Wasmachine 1 dag na reparatie weer kapot!
Geplaatst: 07 mei 2008 20:12
Op koninginnedag ging mijn wasmachine kapot, 6 mei is er iemand gekomen om de wasmachine te repareren.
Diezelfde dag zet ik de wasmachine aan en moet weg en zou een dag later thuis komen.
Mijn vriend vergat de was op te hangen en toen ik vandaag thuis kwam zag ik dat de was nog in de machine zat en wilde de wasmachine opnieuw starten. (het is natuurlijk warm, dus de was zou wel stinken, was mijn idee)
Wat bleek, bij het openen van de wasmachine bleek de was nog drijfnat, en hoewel de knop op aan stond, was er geen lampje of wat dan ook te zien.
De wasmachine is wederom DOOD, hij doet echt helemaal niets.
Gisteren zijn er 2 printplaatjes vervangen, ik kan nog niet 1 was draaien (de was is overduidelijk niet gecentrifuceerd en dus tijdens de 1e wasbeurt na reparatie alweer kapot gegaan)
Ik heb uiteraard recht op garantie (nog bijna 2 jaar) maar de angst bestaat dat het alweer de printplaatjes zijn, ik weer een aantal dagen moet wachten op reparatie en ik dus nog niet 1 wasje heb kunnen draaien.
Moet ik nou gewoon uit gaan van domme pech? Wat zijn mijn mogelijkheden? Kan ik "iets" claimen bij de leverancier?
Ik heb de wasmachine pas sinds februari 2007 in bezit, baal als een stekker dat ik nu weer zonder machine zit, en heb even geen "vertrouwen" meer in de wasmachine!
Diezelfde dag zet ik de wasmachine aan en moet weg en zou een dag later thuis komen.
Mijn vriend vergat de was op te hangen en toen ik vandaag thuis kwam zag ik dat de was nog in de machine zat en wilde de wasmachine opnieuw starten. (het is natuurlijk warm, dus de was zou wel stinken, was mijn idee)
Wat bleek, bij het openen van de wasmachine bleek de was nog drijfnat, en hoewel de knop op aan stond, was er geen lampje of wat dan ook te zien.
De wasmachine is wederom DOOD, hij doet echt helemaal niets.
Gisteren zijn er 2 printplaatjes vervangen, ik kan nog niet 1 was draaien (de was is overduidelijk niet gecentrifuceerd en dus tijdens de 1e wasbeurt na reparatie alweer kapot gegaan)
Ik heb uiteraard recht op garantie (nog bijna 2 jaar) maar de angst bestaat dat het alweer de printplaatjes zijn, ik weer een aantal dagen moet wachten op reparatie en ik dus nog niet 1 wasje heb kunnen draaien.
Moet ik nou gewoon uit gaan van domme pech? Wat zijn mijn mogelijkheden? Kan ik "iets" claimen bij de leverancier?
Ik heb de wasmachine pas sinds februari 2007 in bezit, baal als een stekker dat ik nu weer zonder machine zit, en heb even geen "vertrouwen" meer in de wasmachine!