LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kolotje
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2008 16:19

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door kolotje »

Ik moet helaas constateren dat ik in mijn mailbox van @home geregeld spam krijg. In mij hotmailadres heb ik nog nooit spam ontvangen. Beide adressen heb ik even lang.

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door axasjaak »

Wonend in het voormalige Multikabel-gebied kan ik nu nog steeds niet inloggen op "Mijn Ziggo".Wat een service aan de eigen cliënten" !
Vind u de reclame voor Ziggo ook zo waanzinnig ?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

De reclame spreekt mij niet aan.

Mijn Ziggo is wel online geweest in het Casema gebied. Die van mij wordt nu bijgewerkt na een vraag hierover vandaag.
Ik heb dus de indruk dat er hard gewerkt wordt aan het alles online krijgen.

Nog even een oefening van geduld doen en Ziggo de tijd geven alles op orde te krijgen.

Vandaag kreeg ik keurig via e-mail antwoord op een vraag via web formulier van ik dacht 17 mei. Ik vind dat keurig in deze hectische tijd.

Vooral omdat ik vergelijkingsmateriaal heb met Telfort die mij onvrijwillig ingelijfd had. Nog geen schriftelijk antwoord op brieven van vorig jaar december. Vele onbeantwoorde e-mails etc

Dus u hoort mij niet klagen. Ziggo is hard aan het werk IMHO

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Ulbe »

De e-mailbussen van mijn provider gebruik ik niet,

Hoogst irritant wanneer je over gaat naar een nieuwe provider!, ik heb een gratis e-mail service genomen, en die voldoet mij persoonlijk zeer goed, bij overschakeling naar een andere provider is er niks veranderd, en blijf je de problemen voor!. :wink:

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

omatineke
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2007 19:55

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door omatineke »

Ik heb als zovele ook mijn twijfels of de fusie voor oud multikabel klanten wel zo gunstig is.
Ook ik kan niet inloggen op mijn gegevens.
De klantenservice is meer als dubbel zo duur geworden.
De internet snelheid is ook minder sinds de overgang.
Dan ook de verandering van het telefoonabonnement om nu ineens het abonnement vooruit te gaan betalen,wat deze maand nu dubbel is.
De telefoonrekening kwam al aan het einde van de maand.
oma tineke

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

@omatineke

Logt u in met omatineke i.p.v. uw hele email adres?

De manier van inloggen is veranderd. Dit wordt nu ook aangegeven op de site van Mijn Ziggo.
Vanuit Casemagebied is inloggen al een paar dagen mogelijk maar niet alles werkt al. Facturen zijn nog niet in te zien.

Als het goed is staat in 1 v.d. brieven die u gekregen heeft dat u kunt opzeggen als u niet accoord gaat met verandering van de algemene voorwaarden. Zo niet, dan bent u door de oude provider onvoldoende ingelicht.

axasjaak
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 sep 2007 12:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door axasjaak »

Er wordt door mij ingelogd met mijn quicknet-e-mailadres.
Kennelijk heeft Ziggo nog niet alles kunnen aanpassen.
Wat de overstap naar een andere provider betreft :
Het lijkt erop dat we het beste Ziggo de kans moeten geven om een en ander aan te passen , voordat een drastische overtstap noodzakelijk is.
Per slot leveren ze nog keurig Radio ,TV, Internet en Telefoon .

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het lijkt erop dat we het beste Ziggo de kans moeten geven om een en ander aan te passen , voordat een drastische overtstap noodzakelijk is.
Zo denk ik er ook over. Het zou echter handig geweest zijn m.n. naar de mensen toe waarbij de AV in hun nadeel zijn veranderd dat e.e.a. beter en eerder duidelijk gemaakt was. Dit heeft veel m.i. onnodige irritatie veroorzaakt.

Als Casema klant heb ik geen moeite met de overstap tot nu toe. Ik ben me dan ook bewust van de kosten van de helpdesk bij KPN dochters ( 3 tot meer keer hoger) en de uitermate slechte service die mij door mn Telfort ten deel is gevallen na mijn zeer onvrijwillige eenzijdig door Telfort bedachte inlijving wat mij 5 1/2 maand narigheid en onnodige kosten opleverde zonder er ooit klant geweest te zijn.

Nee, ik braak nog spontaan bij een gedachte hieraan. Ik geef Ziggo de kans om orde op zaken te stellen.

jesa
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 aug 2005 13:39

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jesa »

Tip 1:
- Kun je niet meer in je eigen omgeving komen, bijvoorbeeld om je facturatie in te zien. Ga via www.home.nl/klantenservice naar je eigen omgeving.

