LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijzen supermarkt Albert Hein (met bk, zonder bk)

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
mlsn

Prijzen supermarkt Albert Hein (met bk, zonder bk)

Ongelezen bericht door mlsn »

Vaker heb ik al aangegeven bij mijn supermart Albert Hein dat prijzen niet correct worden aangegeven. Het gaat hierbij dan om voornamelijk producten waarbij met grote letters wordt aangeven BONUSAANBIEDING. prijzen zonder bonuskaart worden niet aangeven. soms zijn deze prijzen afwijkend maar soms ook niet - hier is sprake van misleiding.

Een medewerker van Albert Hein vroeg mij of we even samen een bonuskaart wilden aanvragen, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon weten wat de prijs van een product is - dat is toch een consumentenrecht! bij welke autoriteit kan ik deze vorm van misleiding aangeven?

Een paar voorbeelden: rode zoete paprika's bonusaanbieding 1.29 (de prijs bij navraag en de het afrekenen 1.29 (ook 1.29 zonder bonuskaart :shock: )
een kilo jonagold bonusaanbieding 1.59 (de prijs bij navraag en de het afrekenen 1.89, echter deze prijs stond niet vermeld :evil: )

Zonder bonuskaart weet je niet meer waar je aan toe bent, dit kan toch niet!

mylo1

Re: Prijzen supermarkt Albert Hein (met bk, zonder bk)

Ongelezen bericht door mylo1 »

Neem dan gewoon die bonuskaart...bij mij hangt hij aan mijn sleutelbos..net als de vomar en co-op

Wim2007

Re: Prijzen supermarkt Albert Hein (met bk, zonder bk)

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Zonder bonuskaart weet je niet meer waar je aan toe bent, dit kan toch niet!
Wellicht biedt de prijsscanner (in de meeste filialen aanwezig) een oplossing.

Gesloten