telfort internet en bellen , nooit aan beginnen !!!!!!!
Geplaatst: 02 mei 2008 17:07
Hallo lui
Eigenlijk dom om pas op websites te gaan kijken hoe een bepaalde leverancier in elkaar zit als het kwaad al geschied is maar ja.
Ik had dus voor mijn vriendin ook telfort internet en bellen aangevraagt op 3 maart.
Zij is ziek en maakt dus veel gebruik van telefoon en internet en haar financiele situatie liet het ook niet meer toe dat ze grote mobiele telefoon rekeningen kon betalen.
Ideaal dus , onbeperkt bellen en sneller internet voor de zelfde prijs als waar ze nu bij @home alleen maar een trage internet verbinding voor heeft.
Eerst de pstcode check gedaan en jawel hoor het was beschikbaar en nog met een behoorlijke snelheid ook.
Toen opgebelt en gevraagt binnen welke termijn de aansluiting actief kon zijn want ze kan echt niet zonder maar kan ook niet maanden een dubbele aansluiting betalen.
Binnen 5 weken zou het allemaal in orde zijn.
Ik heb dus haar oude aansluiting opgezegt en het zou dan allemaal mooi aansluiten op elkaar.
Omdat we na een week of 7 nog niets gehoort hadden ben ik maar eens gaan bellen en kreeg te horen dat het nog een week ging duren.
Na een week maar weer eens gebelt en toen kreeg ik tot mijn grote verbazing te horen dat er geen plaats was in de wijk centrale en dat het nog weken kon gaan duren.
Ik heb toen gelukkig het opzeggen van de @home aansluiting kunnen annuleren maar heeft wel tot gevolg dat ze daar weer een maand of 2 a 3 aan vast zit.
Toen kregen we ineens weer (net als vlak na de aanvraag) email met een bedankje voor de bestelling en een nieuw contract .
Maar weer eens gaan bellen en dit was omdat er zoveel mis was gegaan in de oude aanvraag maar men beloofde mij dat dit de snelheid van de verwerking niet zou benadelen.
Weer email met het bericht dat de eerste aanvraag geannuleerd was, maar weer eens gaan bellen , nee hoor meneer dit is in orde komt allemaal goed.
Van de week kregen we het modem binnen en de gegevens dus ik de hele oude instalatie verwijderd inclusief bekabeling en modem en de nieuwe aangesloten, geen adsl signaal op et modem.
Maar weer eens bellen , klopt meneer want dat signaal komt over een dag of 8 pas en dit is binnen de termijn die na een aanvraag geld.
Maar die aanvraag is op 3 maart al gedaan het is nu 2 mei.
Ja maar die eerste aanvraag is geweigerd ivm geen beschibaarheid dus we rekenen nu vanaf de tweede aanvraag (en men had beloofd dat dit de boel niet zou vertragen ? en WIJ hebben nooit een tweede aanvraag gedaan).
Kortom we zijn straks 12 weken verder ipv 5 weken, heb ietsvan 70 euro telefoonkosten gehad, 2 a 3 maal extra @home van 30 euro jonge jonge wat zal ze een geld besparen met dat telfort.
Kortom voor een ieder die er nog aan wil beginnen ... NIET DOEN die paar centen die je uitspaart met overdags gratis bellen ten opzichte van tele2 bijvoorbeeld ben je dubbel en dwars kwijt aan bellen naar de helpdesk en aan de paracetamollletjes van de koppijn die het je opleverd.
Telfort beloofd 5 weken en laat niets weten als het niet mogelijk is,doet vele valse beloftes aan de telefoon en via de postcode check, waarschuwd nergens voor eventuele lange vertraging door dit probleem.. schandalige service.
Eigenlijk dom om pas op websites te gaan kijken hoe een bepaalde leverancier in elkaar zit als het kwaad al geschied is maar ja.
Ik had dus voor mijn vriendin ook telfort internet en bellen aangevraagt op 3 maart.
Zij is ziek en maakt dus veel gebruik van telefoon en internet en haar financiele situatie liet het ook niet meer toe dat ze grote mobiele telefoon rekeningen kon betalen.
Ideaal dus , onbeperkt bellen en sneller internet voor de zelfde prijs als waar ze nu bij @home alleen maar een trage internet verbinding voor heeft.
Eerst de pstcode check gedaan en jawel hoor het was beschikbaar en nog met een behoorlijke snelheid ook.
Toen opgebelt en gevraagt binnen welke termijn de aansluiting actief kon zijn want ze kan echt niet zonder maar kan ook niet maanden een dubbele aansluiting betalen.
Binnen 5 weken zou het allemaal in orde zijn.
Ik heb dus haar oude aansluiting opgezegt en het zou dan allemaal mooi aansluiten op elkaar.
Omdat we na een week of 7 nog niets gehoort hadden ben ik maar eens gaan bellen en kreeg te horen dat het nog een week ging duren.
Na een week maar weer eens gebelt en toen kreeg ik tot mijn grote verbazing te horen dat er geen plaats was in de wijk centrale en dat het nog weken kon gaan duren.
Ik heb toen gelukkig het opzeggen van de @home aansluiting kunnen annuleren maar heeft wel tot gevolg dat ze daar weer een maand of 2 a 3 aan vast zit.
Toen kregen we ineens weer (net als vlak na de aanvraag) email met een bedankje voor de bestelling en een nieuw contract .
Maar weer eens gaan bellen en dit was omdat er zoveel mis was gegaan in de oude aanvraag maar men beloofde mij dat dit de snelheid van de verwerking niet zou benadelen.
Weer email met het bericht dat de eerste aanvraag geannuleerd was, maar weer eens gaan bellen , nee hoor meneer dit is in orde komt allemaal goed.
Van de week kregen we het modem binnen en de gegevens dus ik de hele oude instalatie verwijderd inclusief bekabeling en modem en de nieuwe aangesloten, geen adsl signaal op et modem.
Maar weer eens bellen , klopt meneer want dat signaal komt over een dag of 8 pas en dit is binnen de termijn die na een aanvraag geld.
Maar die aanvraag is op 3 maart al gedaan het is nu 2 mei.
Ja maar die eerste aanvraag is geweigerd ivm geen beschibaarheid dus we rekenen nu vanaf de tweede aanvraag (en men had beloofd dat dit de boel niet zou vertragen ? en WIJ hebben nooit een tweede aanvraag gedaan).
Kortom we zijn straks 12 weken verder ipv 5 weken, heb ietsvan 70 euro telefoonkosten gehad, 2 a 3 maal extra @home van 30 euro jonge jonge wat zal ze een geld besparen met dat telfort.
Kortom voor een ieder die er nog aan wil beginnen ... NIET DOEN die paar centen die je uitspaart met overdags gratis bellen ten opzichte van tele2 bijvoorbeeld ben je dubbel en dwars kwijt aan bellen naar de helpdesk en aan de paracetamollletjes van de koppijn die het je opleverd.
Telfort beloofd 5 weken en laat niets weten als het niet mogelijk is,doet vele valse beloftes aan de telefoon en via de postcode check, waarschuwd nergens voor eventuele lange vertraging door dit probleem.. schandalige service.