaas voor je, je slaat de plank mis.
En afwimpelen op de MLM'er?! Wat een kolder. Dat zou je ook kunnen zeggen over franchise
Oh ja? Mlm koopt in en moet maar zien dat hij er een succes van maakt. Aangaande franchise heb je gelijk.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door jor »

Mocht je nu weer zielig gaan doen weet dan dat zelf rotzooi als onderstaande ( na meerdere klachten van bezoekers ) niet eens word verwijderd.
Geplaatst op 08 Jul 2008 13:28 door essentiesaub ""



En Angel;;;;;;;; jij doet een NSB Hoer nog beter in een daglicht staan
met je aanwezigheid

Jij verraadt niet alleen je eigen ziel .........

Kijk hier eens naar die smerige Euro parlementariers die al die wetten toestaan

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Hm, da's niet mijn ervaring; De vuilspuiterij van Econometrist is wel verwijdert (vuilspuiterij waar jullie geen enkel commentaar op gaven) en hij heeft een ban gekregen.

Ik hou overigens helemaal op hier te posten aangezien het duidelijk is dat jullie met geen enkel feit kunnen komen maar perfectionisten zijn in rookgordijnen vormen om dat gegeven te verhullen. Laat me één punt zien waar jullie wel een feit hebben gegeven in de laatste 2.5 weken! Voor de goede orde: Een feit wordt onderbouwt met bewijzen.
Laat me één vraag zien die jullie inhoudelijk hebben beantwoord.

Veel plezier in jullie speeltuin van bedrog.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

De vuilspuiterij van Econometrist is wel verwijdert (vuilspuiterij waar jullie geen enkel commentaar op gaven) en hij heeft een ban gekregen.
Bewijs dit.

Nanotechfuelsaver
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2008 21:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door Nanotechfuelsaver »

NanoTech eeFuel® Trademark of H2oil
Getest door T.N.O.


Bekijk en lees de website aandachtig door wat de mogelijkheden voor u zijn als distributeur.
Goed lezen dan zie je de test ook van T.N.O.

Rudy

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Dit wordt een succes!!

Ongelezen bericht door antileugens »

Is al uitgebreid behandelt. Zelfs met hele duidelijke uitleg konden de meesten het TNO rapport niet vinden.

Gesloten