LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Natuals

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Noer
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2010 13:51

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Noer »

Heeee,,.

Ik heb ook net mailtje gestuurd naar nooitmeernatuals
OOk klacht gemeld bij consuwijzer.
*zucht*
ik hoop dat we dr snel uitkomen!

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

het stroomt weer goed binnen op de mailbox!
Ook bij mij is er vandaag wederom een geschenk van een ingrekestelling op de deurmat gevallen. Story continuous....

Anthonyfinan
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2010 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Anthonyfinan »

Beste allemaal,
Vandaag ben Ik teruggebeld door de directeur van Natuals BV, de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] (een hele aardige meneer), n.a.v. een mailbericht dat ik verstuurd had naar hem. Al bij de eerste paar zinnen dat er door hem gesproken werd had ik de indruk dat hij niet die zgn. oplichter e/o bedrieger zou zijn dat vaak op deze forum als ook elders beweerd wordt.

Ik wil even het een en ander toelichten aan iedereen die in één of een andere wijze in contact is gekomen met Natuals BV. Als u oprecht kunt zeggen dat u niets heeft ontvangen, maar dat er wel geld is geïncasseerd, dan lijkt het me terecht dat u met Natuals BV in contact probeert te komen. Helaas heeft deze aardige meneer ook uitgelegd dat er mensen zijn die de boel willens en wetens proberen te dwarsbomen door simpelweg te beweren dat ze niets hebben ontvangen hoewel ze wel een pakket hadden ontvangen. Dat is níet eerlijk!

Doordat er meerdere zijn geweest die willen liegen om een ander kapot te maken, verpest je het ook voor anderen, want hoe moeten ze bij Natuals BV dan weten wie wel en wie niet de waarheid spreekt. Een simpel voorbeeld van zo’n iemand kun je beluisteren door te klikken op de volgende link.

http://kassa.vara.nl/radio/afspeelpagin ... an/speel/1

Dus nogmaals, heb je een klacht, wees eerlijk en het beste is om zelfs vriendelijk te blijven. Vloeken, tieren en schreeuwen, lost 9 van 10 keer niets op. Het spoort juist aan tot meer haat en nijd door andere lezers.

Om terug te komen op het begin van mijn verhaal. Ik ben dus gebeld door de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Hij legde uit dat Natuals BV de afgelopen jaren bezig is geweest met het bouwen aan een klantenkring. Daar zijn er vele tevreden klanten bij en natuurlijk, zoals dat ook bij andere bedrijven het geval kan zijn, zijn er af en toe ook minder tevreden klanten.

Ik vroeg ook aan de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] naar de reacties van Natuals BV op de mailberichten naar het algemene mailadres van Natuals BV, want dat heb ik persoonlijk ervaren in de mailcontacten, dat de keren dat er gereageerd werd op mijn mailberichten er niet echt op mijn klacht in was gegaan. Men hield gewoon vast aan hun eigen standpunt, dit vaak tot ergernis en ontevredenheid van potentiële klanten. De heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] legde uit dat de werkers getraind worden om zoveel mogelijk gestandaardiseerde oplossingen te mailen. Wat dat betreft kan naar mijn mening wel iets daaraan verbeterd worden, maar goed… nogmaals, ook de medewerkers lopen tegen hetgeen ik reeds schreef in alinea 3. Aan de andere kant gaf de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ook eerlijk toe dat er weleens fouten worden gemaakt. Dat vond ik heel eerlijk van hem om dat toe te geven, want waar worden immers geen fouten gemaakt. Waar gewerkt wordt, worden ook fouten gemaakt.

Wat Direct Pay betreft. Als ik het goed had begrepen staat Direct Pay los van de klantenadministratie van Natuals BV. Zij zien in hun debiteurenbestand dat een rekening nog open staat en reageren daarop, zoals dat in vrijwel elk bedrijf gaat, door een herinnering of een aanmaning te versturen.

