LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekkage riool kruipruimte

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Sjerrif
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 jul 2007 10:02

Lekkage riool kruipruimte

Ongelezen bericht door Sjerrif »

Hallo,

afgelopen weekeinde ontdekte ik dat een afvoerbuis in de kruipruimte lekte op de plek waar de afvoerbuis door de muur naar buiten gaat.

De buis heb ik inmiddels vervangen en de lekkage is verholpen, maar ik zit nu wel met een hoop smurrie in de kruipruimte.

Wat kan ik daar tegen doen? Weet iemand of er een soort poeder bestaat dat ik erop kan gooien zodat het hele zootje enigzins ontsmet wordt? Zo ja, waar kan ik dat krijgen?

Bij Gamma, Karwei en Hornbach hadden ze niets wat ik hier voor zou kunnen gebruiken.

De kruipruimte is overigens voorzien van een betonnen vloer.

Alvast bedankt.

Gerco.XXL
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2008 20:25

Re: Lekkage riool kruipruimte

Ongelezen bericht door Gerco.XXL »

Gewoon zand er op gooien en een week laten liggen, daarna wegscheppen en opvegen. Desnoods nog een (paar) keer herhalen.

mvg Gerco

roer
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 dec 2007 23:02

Re: Lekkage riool kruipruimte

Ongelezen bericht door roer »

Dit is een lekkage die je door had kunnen geven aan je woonverzekering. Daarna had je een deskundige in kunnen schakelen om de kwestie te verhelpen en de nota in kunnen dienen bij de verzekeraar. Misschien kun je het achteraf nog proberen om de kosten vergoed te krijgen, als je de nota nog hebt.

Lscoop
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2009 20:08

Re: Lekkage riool kruipruimte

Ongelezen bericht door Lscoop »

Hallo,
Enige tijd geleden las ik in een forum dat jij een telefoonnummer had achterhaald van verliespolis, heb je dat nog?
Zo ja wil ik er ook wel gebruik van maken.

Groet,
Lscoop

roer
Berichten: 46
Lid geworden op: 10 dec 2007 23:02

Re: Lekkage riool kruipruimte

Ongelezen bericht door roer »

Lscoop, ik begrijp je vraag niet helemaal en aan wie is deze vraag gericht. Als je het wat duidelijker omschrijft, ben ik uiteraard bereid je van dienst te zijn,

Lscoop
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2009 20:08

Re: Lekkage riool kruipruimte

Ongelezen bericht door Lscoop »

Het bericht is bestemd voor Sjerrif die het onderwerp in bracht.
Groet,
Alex

Gesloten