LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte klachtafhandeling sns arnhem

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
rob2105
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mei 2008 21:12

slechte klachtafhandeling sns arnhem

Ongelezen bericht door rob2105 »

Ik heb iets meegemaakt met de sns bank..... echt te schandalig voor woorden!!!


Ik ging op zondag 750 euro pinnen....... en kreeg maar 650 euro. Alle briefjes zaten door elkaar, bellen naar de SNS..... kom maar even langs.

Allereerst stond er iemand achter de balie die 8 keer aan iemand anders moest gaan vragen wat hij moest doen. Deze jongeman ging alles intypen maar een een bewijs dat ik bij de bank was geweest met dit probleem kon ik niet krijgen...... daar deden ze niet aan.

Nou dan wil ik een klacht indienen omdat sns geen briefje wil geven dat ik dit probleem heb ondervonden. Dat kon maar ook alleen maar door in te toetsen in de pc...... Ik heb nooit antwoord meer gekregen. De filiaaldirecteur kreeg ik niet te spreken want iedereen kan wel om hem vragen.

Na wachten en wachten maar weer zelf gaan bellen. Niks bekend en ineens telefoon....... geen probleem geconstateerd bij de SNS. Filiaaldirecteur gebeld, die was onbeschoft en zei "pech gehad"!

Ik wou mijn rekeningen opzeggen bij sns, dat werd geweigerd omdat ik er ook een hypotheek heb lopen....... toen ik die heb afgesloten was de sns nog de kleine bank waar je de mensen achter de balie kende en die je probeerden te helpen.

Brief geschreven...... over hoe ik behandeld ben...... nou daar kun je geen klacht over indienen bij sns want in gesprekken kunnen mensen een heel andere beleving hebben..... Je krijgt echt geen antwoord op je brief hoor!


Waar ben ik nou zo boos over..... of ik iets fout heb gedaan met de opname of de sns daar gaat het al helemaal niet meer om. Ik had een probleem, ben niet gehoord, heb niet gevoeld dat er iemand was die mij wou helpen.

Ik was een nummer! Ik wil zo min mogelijk zaken met ze doen en als een ontevreden klant weg wil....... dan weiger je dat natuurlijk.

Een groot deel van mijn spaargeld staat bij de Rabo....... die behandelen je echt anders!!!!

Ik moet vaak aan de oude reclame van ze denken:

Klein geworden door groot te worden!!!

Gesloten