brief aan Orange
Geplaatst: 07 mei 2008 20:39
Orange klantenservice
Postbus 11095
1001 GB Amsterdam
T.a.v. Klantenservice
AANTEKENEN
*****, 8 april 2008
Klantnr.:
Geachte heer/mevrouw,
Sinds geruime tijd ondervind ik problemen met mijn Livebox, deze valt om de 15 a 20 minuten uit om vervolgens weer aan te gaan waardoor verbindingen worden verbroken en/of telefoongesprekken uitvallen danwel onmogelijk zijn.
Talloze malen (5x!!) heb ik hierover contact gehad met uw helpdesk-medewerkers o.a. de heren Roe***-***** en Ber*** waarvan de laatste mij zéér onbeschoft te woord heeft gestaan.
Volgens de helpdesk is de klacht neergelegd bij de technische dienst die dit zou oppikken doch daar komt niets van en deze heeft tot op heden dan ook geen contact met mij gezocht.
Ik geef Orange nog 14 dagen de tijd om e.e.a. op te lossen anders wordt de overeenkomst door mij eenzijdig opgezegd. Betalingen worden door mij gestorneerd en de incassomachtiging wordt ingetrokken. Deze (aangetekende) brief dient tevens als documentatie voor of bij een geschillencommissie dan wel civiele procedure.
Tot besluit wil ik zeggen dat ik nog nooit zo gefrustreerd ben geweest door een helpdesk die niet helpt. De hele communicatie was er een van: “…… kan ik niet oplossen wegwezen jij!!”
Zie uw eigen logboekregistratie er op na.
Ik de verwachting u hiermee correct te hebben geïnformeerd verblijf ik,
Hoogachtend,
D. ******
-p.s: tot op heden hebben zij niet gereageerd behalf dat zij een algemeen verzoek om de livebox terug te sturen.
-mijn vraag is kan ik naar aanleiding van dit brief mijn abbo opzeggen
Postbus 11095
1001 GB Amsterdam
T.a.v. Klantenservice
AANTEKENEN
*****, 8 april 2008
Klantnr.:
Geachte heer/mevrouw,
Sinds geruime tijd ondervind ik problemen met mijn Livebox, deze valt om de 15 a 20 minuten uit om vervolgens weer aan te gaan waardoor verbindingen worden verbroken en/of telefoongesprekken uitvallen danwel onmogelijk zijn.
Talloze malen (5x!!) heb ik hierover contact gehad met uw helpdesk-medewerkers o.a. de heren Roe***-***** en Ber*** waarvan de laatste mij zéér onbeschoft te woord heeft gestaan.
Volgens de helpdesk is de klacht neergelegd bij de technische dienst die dit zou oppikken doch daar komt niets van en deze heeft tot op heden dan ook geen contact met mij gezocht.
Ik geef Orange nog 14 dagen de tijd om e.e.a. op te lossen anders wordt de overeenkomst door mij eenzijdig opgezegd. Betalingen worden door mij gestorneerd en de incassomachtiging wordt ingetrokken. Deze (aangetekende) brief dient tevens als documentatie voor of bij een geschillencommissie dan wel civiele procedure.
Tot besluit wil ik zeggen dat ik nog nooit zo gefrustreerd ben geweest door een helpdesk die niet helpt. De hele communicatie was er een van: “…… kan ik niet oplossen wegwezen jij!!”
Zie uw eigen logboekregistratie er op na.
Ik de verwachting u hiermee correct te hebben geïnformeerd verblijf ik,
Hoogachtend,
D. ******
-p.s: tot op heden hebben zij niet gereageerd behalf dat zij een algemeen verzoek om de livebox terug te sturen.
-mijn vraag is kan ik naar aanleiding van dit brief mijn abbo opzeggen