Casema sluit betalende bejaarden af
Geplaatst: 09 mei 2008 16:58
In Utrecht staat een bejaardencentrum met aanleunwoningen die allemaal een Casema kabel aansluiting hebben.
De afgelopen maanden zijn veel bejaarden door Casema benaderd over de betaling van het abonnement met de bedreiging dat de aansluiting teniet gedaan wordt als er niet betaald wordt.
Het abonnementsgeld zit echter in de huur van de woning (waarschijnlijk omdat het een eigen CAI systeem is wat aangesloten is op het Casema netwerk).
Maanden lang worden de bejaarden gestalked door Casema met steeds weer de zelfde bedreiging.
Elke keer werden de mensen bang dat Casema toch zou afsluiten maar na wat heen en weer telefoneren moest Casema keer op keer toegeven dat ze fout zaten en deden de belofte dat ze de bejaarden niet meer zouden lastig vallen.
Met de welgemeende excuses, ja ja
Donderdag was het dus zo ver, de betalende bejaarden werden zonder pardon afgesloten.
Met een kaart in de bus, dan hadden ze maar moeten betalen.
Net voor de pinksteren, waarom niet, als je ze wilt raken dan moet je het juist dan doen.
Dus weer Casema gebeld.
Ja, dan hadden ze maar moeten betalen, oh ik zie dat ze wel betaald hebben onze welgemeende excuses maar dinsdag sluiten we ze wel weer aan.
Dinsdag???? om de dooie donder niet, die mensen zitten met de pinksteren alleen thuis en hebben niet veel meer dan de tv.
Na veel heen en weer gepraat uiteindelijk een toezegging, vrijdag tussen 8:00 en 13:00 uur wordt de tv weer aangelsoten.
Dat is niet aan 1 maar aan meerdere mensen toegezegd.
En jawel, om 4 uur nog steeds GEEN tv of radio.
Weer bellen, weer kwaad worden maar helaas, het systeem wordt veranderd dus ze kunnen niets meer zien en er kan niets meer gedaan worden tot dinsdag dus misschien, ja heel misschien dat ze na dinsdag weer tv krijgen.
Leg dat maar eens uit aan mensen van ver boven de 80 die altijd alles netjes op tijd regelen en al zo vaak de toezegging van Casema hebben gehad dat ze met rust gelaten worden.
Geen TV of radio met pinksteren, ze zoeken het verder maar uit wat ze doen.
Niets helpt, kwaad worden, smeekbeden, de monopolist maakt zelf wel uit wie er TV kan kijken en betalen is geen garantie voor aansluiting.
De toezeggingen en brieven met de welgemeende excuses zijn gewoon waardeloos, het personeel van de klantenservice doet waarschijnlijk zijn best maar de organisatie is ongeloofelijk log en arrogant.
Een ding is mij zeer duidelijk geworden, de Casema organisatie heeft absoluut geen schaamtegevoel.
De afgelopen maanden zijn veel bejaarden door Casema benaderd over de betaling van het abonnement met de bedreiging dat de aansluiting teniet gedaan wordt als er niet betaald wordt.
Het abonnementsgeld zit echter in de huur van de woning (waarschijnlijk omdat het een eigen CAI systeem is wat aangesloten is op het Casema netwerk).
Maanden lang worden de bejaarden gestalked door Casema met steeds weer de zelfde bedreiging.
Elke keer werden de mensen bang dat Casema toch zou afsluiten maar na wat heen en weer telefoneren moest Casema keer op keer toegeven dat ze fout zaten en deden de belofte dat ze de bejaarden niet meer zouden lastig vallen.
Met de welgemeende excuses, ja ja
Donderdag was het dus zo ver, de betalende bejaarden werden zonder pardon afgesloten.
Met een kaart in de bus, dan hadden ze maar moeten betalen.
Net voor de pinksteren, waarom niet, als je ze wilt raken dan moet je het juist dan doen.
Dus weer Casema gebeld.
Ja, dan hadden ze maar moeten betalen, oh ik zie dat ze wel betaald hebben onze welgemeende excuses maar dinsdag sluiten we ze wel weer aan.
Dinsdag???? om de dooie donder niet, die mensen zitten met de pinksteren alleen thuis en hebben niet veel meer dan de tv.
Na veel heen en weer gepraat uiteindelijk een toezegging, vrijdag tussen 8:00 en 13:00 uur wordt de tv weer aangelsoten.
Dat is niet aan 1 maar aan meerdere mensen toegezegd.
En jawel, om 4 uur nog steeds GEEN tv of radio.
Weer bellen, weer kwaad worden maar helaas, het systeem wordt veranderd dus ze kunnen niets meer zien en er kan niets meer gedaan worden tot dinsdag dus misschien, ja heel misschien dat ze na dinsdag weer tv krijgen.
Leg dat maar eens uit aan mensen van ver boven de 80 die altijd alles netjes op tijd regelen en al zo vaak de toezegging van Casema hebben gehad dat ze met rust gelaten worden.
Geen TV of radio met pinksteren, ze zoeken het verder maar uit wat ze doen.
Niets helpt, kwaad worden, smeekbeden, de monopolist maakt zelf wel uit wie er TV kan kijken en betalen is geen garantie voor aansluiting.
De toezeggingen en brieven met de welgemeende excuses zijn gewoon waardeloos, het personeel van de klantenservice doet waarschijnlijk zijn best maar de organisatie is ongeloofelijk log en arrogant.
Een ding is mij zeer duidelijk geworden, de Casema organisatie heeft absoluut geen schaamtegevoel.