[b]Vodafone partnerkaart[/b]
Geplaatst: 15 mei 2008 15:37
Beste mensen,
Ik ben in januari 2008 gebeld geworden door vodafone met de vraag of ik geen intresse had in de Vodafone Partnerkaart. Tjdens het gesprek tot twee maal toe gevraagd of er verdere kosten aan verbonden waren. Antwoord van de dame was steeds: Nee, er zijn geen verdere kosten. Uw partner en U bellen van een bundel. Nou dat is mooi, ik had elke maand zo'n € 10,= over dus kon mijn partner ook mobiel bellen, plus ik kreeg er een telefoon bij.
In februari komt de eerste factuur binnen en wat blijkt? Kosten partnerkaart in rekening gebracht € 9,40. Meteen gebeld met de klantenservice van Vodafone. Na het probleem te hebben uitgelegd, kreeg ik als antwoord: "Dat zoeken we voor U uit meneer".
In maart op de factuur kosten partnerkaart € 8,40 in rekening gebracht. Weer gebeld met Vodafone klantenservice, door verbonden met de afdeling campagne, want zij hebben mij gebeld volgens klanteservice dus moesten zij het maar oplossen. Wij bellen U terug omtrent het probleem, kreeg ik steeds te horen. Na 1,5 week nog niets gehoord. Weer bellen, steeds weer het verhaal uitleggen en nog steeds niemand die een antwoord heeft.
In april op de factuur € 8,40 kosten partnekaart in rekening gebracht.
Weer bellen en weer van de kast naar het bekende muurtje gestuurd.
Ben benieuwd wat mei brengt, eerlijk gezegd ben ik het spuugzat. En bel je te vaak ,tja dan ben je lastig. "U moet gewoon die € 10,= kosten voor gebruik van het mobieltje betalen, want een gratis mobieltje krijg je nergens en anders kunt u een klachtenbrief schrijven." werd mij in het laatste telefoongesprek nors verteld.
Als er iemand tegen me zegd dat er GEEN verdere kosten zijn, dan zijn er in mijn ogen Geen verdere kosten.
Wie kan mij verder helpen of heeft suggesties.
Alvast bedankt Hans vd Kandelaar
Ik ben in januari 2008 gebeld geworden door vodafone met de vraag of ik geen intresse had in de Vodafone Partnerkaart. Tjdens het gesprek tot twee maal toe gevraagd of er verdere kosten aan verbonden waren. Antwoord van de dame was steeds: Nee, er zijn geen verdere kosten. Uw partner en U bellen van een bundel. Nou dat is mooi, ik had elke maand zo'n € 10,= over dus kon mijn partner ook mobiel bellen, plus ik kreeg er een telefoon bij.
In februari komt de eerste factuur binnen en wat blijkt? Kosten partnerkaart in rekening gebracht € 9,40. Meteen gebeld met de klantenservice van Vodafone. Na het probleem te hebben uitgelegd, kreeg ik als antwoord: "Dat zoeken we voor U uit meneer".
In maart op de factuur kosten partnerkaart € 8,40 in rekening gebracht. Weer gebeld met Vodafone klantenservice, door verbonden met de afdeling campagne, want zij hebben mij gebeld volgens klanteservice dus moesten zij het maar oplossen. Wij bellen U terug omtrent het probleem, kreeg ik steeds te horen. Na 1,5 week nog niets gehoord. Weer bellen, steeds weer het verhaal uitleggen en nog steeds niemand die een antwoord heeft.
In april op de factuur € 8,40 kosten partnekaart in rekening gebracht.
Weer bellen en weer van de kast naar het bekende muurtje gestuurd.
Ben benieuwd wat mei brengt, eerlijk gezegd ben ik het spuugzat. En bel je te vaak ,tja dan ben je lastig. "U moet gewoon die € 10,= kosten voor gebruik van het mobieltje betalen, want een gratis mobieltje krijg je nergens en anders kunt u een klachtenbrief schrijven." werd mij in het laatste telefoongesprek nors verteld.
Als er iemand tegen me zegd dat er GEEN verdere kosten zijn, dan zijn er in mijn ogen Geen verdere kosten.
Wie kan mij verder helpen of heeft suggesties.
Alvast bedankt Hans vd Kandelaar