LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met nummerportering

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rob-h

Problemen met nummerportering

Ongelezen bericht door rob-h »

Tot kort had ik een mobieltje met prepaid op het Orange netwerk. Omdat in het gebied waar ik woon en werk (Bollenstreek) de dekking niet goed of soms zelfs slecht is besloot ik over te stappen naar Vodafone met nummerbehoud. Toen begonnen echter de problemen, want zoals heel veel mensen bellen wij ook via de Casema, maar als het thuisfront mij wil bellen krijgen we de boodschap dat we een niet bestaand nummer proberen te bellen terwijl dit mobiele nummer al meer als 1,5 jaar bestaat. Maar goed, de klantenservice van Vodafone gebeld het probleem uitgelegd maar geen oplossing want ze konden niets vinden (Dat was poging 1), dus toestel open, batterij eruit en na een half uur het hele zooitje weer proberen) . Niks dus. Een dag later weer geprobeerd te bellen met de klantenservice (poging 2), wederom geen resultaat, want er is niets aan de hand. Oke dan, afgelopen dinsdag maar weer eens gebeld, weer alles uitgelegd.(poging 3) Ja hoor, de medewerker zei maar dat ik naar een Vodafone winkel moest gaan om een nieuw belpakketje met een ander nummer te gaan kopen. Nou mooi niet dus, want ik wil m'n eigen nummer behouden en heb in het verleden nooit deze problemen gehad !!. Na veel aandringen zou hij een rapport aan de TD van Vodafone maken met een oplossing. Hij zou mij ook terugbellen, is niet gebeurd !!. Vandaag dus zelf maar eens gebeld hoe of wat (poging 4). De medewerkster heeft wederom wel toegegeven dat er wel problemen zijn met nummerportering, heeft een nieuw servicerapport gemaakt en jawel : ze gaat me terugbellen, maar ze kon echter niet garanderen dat er ook gelijk een oplossing is. Kortom, ik ben voor m'n vrouw al een week niet te bereiken maar het lijkt erop dat Vodafone daar lak aan heeft. Overigens is me wel toegezegd dat ik een vergoeding zou krijgen voor de tijd en kosten die naar de klantenservice heb moeten bellen.

De oplossing voor dit probleem (dat dus duidelijk bij Vodafone ligt)moet wel een hele goede zijn, want het vertrouwen in Vodafone dat is bij mij ver te zoeken

VFWEBRELATIONSBC

Re: Problemen met nummerportering

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

@ Rob-h

stuur me, als je wilt, even een mailtje met je mobiele nummer. Dan kan ik laten onderzoeken wat er aan de hand is en je een passende oplossing bieden.

groet,
Bas
Vodafone Web Relations

Gesloten