Ik heb zelf bij het bedrijf waar ik thans werk, het overzicht over zo’n 35.000 leden. Elk kwartaal hebben we een mailing naar iedereen. TNT Post, onze verzendmaatschappij, geeft de garantie dat er 98% van de poststukken ook daadwerkelijk (op tijd)aankomt. Dat betekent dat van de 35.000 leden er 2%, dat is zo’n 700 leden, helaas niet de garantie gegeven kan worden door TNT Post dat hetgeen verstuurd is ook daadwerkelijk (op tijd)aankomt. LET WEL OP, hoe groter je klantenbestand, hoe meer mensen binnen die 2% vallen. Natuals BV heeft, als ik het goed begreep, zo’n 100.000 klanten. Met een garantie van 98%, betekent het dus dat 2000 adressen gemist zullen/kunnen worden door de verzendmaatschappij.

Tevens is het zo bij ons dat mensen ook nog eens een adreswijziging of afzegging kunnen doen terwijl de mailing net de deur uit is. Tja, in zo’n situatie valt er logischerwijs weer een poststuk op hun mat thuis. In zulk een geval sta ik of mijn collega‘s hun vriendelijk te woord om uit te leggen wat er gebeurt is en wat we eraan gaan doen. En dát is nou precies wat er gebeurd is met mij door de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Hij gaf mij de garantie dat hij het zou oplossen. Ik ben daarom ook zéér tevreden over het telefoongesprek met de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en wens hem en zijn medewerkers ALL THE BEST.

Blanche
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 dec 2009 15:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Blanche »

Ik heb vandaag een ingebrekestelling van Webcasso in Hoogvliet gekregen. Nu al voor 124 euro. Met de dreiging dat als ik niet binnen 15 dagen betaal, er aanvullende kosten in rekening worden gebracht en zal hun cliente (Natuals) besluiten tot het nemen van rechtsmaatregelen.

Wie is er ook al zover? Dat er met juridische stappen wordt gedreigd?
Terwijl ik nog nooit 1 zending ontvangen heb en toch al 14,70 euro aan de zogenaamde proefzending kwijt ben (en niet meer terugkrijg, waarschijnlijk, want helaas al betaald).

Ik heb in juli 2009 (laatste mail aan Natuals) gemaild met Natuals, maar geen antwoord meer gekregen, alleen aanmaningen en nu een ingebrekestelling ontvangen.
Ik vraag me af of dhr. [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] van Natuals zelf ook vindt dat Natuals netjes met zijn klanten omgaat?

Jeroen, ben jij nog bezig met het hotmailadres?

Anthonyfinan
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2010 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Anthonyfinan »

Beste Blanche lees eens mijn uitgebreide bericht getiteld KLACHT OPGELOST!

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

Anthon,

Mooi dat het bij jou is opgelost. Ik hoop dat drh [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] deze lijn door zal zetten. Als ze daadwerkelijk zoveel klanten (tevreden) hebben lijkt het mij geen moeite om dit relatief geringe aantal ook tevreden te stellen.
\
Dus dat het bij jou is opgelost is hartstikke mooi! Maar ik hoop dat er ook menselijk kan worden gereageerd op andere situaties..

Groet
Laatst gewijzigd door jeroen1208 op 17 jan 2010 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Cvk
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2010 12:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cvk »

@ Anthon, ook voor jou ben ik blij dat het is opgelost.

Ondertussen heeft de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] bij mij nog niets van zich laten horen.
Ik heb dank god nog geen tweede brief van de incasso gehad en hoop deze ook niet te willen ontvangen.

