Pagina 1 van 1

Vodafone Blox rekening ellende

Geplaatst: 08 mei 2008 18:43
door areyouben
En ook ik moet er aan geloven...

28 februari ben ik overgegaan van KPN op Vodafone 35 met een "zorgeloos" SMS Blox. Bij controles begin maart van mijn verbruik en tegoeden, zonder lang of veel gebeld te hebben die dagen, bleek mijn tegoed toch constant ernstig te verminderen. SMSen deed ik die dagen wel redelijk veel, vandaar dat ik ook zo'n zorgeloos SMS ding wilde bij het afsluiten van dit contract. Ik heb toen de Vodafone klantenservice gebeld en het bleek dus dat alle smsjes uit mijn belbundel gingen omdat de SMS blox niet goed in het systeem stond.
Toen is dat per 12 maart wel goed in het systeem gezet, en voor sms verkeer heb ik over de maand maart ook geen kosten berekend gekregen. Vodafone stelt nu echter in meerdere emails die ik daarover aan hen heb gestuurd, dat ik op 12 maart mijn belbundel al had verbruikt, wat totaal niet waar is. Mijn belbundel is al die dagen op gegaan aan smsen maar dat snappen ze alsmaar niet.

Zelfs als ik een email stuur met daarin uiteengezet dat ik totaal in de maand maart 264 minuten heb gebeld, en 422 smsjes heb gestuurd, terwijl ik 275 minuten mag bellen en 1000 smsjes mag sturen (als men het wel goed in het systeem had gezet), krijg ik als antwoord dat de kosten volkomen terecht zijn.

In het laatste emailtje naar mij claimt ene Jose dat ik totaal 5,33 uur heb gebeld, dat ik 12 maart de hele bundel had opgebeld, en dat daarom alles buiten de bundel is berekend.

Nou het klopt dat ik 5,33 uur heb gebeld, inclusief een uur bellen naar de klantenservice die notabene gratis is, maar dat rekenen ze ook bij het telefonieverkeer.

Men kan toch verdomme zien in die specificatie, waar ze MIJ zo leuk op wijzen, dat ik maar 264 minuten uit mijn bundel heb gebeld, en dat dit door die fout in het systeem niet goed is berekend.... Ik word echt krankjorem van die domme mensen, sorry hoor, maar ze begrijpen je gewoon echt daar niet. Nooit meer Vodafone, over een jaar ren ik gillend terug naar KPN.

Re: Vodafone Blox rekening ellende

Geplaatst: 09 mei 2008 10:08
door VFWEBRELATIONSBC
@areyouben

Als je wilt kan ik uitzoeken wat er aan de hand is een ervoor zorgen dat je specificaties van de betreffende periode krijgt. Als er iets niet klopt wordt dat uiteraard rechtgezet.
Mijn emailadres vind je in het profiel.

groet,
Bas
Vodafone Web Relations

Re: Vodafone Blox rekening ellende

Geplaatst: 09 mei 2008 11:17
door kanovaarder
In ieder geval

Heb ik al zoveel klachten over Vodaphone gehoord dat ik in ieder geval nooit voor die provider gaan kiezen, ondanks die "Webrelationsmanager".

Zorg eerst maar dat u beter bent dan uw concurrenten dan gelijke kwaliteit te leveren want het is nog steeds treurig gesteld.

Wat mij vooral ergert is de onwil van providers om ongevraagde SMSjes te kunnen blokkeren.

Ik persoonlijk zou kiezen voor een telefoon die géén SMSjes kan ontvangen.

Grootvader

Re: Vodafone Blox rekening ellende

Geplaatst: 09 mei 2008 16:58
door areyouben
Dat zal dan wel zo zijn, maar uiteindelijk lost webrelations het wel netjes op. Ik heb inmiddels mailcontact gehad met ze en ik bleek gelukkig toch nog gelijk te hebben. Als verontschuldiging krijg ik 2 maanden gratis abonnementskosten, dus niet te veel bellen, anders heb ik weer teveel gebruikskosten :lol:

Re: Vodafone Blox rekening ellende

Geplaatst: 09 mei 2008 17:54
door Rosa11
nou gelukkig dan maar dat het voor je is opgelost.

en als je de reclamesmsjes bedoeld die je krijgt kun je gewoon laten blokkeren daar word helemaal niet moeilijk over gedaan.