Slechte actie UPC draadloze router.
Geplaatst: 09 mei 2008 22:14
Na 2 jaar UPC klant te zijn, ging ik verhuizen en besloot ik op mijn nieuwe adres wederom van de UPC diensten gebruik te gaan maken. Ik had nooit echte slechte ervaringen met UPC gehad en besloot een uitgebreider internet en bellen abonnement te nemen. Dat kostte wel aardig wat telefoontjes naar het 0900 nummer, maar het lukte.
Zwart op wit in een brief vertelde UPC dat ik nu een gratis draadloze router zou krijgen.
Toen mijn internetmodem werd geleverd, mistte ik de router, maar na een telefoontje naar het 0900 nummer bleek dat deze los geleverd werd, dus hij was onderweg.
2 weken later nog niets en na wat bellen bleek de voorraad niet voldoende te zijn. Het ging dus wat langer duren, maar hij zou eraan komen. De meneer wist zelfs uit zijn systeem te halen wanneer mijn routerbestelling bij UPC gedaan was en wanneer ik hem dan ongeveer zou ontvangen!!!
Na weer wat bellen en uit moedeloosheid uiteindelijk maar mailen, omdat ik geen zin meer had om WEER het 0900 nummer te bellen werd me verteld dat, hoewel de ingangsdatum wel in de actieperiode viel, mijn aanmelding buiten de actieperiode viel en ik de router ondanks alle eerder toezeggingen (en dure telefoontjes) wel kan vergeten!!!
Aan de telefoon wordt je gewoon de hele tijd onzin verteld dus!
Ik vind dat geen service van UPC en ik vraag me af of ze dat wel kunnen maken, terwijl ze schriftelijke toezegging hebben gedaan.
Ik mocht overigens ook de 50 euro borg van mijn oude modem op mijn buik schrijven bij de verhuizing. Ik zou een nieuwe modem krijgen op mijn nieuwe adres en heb (dom natuurlijk) mijn oude, vergeelde, na een aantal jaar gebruik inmiddels afgeschreven modem weggegooid.
Voor de nieuwe modem op mijn nieuwe adres mocht ik gewoon weer 50 euro borg betalen. Eigen schuld natuurlijk, maar een retourdoos voor mijn oude modem zou een mooie service van UPC zijn geweest, maarja, service is blijkbaar niet hun sterkste punt, dus een retourdoos zit er niet in.........en een draadloze router dus ook niet.
Zwart op wit in een brief vertelde UPC dat ik nu een gratis draadloze router zou krijgen.
Toen mijn internetmodem werd geleverd, mistte ik de router, maar na een telefoontje naar het 0900 nummer bleek dat deze los geleverd werd, dus hij was onderweg.
2 weken later nog niets en na wat bellen bleek de voorraad niet voldoende te zijn. Het ging dus wat langer duren, maar hij zou eraan komen. De meneer wist zelfs uit zijn systeem te halen wanneer mijn routerbestelling bij UPC gedaan was en wanneer ik hem dan ongeveer zou ontvangen!!!
Na weer wat bellen en uit moedeloosheid uiteindelijk maar mailen, omdat ik geen zin meer had om WEER het 0900 nummer te bellen werd me verteld dat, hoewel de ingangsdatum wel in de actieperiode viel, mijn aanmelding buiten de actieperiode viel en ik de router ondanks alle eerder toezeggingen (en dure telefoontjes) wel kan vergeten!!!
Aan de telefoon wordt je gewoon de hele tijd onzin verteld dus!
Ik vind dat geen service van UPC en ik vraag me af of ze dat wel kunnen maken, terwijl ze schriftelijke toezegging hebben gedaan.
Ik mocht overigens ook de 50 euro borg van mijn oude modem op mijn buik schrijven bij de verhuizing. Ik zou een nieuwe modem krijgen op mijn nieuwe adres en heb (dom natuurlijk) mijn oude, vergeelde, na een aantal jaar gebruik inmiddels afgeschreven modem weggegooid.
Voor de nieuwe modem op mijn nieuwe adres mocht ik gewoon weer 50 euro borg betalen. Eigen schuld natuurlijk, maar een retourdoos voor mijn oude modem zou een mooie service van UPC zijn geweest, maarja, service is blijkbaar niet hun sterkste punt, dus een retourdoos zit er niet in.........en een draadloze router dus ook niet.