Jeroen en Corina, nogmaals bedankt wat jullie allemaal doen. Toppie ! :!:

klazina44
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2010 14:08

Re: Natuals

Ongelezen bericht door klazina44 »

natuals.terreur
ik heb 4 blz. gelezen,hoef er niets aan toe te voegen.
ik ben mijn verhaal al zoveel keer tegen gekomen,
een goede tip zat er nog wel bij;ook de 6,90 terug eisen,
(van een niet ontvangen proefpakket)veel gemaild en gebeld,
niets hielp.nu, na bijna 8 maanden, incasso buro,""webcasso"",weer gebeld
dacht dat ik er vanaf was,moet 88,70 betalen voor iets wat ik niet heb
gehad.dacht het niet!!!.ik ben 65 jaar maar laat ze maar komen,over mijn lijk!!!!...
veel sterkte.! groetjes,
klazina

klazina44
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2010 14:08

Re: Natuals

Ongelezen bericht door klazina44 »

beste, anthonyfinan.
leuk! dat het bij jou is gelukt om contact te krijgen met de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].
fijn dat er van af bent...???????als ik zo naar je mail kijk.!
fam.soms???????????.......
klazina

Cvk
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2010 12:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cvk »

klazina44 schreef:natuals.terreur
ik heb 4 blz. gelezen,hoef er niets aan toe te voegen.
ik ben mijn verhaal al zoveel keer tegen gekomen,
een goede tip zat er nog wel bij;ook de 6,90 terug eisen,
(van een niet ontvangen proefpakket)veel gemaild en gebeld,
niets hielp.nu, na bijna 8 maanden, incasso buro,""webcasso"",weer gebeld
dacht dat ik er vanaf was,moet 88,70 betalen voor iets wat ik niet heb
gehad.dacht het niet!!!.ik ben 65 jaar maar laat ze maar komen,over mijn lijk!!!!...
veel sterkte.! groetjes,
klazina
Als je verder leest kun je lezen wat we er samen aan kunnen doen en dan ben je er misschien ook vanaf! :wink:

Cvk
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2010 12:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cvk »

Vandaag kreeg ik deze mail:

Zoals eerder deze week toegezegd reageer ik bij deze op uw e-mail van 15 januari jl. De situatie is
mij duidelijk en sluit in grote lijnen aan op hetgeen de afgelopen weken in uw klantenkaart (in onze
database) is genoteerd.


Zoals door onze Klantenservice reeds aan u is medegedeeld heeft Natuals geen enkele reden om
aan te nemen dat u de proefzending niet heeft ontvangen, nl.:


- ons verzendhuis heeft bevestigd dat uw proefzending en uw eerste (en tevens laatste) vervolgzending
zijn aangeboden aan onze verzender
- onze verzender heeft bevestigd dat beide pakketten zijn aangeboden door ons verzendhuis en
vervolgens door hen zijn opgenomen in het standaard verzend proces


daarbij opgeteld:


- u zegt alleen de proefzending niet te hebben ontvangen, de vervolgzending en de correspondentie
van DirectPay / Webcasso heeft u allemaal wel in goede orde ontvangen
- Natuals heeft uw proefzending niet retour ontvangen, wat een standaard (en goed werkende) procedure
is van onze verzender als een pakket onbezorgbaar is


Ondanks het feit dat Natuals geen enkele reden heeft om aan te nemen dat u de Natuals proefzending
niet heeft ontvangen wil ik u toch graag een oplossing bieden. U bent immers ontevreden over
onze organisatie en dat ontevreden gevoel zou ik graag bij u weg willen nemen. Kortom: ik ben bereid
om onderstaande 'zaak' op te lossen, echter doe ik dit graag persoonlijk middels een telefoongesprek.
Ik ben morgen in de gelegenheid om telefonisch contact met u op te nemen, graag hoor ik van u
welk tijdstip het beste schikt. Vrijdag a.s. vanaf 12.00 uur past mij ook.


Voor nu wens ik u een fijne avond en hoop u morgen persoonlijk te spreken.