Tip 2:
- Klantenservice telefonisch (optie 3) onbereikbaar. Kies optie 4, bestellingen (geloof ik) en laat je doorverbinden met de klantenservice.

tulips
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2008 14:32

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door tulips »

Hallo zijn er hier mensen die in 2004 al eens 3 mnd vooruit betaalden aan het @home dus in feite ben ik al 4 jaar vooruit aan t betalen en ja kom ik dus ook niet verder via mail ben dus verplicht om te schrijven want met mn mobiel is me te kostbaar vooral nu ik lees dat men ruim 10 in de wacht staat en nog geen goed antwoord heeft
Verder heb ik gehoord dat mn buurman al zn op geslagen mails uit zn web mail heeft of dat ook met die overgang te maken heeft??

lotte03
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2008 09:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door lotte03 »

ik vind het jammer dat de kwaliteit prijs verhouding weer op de proef
gesteld word ik zit al jaren bij multikabel ben er ook zeer tevreden over
en ik baal hier van dat ze op het moment weer zo met hun klanten om gaan want vaak leid fusies tot kwaliteit verlaging en prijs verhoging en dan rennen je klanten weg je kan toch beter groot worden door klein te blijven als op deze manier.
Dit geld natuurlijk ook voor casema en @home gebruikers die zullen er mischien ook zo over denken alleen zijn ze goed maar als ze samen gaan word het een rommel en wie is weer de dupe ........ :?

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Jan1 »

Zoals ik het nu kan bekijken, pakt het voor mij alleen maar gunstiger uit. Voor een klein beetje minder krijg ik een verdubbeling van de download snelheid en gaat mijn upload ook met de helft omhoog, ook kan ik vanaf nu gratis bellen met 800.000 andere ziggo abonnees, tevens is mijn jaarcontract omgezet naar een maandcontract, en als klap op de vuurpijl kan ik naar meer TV zenders kijken dan nu het geval is. Laten de klagers maar eens even echt kijken wat de veranderingen zijn.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door agro »

ook kan ik vanaf nu gratis bellen met 800.000 andere ziggo abonnees
Ga je die allemaal bellen??? :wink: :lol:

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sprokkel »

Het gaat er niet om of de ene persoon er voordeel bij heeft, en een ander een nadeel, het feit is dat men slecht in de informatie richting hun klanten zijn geweest, en men dus klanten met problemen opzadeld(niet bij je gegevens kunnen, dubbele rekening storingen enz,enz) die niet nodig hadden hoeven zijn. Als men de fusie terdege en goed voorbereid had.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Jan1 »

sprokkel


Geplaatst op 23 Mei 2008 11:45 door sprokkel
Het gaat er niet om of de ene persoon er voordeel bij heeft, en een ander een nadeel, het feit is dat men slecht in de informatie richting hun klanten zijn geweest, en men dus klanten met problemen opzadeld(niet bij je gegevens kunnen, dubbele rekening storingen enz,enz) die niet nodig hadden hoeven zijn. Als men de fusie terdege en goed voorbereid had.
Hier heb je helemaal gelijk in, maar mijn bijdrage was geheel gericht op mijn voorgangster, deze had het over kwaliteit verlaging en verhoging van prijs.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

inloggen op mijn ziggo.

voorste deel van je emailadres, zonder @quicknet.nl
en je wachtwoord gebruiken.

hop!

kom je er gewoon in, je kan alleen nog niet alles doen heb ik gemerkt.

wat mij ook opvalt, is dat ik veel klachten zie vanuit casema en @home leden.
kom zelf ui multikabel gebied zonder troubles....

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

https://mijn.ziggo.nl/myziggo/jsp/auth/login.jsp

Hier kunt u beveiligd inloggen.
Erna naar mijn ziggo gaan

lotte03
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2008 09:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door lotte03 »

hee jan 1 hier heb jij ook wel gelijk in maar als de voordelen niet werken om dat er alleen maar nadelen in de weg zitten heb je er ook niks aan toch :wink:

dshgshgfs
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2008 20:31

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door dshgshgfs »

Mail verzenden kan ik sinds @home Ziggo heet maar om de paar dagen gedurende korte tijd. Waarheen maakt niet uit. Dit is gewoon slecht werk en slechte service van Ziggo zelf. Ziggo is een ramp. Ik geloof niet dat de mail problemen door derden of gebruikers komen. Ziggo deugd gewoon niet.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sprokkel »

Kennissen kunnen mij geen grote bestanden van foto's meer toesturen, hebben meer mensen hier last van.
In het verleden bij casema geen problemen mee gehad.
Helpdesk is geen optie.

Gesloten