Pagina 1 van 1
shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 16 mei 2008 13:30
door knuffel26
Mijn zus heeft iets besteld bij
www.shoppendoejezo.nl.
Vervolgens zou de bestelling bij haar afgeleverd zijn door TNT.
Echter ze heeft niets ontvangen. Het pakketje zou getekend zijn door haar partner. Echter, hij was op dat moment aan het werk en kan dat ook aantonen.
Zij heeft in ieder geval betaald, maar er is dus niet geleverd.
Wat er met het pakketje gebeurd is, weet niemand.
Wat kan je hier tegen doen?
Ze heeft geen rechtsbijstandverzekering en is ook niet lid van een vakbond.
Ze heeft recht op haar geld terug of het product alsnog te krijgen, maar dat wil ze niet. Ze wil haar geld terug. Hoe kan je dit het beste bewerkstelligen?
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 19 mei 2008 13:08
door Newby
Iets soortgelijks is ook met mij gepeurd. Ik heb een product besteld bij
www.vantv.nl, wat een onderdeel is van
www.shoppendoejezo.nl.
Het bedrag is al op 29-04-2008 van mijn rekening afgeschreven, het is vandaag 18-05-2008 (20 dagen later) en nog steeds heb ik het product niet ontvangen.
Ik heb meerdere malen via de klantenservice (
http://www.shoppendoejezo.nl/service/in ... ket_submit) een email gestuurd hierover, ik heb zowel mijn email adres als mijn mobiele telefoonnummer vermeld en nog steeds geen reactie ontvangen!
Verder heb ik ook gebeld meerdere keren hierover gebeld (
http://www.shoppendoejezo.nl/bedrijfsinformatie.html) = (telefoon: 0416-696472). Elke keer krijg ik een apparaat en ik laat dan een bericht achter met mijn gegevens en ook hier wordt niet op gereageerd!
Ik wil het liefst mijn geld terug, aangezien het product wat ik besteld heb bedoeld was als verjaardagscadeau en ik inmiddels al een andere cadeau heb gekocht. Maar als ik in plaats daarvan het product alsnog mag ontvangen dan is dat ook prima.
Kan iemand mij vertellen wat ik hierna nog kan doen om of mijn geld of het bestelde product alsnog te mogen ontvangen?
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 21 mei 2008 12:57
door shoppendoejezo
Beste klant,
In verband met verhuizing van onze sites hebben wij helaas problemen met onze database en kunnen op dit moment niet in onze klantenservice. Wij hebben een tijdelijk e-mail adres voor vragen omtrent uw orders, retouren en garantie. Wij willen u vragen uw verzoek door te sturen naar
[email protected] onder vermelding van uw ordernummer en gegevens zodat wij met u contact op zullen nemen voor een correcte en nette afhandeling.
Natuurlijk is het niet de bedoeling dat uw orders niet uitgeleverd worden terwijl betaling gewoon heeft plaatsgevonden en wij zullen uw klachten dan ook netjes afhandelen.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Shoppen Doe Je Zo
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 07 jul 2008 18:02
door shoppendoejezo
Inmiddels is het tijdelijke mailadres
[email protected] opgeheven omdat de sites shoppendoejezo.nl en vantv.nl aangeven waar u met al uw vragen terecht kunt.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Shoppen Doe Je Zo
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 15 sep 2008 12:25
door hbergens
Goedendag, ik bestel met grote regelmaat artikelen bij dit bedrijf en naar volle tevredenheid!
Dat er wel eens iets mis kan gaan blijkt, dit is op zich helemaal niet erg maar wel hoe er mee om gegaan wordt.
En ik kan u vertellen dit doen ze goed!
mvg,
Een tevreden klant.
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 21 okt 2008 21:31
door Gerben74
Inmiddels is het 17 november:
Na onderstaand bericht en mailcorrespondentie heb ik een nieuwe knop ontvangen, en ja, weer met zichtbare scheur. Niet verrassend dat de knop direct weer uit elkaar spatte na montage en gebruik.
Hoe durven ze zo'n zwakke knop wederom op de post te doen ?
Het voorstel om eea met de leverancier op te nemen lijkt me niet meer voldoende. knop nummer 4 zal geleverd worden met vermoedelijk hetzelfde resultaat. Meer mensen met dit probleem ? Kan haast niet anders. Voorlopig staat mijn gereedschapskist in mijn keuken om het apparaat te bedienen.
originele bericht:
Ik heb vorig jaar een Rotisserie aangeschaft bij
VanTV.nl , oftewel Shoppendoejezo.
