Vorige week heb ik een laptop aangeschaft met daarin een SIM-kaart van Vodafone voor UMTS. Afgelopen dinsdag heb ik het abonnement daarvoor geactiveerd.
Wat blijkt nu, er schijnt een storing te zijn waardoor nieuwe abonnees niet op het netwerk kunnen worden aangemeld. Ik heb dus ook nog steeds geen UMTS op de laptop. En telkens als ik de klantenservice bel zegt men "We hebben geen oplostijd beschikbaar. We adviseren u over een halve dag nogmaals contact op te nemen met de klantenservice. " Dat schiet niet op dus...
Zijn er meer mensen met dit probleem?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Storing aanmelden nieuwe abonnees Vodafone
Re: Storing aanmelden nieuwe abonnees Vodafone
Niet met een internetkaart voor je laptop, maar wel met een nieuw telefoon abonnement. En niet ik, maar een collega. Hij kreeg van de klantenservice geen uitsluitsel. In de winkel hebben ze gebeld met het hoofdkantoor, en die zeiden dat het ergens volgende week was. Dinsdag zouden ze zich op richten, maar ze konden niets garanderen. Het zijn dus lekkere tijden in telecomland. De twee grootste spelers hadden de laatste week een flinke storing. KPN kon gewoon geen internetdiensten leveren, en Vodafone geen nieuwe aansluitingen. Maar goed, aangezien Vodafone hier omzet mee misloopt, zullen ze wel hun best doen om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen.
Re: Storing aanmelden nieuwe abonnees Vodafone
Ze hebben bij Vodafone idd wat last van storingen in hun aansluitsysteem de laatste week, maar dealers wordt ook de mogelijkheid gegeven handmatig een contract op te stellen en te faxen, duurt natuurlijk wel wat langer. Als je als telecomzaak via KPN internet, ben je echter wel de pineut.