Cvk
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2010 12:53

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cvk »

Zoals beloofd heeft de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] mij vandaag gebeld.
Ik heb een hele vriendelijke man gesproken.
Hij heeft de situatie vanaf zijn kant uitgelegd en ik heb daar alle begrip voor.
De heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] is tot de volgende oplossing gekomen:
Natuals en ik zijn elkaar niets meer verschuldigd.
Ik ben zeer blij dat dit goed is opgelost!

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Natuals

Ongelezen bericht door vince76 »

Hallo iedereen,


Ik ga Dhr [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] ook maar een mail sturen in de hoop dat hij dit voor mij ook kan oplossen, zal wel erg fijn zijn. Dit zorgt toch voor veel stres.

Suc6 iedereen.


Vincent

Joes34
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 dec 2009 20:58

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Joes34 »

@CvK wat goed dat het voor jou opgelost is!
Laten we hopen dat iedereen binnenkort zo'n berichtje op het forum kan zetten!

Cath1981
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2009 20:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cath1981 »

Zie je al die negatieve berichten van jullie zijn een reactie op de berichten die u van de klantenservice te horen krijgt, mensen die zich blijkbaar aan een systeem moeten houden en alle informatie die daar in staat..
Als je het gevoel hebt dat je onrecht aangedaan word hoef je niet gelijk te gillen dat het oplichters zijn :?
En meneer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] blijkt gewoon een aardige gozer/man te zijn..
Misschien kan je inderdaad maar beter rustig blijven en niet allemaal sh!t op een forum plaatsen wat iemands bedrijf om zeep kan helpen en gewoon een normale conversatie aangaan met een leidinggevende of directeur..??
Ik heb het idee na het lezen van toch wel een aantal postieve reactie (net als die van mij, semi positief dan...) dat er veel mensen zijn die deze reacties misbruiken om er een slaatje uit te slaan het is makkelijk zeggen dat je niets hebt ontvangen als je zelf zo stom bent om de brief niet te lezen als smoes. Maarja ik hoop dat dhr [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] de echte "gedupeerden" tegemoet zal komen of dat jullie iig je verhaal kwijt kunnen en dan kan 2010 misschien het jaar van de positieve reacties worden..wellicht en goed voornemen?? :D

Good luck all..

jeroen1208
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 dec 2009 10:06

Re: Natuals

Ongelezen bericht door jeroen1208 »

Cath1981 schreef:Zie je al die negatieve berichten van jullie zijn een reactie op de berichten die u van de klantenservice te horen krijgt, mensen die zich blijkbaar aan een systeem moeten houden en alle informatie die daar in staat..
Als je het gevoel hebt dat je onrecht aangedaan word hoef je niet gelijk te gillen dat het oplichters zijn :?
En meneer [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] blijkt gewoon een aardige gozer/man te zijn..
Misschien kan je inderdaad maar beter rustig blijven en niet allemaal sh!t op een forum plaatsen wat iemands bedrijf om zeep kan helpen en gewoon een normale conversatie aangaan met een leidinggevende of directeur..??
Ik heb het idee na het lezen van toch wel een aantal postieve reactie (net als die van mij, semi positief dan...) dat er veel mensen zijn die deze reacties misbruiken om er een slaatje uit te slaan het is makkelijk zeggen dat je niets hebt ontvangen als je zelf zo stom bent om de brief niet te lezen als smoes. Maarja ik hoop dat dhr [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] de echte "gedupeerden" tegemoet zal komen of dat jullie iig je verhaal kwijt kunnen en dan kan 2010 misschien het jaar van de positieve reacties worden..wellicht en goed voornemen?? :D

Good luck all..
Mag ik vragen of jezelf een gedupeerde bent? Ik begrijp je bericht wel, maar ik denk toch dat je je meer moet verplaatsen in ons, de mensen die hier hun klachten vermelden.
Waarom? Nou ik kan je uit ervaring vertellen dat ik wel iets beters te doen heb dan periodiek een aanmaning of ingebrekestelling van de mat te halen terwijl ik daar niet om gevraagd heb.....
Brieven /telefoontjes die je pleegt hebben geen zin, want die worden inhoudelijk niet beantwoord.

