Pagina 1 van 1
Tonnen boete voor UPC
Geplaatst: 15 mei 2008 16:49
door Beertje02
Dit staat op het tweakers.net te lezen.
http://life.tweakers.net/nieuws/53460/u ... iabox.html
Werd tijd dat die arogante kwallen van UPC eens aangepakt worden, die mediabox actie heeft veel kwaad bloed gezet bij veel mensen,
Wat mij betreft had die boete een paar miljoen mogen zijn.
Re: Tonnen boete voor UPC
Geplaatst: 15 mei 2008 16:54
door axasjaak
En Wie denk je dat deze boete gaat betalen ?
Wie anders dan de consument ?
Re: Tonnen boete voor UPC
Geplaatst: 15 mei 2008 17:01
door Beertje02
Als UPC zijn prijzen aanpast om die boete op de consument te verhalen, zullen ongetwijfeld veel mensen weglopen UPC behoort met o.a hun internet tot de duurdere providers.
Re: Tonnen boete voor UPC
Geplaatst: 15 mei 2008 19:09
door agro
zie ook
http://www.consuwijzer.nl/Consumentenni ... sview=news
En Wie denk je dat deze boete gaat betalen ?
De tevreden klanten van de firma list en bedrog natuurlijk, wie anders???
Of ze dan tevreden blijven is natuurlijk nog de vraag.
Het arrogante zooitje komt al een tiental jaren negatief in het nieuws, geen enkel ander bedrijf of instelling zal dat ooit kunnen evenaren.
Re: Tonnen boete voor UPC
Geplaatst: 20 mei 2008 10:33
door agro
Bron de telegraaf 20-5-2008
Opta: Boete bij klant aan lijntje houden
’Opbellers’ sneller helpen’
door Jouke Schaafsma
AMSTERDAM, dinsdag
Bedrijven, zoals energieleveranciers en kabelaars, die klanten langer dan tien minuten in de wacht zetten, kunnen vanaf deze zomer rekenen op een stevige aanpak van telecomwaakhond Opta.
De wet wordt zodanig veranderd dat een wachttijd van meer dan tien minuten bij een 0900-nummer automatisch als misbruik wordt beschouwd door Opta.
De toezichthouder kan waarschuwingen uitdelen en in het ergste geval direct nummers afsluiten.
Om de telecomwaakhond ook tanden te geven krijgt Opta de mogelijkheid tot maximaal 450.000 euro boete op te leggen aan bedrijven die het 0900-nummer misbruiken. „Het mag niet zo zijn dat bedrijven profiteren van een slecht bereikbare helpdesk en slechte service”, zegt woordvoerder Cynthia Heijne.
Met betrekking tot bovenstaande zullen er nog wel meer volgen.