Vodafone Blox rekening ellende
Geplaatst: 08 mei 2008 18:43
En ook ik moet er aan geloven...
28 februari ben ik overgegaan van KPN op Vodafone 35 met een "zorgeloos" SMS Blox. Bij controles begin maart van mijn verbruik en tegoeden, zonder lang of veel gebeld te hebben die dagen, bleek mijn tegoed toch constant ernstig te verminderen. SMSen deed ik die dagen wel redelijk veel, vandaar dat ik ook zo'n zorgeloos SMS ding wilde bij het afsluiten van dit contract. Ik heb toen de Vodafone klantenservice gebeld en het bleek dus dat alle smsjes uit mijn belbundel gingen omdat de SMS blox niet goed in het systeem stond.
Toen is dat per 12 maart wel goed in het systeem gezet, en voor sms verkeer heb ik over de maand maart ook geen kosten berekend gekregen. Vodafone stelt nu echter in meerdere emails die ik daarover aan hen heb gestuurd, dat ik op 12 maart mijn belbundel al had verbruikt, wat totaal niet waar is. Mijn belbundel is al die dagen op gegaan aan smsen maar dat snappen ze alsmaar niet.
Zelfs als ik een email stuur met daarin uiteengezet dat ik totaal in de maand maart 264 minuten heb gebeld, en 422 smsjes heb gestuurd, terwijl ik 275 minuten mag bellen en 1000 smsjes mag sturen (als men het wel goed in het systeem had gezet), krijg ik als antwoord dat de kosten volkomen terecht zijn.
In het laatste emailtje naar mij claimt ene Jose dat ik totaal 5,33 uur heb gebeld, dat ik 12 maart de hele bundel had opgebeld, en dat daarom alles buiten de bundel is berekend.
Nou het klopt dat ik 5,33 uur heb gebeld, inclusief een uur bellen naar de klantenservice die notabene gratis is, maar dat rekenen ze ook bij het telefonieverkeer.
Men kan toch verdomme zien in die specificatie, waar ze MIJ zo leuk op wijzen, dat ik maar 264 minuten uit mijn bundel heb gebeld, en dat dit door die fout in het systeem niet goed is berekend.... Ik word echt krankjorem van die domme mensen, sorry hoor, maar ze begrijpen je gewoon echt daar niet. Nooit meer Vodafone, over een jaar ren ik gillend terug naar KPN.
28 februari ben ik overgegaan van KPN op Vodafone 35 met een "zorgeloos" SMS Blox. Bij controles begin maart van mijn verbruik en tegoeden, zonder lang of veel gebeld te hebben die dagen, bleek mijn tegoed toch constant ernstig te verminderen. SMSen deed ik die dagen wel redelijk veel, vandaar dat ik ook zo'n zorgeloos SMS ding wilde bij het afsluiten van dit contract. Ik heb toen de Vodafone klantenservice gebeld en het bleek dus dat alle smsjes uit mijn belbundel gingen omdat de SMS blox niet goed in het systeem stond.
Toen is dat per 12 maart wel goed in het systeem gezet, en voor sms verkeer heb ik over de maand maart ook geen kosten berekend gekregen. Vodafone stelt nu echter in meerdere emails die ik daarover aan hen heb gestuurd, dat ik op 12 maart mijn belbundel al had verbruikt, wat totaal niet waar is. Mijn belbundel is al die dagen op gegaan aan smsen maar dat snappen ze alsmaar niet.
Zelfs als ik een email stuur met daarin uiteengezet dat ik totaal in de maand maart 264 minuten heb gebeld, en 422 smsjes heb gestuurd, terwijl ik 275 minuten mag bellen en 1000 smsjes mag sturen (als men het wel goed in het systeem had gezet), krijg ik als antwoord dat de kosten volkomen terecht zijn.
In het laatste emailtje naar mij claimt ene Jose dat ik totaal 5,33 uur heb gebeld, dat ik 12 maart de hele bundel had opgebeld, en dat daarom alles buiten de bundel is berekend.
Nou het klopt dat ik 5,33 uur heb gebeld, inclusief een uur bellen naar de klantenservice die notabene gratis is, maar dat rekenen ze ook bij het telefonieverkeer.
Men kan toch verdomme zien in die specificatie, waar ze MIJ zo leuk op wijzen, dat ik maar 264 minuten uit mijn bundel heb gebeld, en dat dit door die fout in het systeem niet goed is berekend.... Ik word echt krankjorem van die domme mensen, sorry hoor, maar ze begrijpen je gewoon echt daar niet. Nooit meer Vodafone, over een jaar ren ik gillend terug naar KPN.