De draaiknop voor de timerbediening knapte direct stuk omdat de knop van zwakke makerlij is.
Ik heb dit gemeld bij genoemde firma en ze stuurden een nieuwe knop toe. Deze heeft onze posterijen niet eens overleefd. Met een breuk kwam het bij me aan. Sindsdien een aantal maal gerappeleerd maar helaas geen spoor meer van deze club. En dat is vervelend aan het worden. Met gereedschap (schroevedraaier) moet ik nu de timer instellen. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Ik verwacht mijn geld (deels) terug of een nieuwe knop.
Hoe het kan dat ze van Radar een warme douche hebben gekregen !?? Het is ze gegund maar wel als mijn probleem verholpen is.
Gerben Sikkes
ordernummer TV 4079
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 03 jun 2009 22:46
door Gerben74
Eerlijk is eerlijk. Het duurde even maat ik heb enkele maandne na mijn melding (okt 2008) een zending meerdere goede draaiknoppen mogen ontvangen. Ik heb weer plezier van mijn aankoop. Voortaan hopelijk meer snelheid. Hoe dan ook, bedankt !
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 29 jul 2009 08:20
door cbiermanns
Hallo,
Ik had ook een product besteld bij shoppen doe je zo, nl zo'n opblaasbed met electrische pomp. We dachten dat dit heel erg handig zou zijn i.v.m. logees. De eerste logees zijn gearriveerd nadat het product is aangekomen, net op tijd. Moet wel zeggen dat er weinig communicatie zat tussen de aankoop en afleverdatum, geen track & trace of zo. Heb hierover gemailed maar het duurde 3 dagen voordat ik een e-mail kreeg dat het product eindelijk was verzonden (toeval of reactie op mijn e-mail?).
Nu hebben we het "bed" op dinsdag ontvangen en op woensdag uitgeprobeerd, wat een verschrikking! Allemaal loze beloftes, het ding lijkt in het midden geen ondersteuning te hebben waardoor je in een soort kuil komt te liggen. Mijn vriend is daarom ook maar op de bank gaan slapen. We hebben hem tot het mx opgeblazen. Dus ik op Donderdag een "mailtje" naar shoppendoejezo. Ik zeg "mailtje" omdat dit een webformulier is wat je invult, waar je geen kopie van kunt opvragen en dus voor jezelf geen bewijs hebt dat je iets naar ze hebt verstuurd!!! Ik wilde nl het bed terug sturen, ik heb er namelijk €118 voor betaald, omdat ik dacht een kwalitatief goed logeerbed te kopen (zie kenmerken product) en het was 1 grote teleurstelling. Nu heb ik ze gevraagd om mij s.v.p. te bellen zodat we konden afspreken hoe we dit gingen doen (adres, wel of niet aangetekend etc etc). Ik had er nl geen zin in dat ik dat ding terug zou sturen en dat ik vervolgens naar mijn geld kan fluiten! Je raad het al, geen reactie! Vandaag even gekeken naar de voorwaardes, blijkt het zogenaamde zichttermijn 7 dagen te zijn na levering. Daar zit ik vandaag dus mooi een dag overheen! Dus vandaag wederom een "e-mail" gestuurd en ook gebeld en ingesproken op het antwoordapparaat. Ik vindt het trouwens echt niet kunnen dat je geen telefonisch contact op kunt nemen met een bedrijf. Aan de boodschap "wij zijn een internet bedrijf en zijn daarom per e-mail bereikbaar" heb ik niks. Zeker niet als ze ook nog eens niet reageren op "e-mails".
Ik ben benieuwd of ik nog reactie krijg van ze, ik ga iig de consumentenbond inschakelen!
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 29 jul 2009 09:24
door mar42
hier vind je de adresgegevens van shoppendoejezo + telefoonnummer;
http://www.nationalebedrijvengids.nl/be ... pendoejezo
Als je belt met bovenstaand nummer krijg je wellicht meer informatie.
Re: shoppendoejezo.nl
Geplaatst: 29 jul 2009 09:39
door cbiermanns
Hallo,
Dankjewel voor deze gegevens. Ik heb dit nummer ook gebeld maar kreeg weer een voicemail. Maar ik ga het vandaag nog wel een paar keer proberen!
In ieder geval bedankt!
Caroline