Playstation 3 actie van Postbank
Geplaatst: 07 mei 2008 10:00
Aléén 7 mei te bestellen via Postbank....
De Playstation 3 i.c.m 2 spellen voor 234 euro en een gros rentepunten.
Schitterende aanbieding!
Maar schijn bedriegt, ik heb samen met mijn broer en vader, vanaf 6 mei half 12 klaar gezeten achter de pc.
Om een Playstation 3 te bestellen.
Afijn, een paar minuten na 12, er ontstaat een storing op de Postbanksite.
Even later nog geen Playstation 3 te bekennen in de Shop.
Een tijd later, namelijk 4 minuten voor half 3 's nachts (2.26) op 7 mei dus, verschijnt er een 'bestel snel' knop onder de Playstation 3, die er schijnbaar nu dus wel op staat.
Erop klikken heeft echter weinig zin, want men word netjes gevraagd om in te loggen.
Wel vreemd, want je bent al ingelogd om in de shop te komen.
Maargoed, dan maar nog 1 keer inloggen.
We zien de actie staan, Ps3 234euro bla bla, erop klikken brengt je in dezelfde cirkel, namelijk eerst inloggen en dan pas is het mogelijk in te bestellen.
Nou hier ga ik maar niet op door, deze vicieuze cirkel ging nog even zo door.
'S morgens om 8uur dan maar meteen gebeld met de lijn die Postbank beschikbaar stelt voor bestellingen.
Na 20minuutjes á 10ct. pm aan deze lijn te hebben gezeten en de Postbank dus op deze manier 2 euro te schenken, werd mij verteld dat er op dat moment nog geen bestellingen mogelijk waren.
Ik kon het proberen via de Postbanksite, waar inmiddels de playstation 3 nergens meer te bevinden was......
Ik vertelde de medewerker dat dat niet ging werken, waarop zij antwoorde dat ik het na 9en nog een keer moest proberen, aangezien de actie van de dag ervoor ook om 9uur pas online was gezet.
Dus ik opgehangen, het was inmiddels 8.26, ik kijk op de Postbanksite.
Nergens geen Playstation 3 actie te bekennen.
En om precies 8.30, verschijnt er in beeld dat de Playstation 3 uitverkocht is.
Naar mijn mening is de Playstation 3 alleen nog nooit in de shop geweest!
Dus ik bel weer met de klantenservice, schenk Postbank nog eens 2 euro en 50 cent
En vertel daar mijn hele verhaal.
Ik krijg van haar te horen, dat de Playstation 3 inderdaad is uitverkocht, hij is niet via telefoon verkocht, maar allemaal via de site.
Ik heb vanaf 0.00 7mei, continu de site zitten vernieuwen...
Een paar uurtjes tussendoor geslapen, namelijk van 3 tot 7.
Toen weer die leuke site van hun zitten vernieuwen.
Samen met mijn broer én vader, 3 verschillende pc's dus.
Ondertussen zitten bellen met Postbank.
Alleen ik heb nooit een playstation kunnen bestellen.
Hij heeft er wel opgestaan maar dan kwam je dus in een cirkelwerking terecht, en vervolgens was hij weer weg......
Mij word dus verteld na 9en proberen te bestellen, omdat hij dan op de site zou komen, maar in de 9uren van de 7e mei heeft naar mijn mening nooit een Playstation 3 op internet gestaan.
Bovendien waren er 500 exemplaren!
De tijd die ik er 'tevergeefs' aan besteed heb, zou genoeg moeten zijn om er 1 van die 500 te moeten kunnen bestellen neem ik aan!
Hebben de Postbankmedewerkers zelf een voorrang gehad om te bestellen?
De Playstation 3 i.c.m 2 spellen voor 234 euro en een gros rentepunten.
Schitterende aanbieding!
Maar schijn bedriegt, ik heb samen met mijn broer en vader, vanaf 6 mei half 12 klaar gezeten achter de pc.
Om een Playstation 3 te bestellen.
Afijn, een paar minuten na 12, er ontstaat een storing op de Postbanksite.
Even later nog geen Playstation 3 te bekennen in de Shop.
Een tijd later, namelijk 4 minuten voor half 3 's nachts (2.26) op 7 mei dus, verschijnt er een 'bestel snel' knop onder de Playstation 3, die er schijnbaar nu dus wel op staat.
Erop klikken heeft echter weinig zin, want men word netjes gevraagd om in te loggen.
Wel vreemd, want je bent al ingelogd om in de shop te komen.
Maargoed, dan maar nog 1 keer inloggen.
We zien de actie staan, Ps3 234euro bla bla, erop klikken brengt je in dezelfde cirkel, namelijk eerst inloggen en dan pas is het mogelijk in te bestellen.
Nou hier ga ik maar niet op door, deze vicieuze cirkel ging nog even zo door.
'S morgens om 8uur dan maar meteen gebeld met de lijn die Postbank beschikbaar stelt voor bestellingen.
Na 20minuutjes á 10ct. pm aan deze lijn te hebben gezeten en de Postbank dus op deze manier 2 euro te schenken, werd mij verteld dat er op dat moment nog geen bestellingen mogelijk waren.
Ik kon het proberen via de Postbanksite, waar inmiddels de playstation 3 nergens meer te bevinden was......
Ik vertelde de medewerker dat dat niet ging werken, waarop zij antwoorde dat ik het na 9en nog een keer moest proberen, aangezien de actie van de dag ervoor ook om 9uur pas online was gezet.
Dus ik opgehangen, het was inmiddels 8.26, ik kijk op de Postbanksite.
Nergens geen Playstation 3 actie te bekennen.
En om precies 8.30, verschijnt er in beeld dat de Playstation 3 uitverkocht is.
Naar mijn mening is de Playstation 3 alleen nog nooit in de shop geweest!
Dus ik bel weer met de klantenservice, schenk Postbank nog eens 2 euro en 50 cent
En vertel daar mijn hele verhaal.
Ik krijg van haar te horen, dat de Playstation 3 inderdaad is uitverkocht, hij is niet via telefoon verkocht, maar allemaal via de site.
Ik heb vanaf 0.00 7mei, continu de site zitten vernieuwen...
Een paar uurtjes tussendoor geslapen, namelijk van 3 tot 7.
Toen weer die leuke site van hun zitten vernieuwen.
Samen met mijn broer én vader, 3 verschillende pc's dus.
Ondertussen zitten bellen met Postbank.
Alleen ik heb nooit een playstation kunnen bestellen.
Hij heeft er wel opgestaan maar dan kwam je dus in een cirkelwerking terecht, en vervolgens was hij weer weg......
Mij word dus verteld na 9en proberen te bestellen, omdat hij dan op de site zou komen, maar in de 9uren van de 7e mei heeft naar mijn mening nooit een Playstation 3 op internet gestaan.
Bovendien waren er 500 exemplaren!
De tijd die ik er 'tevergeefs' aan besteed heb, zou genoeg moeten zijn om er 1 van die 500 te moeten kunnen bestellen neem ik aan!
Hebben de Postbankmedewerkers zelf een voorrang gehad om te bestellen?