En zo'n klantenservice die maar niet inhoudelijk wil reageren en iedereen over 1 kam scheert, dat is meer hetgeen een bedrijf om zeep helpt...een klantenservice die zich aan een systeem moet houden... een 'klanten'service moet toch gericht zijn op de specifieke situatie van een klant?

Cath1981
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2009 20:46

Re: Natuals

Ongelezen bericht door Cath1981 »

Ik wil mijzelf geen gedupeerde noemen, bij mij vind ik meer dat het mijn eigen schuld was..Ik had een proefpakket gekregen en de brief niet gelezen en toen was er na die 6,90 1 keer 15,90 afgeschreven, heb het 2de pakket in mijn brievenbus gehad en heb geannuleerd het kwartaal afgemaakt en was er vanaf.. maarja ik heb dus beide paketten gewoon gehad..
Ik begrijp jullie reacties absoluut en leef ook echt mee met de echte gedupeerden.. en hoop inderdaad dat jullie allemaal geholpen worden!
En ik bedoel te zeggen dat de "klantenservice" naar jullie mening niet erg klant/servicegericht maar probeer het dan hoger op te zoeken..
Schrijf dhr [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] anders aan (aangetekende verzending kost wat maar dan kan je wel aantonen dat het verzonden/aangekomen is) blijkbaar is die man wel servicegericht want hij neemt wel contact op met de mensen hier op het forum zo te zien aan de reacties.. Probeer gewoon het probleem met hem op te lossen ik denk dat hij wel zo redelijk is om je eventueel tegemoet te komen..Niet geschoten is altijd mis.. Mijn mening is verlaag je niet, zolang je in je recht staat heb je niets om voor te vrezen en kun je het beter op een volwassen manier proberen op te lossen, geef het goede voorbeeld..
Ik hoop echt dat het voor iedereen opgelost wordt, en ik ben een voorstander van veel postitiviteit vandaar :D
Ik heb hier inderdaad nog nooit gelezen dat iets tot een rechtzaak is gekomen, iemand? Ik ben zo benieuwd hoe dat werkt omdat er geen geschreven contract is maar mondeling ofzo, zijn er mensen waarbij het al zo ver is gekomen??
Deel je kennis zou ik zeggen...

klazina44
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2010 14:08

Re: Natuals

Ongelezen bericht door klazina44 »

hallo!cath schrijf dat ze geen problemen heeft gehad,
waarom heeft ze dan zo innig contact met de heer [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
waarom noem ze hem een fijne gozer .als ze geen problemen heeft?
waarom heeft zij contact met hem.ze heeft toch geen problemen??????
snap ik niet???!!!!! riekt naar de misdaad.
ook familie ,soms!!!ik koop bij fhilips maar heb geen contact met de directeur
groetjes, klazina

klazina44
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2010 14:08

Re: Natuals

Ongelezen bericht door klazina44 »

hallo nogmaals, de enigste gedupeerde
zijn wij!waarom maken wij hem brodeloos;dat doe hij alleen
maar bij ons.ik ben mijn 6,90 kwijt voor niets
maal 200,000x die man is millionair.
ik ben 65 jaar ,moet leven, alleen van mijn pensoen,dat is 850 in de maand.
en nu moet ik 88,70 betalen aan webcasso'voor niets!!!
directpayheeft ook een klachtenlijnheb ik uitgevonden,je kan ze mailen
wwwdirectpay.,groetjes klazina
Laatst gewijzigd door klazina44 op 04 mar 2010 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

klazina44
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2010 14:08

Re: Natuals

Ongelezen bericht door klazina44 »

nu ik haar brief heb gelezen,
weet ik zeker dat ze ze liegt,
want het is niet 1x 15,90,maar 3 keer
klazina

Gesloten