LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sprokkel »

Nee hoor geen overvolle server, zover ik weet. Wel sinds vanmiddag problemen met email ophalen van enkele regels en geen bijlage. Nee ik lees ook over email klachtenvan de mensen die eerder at home hadden. Ziggo maakt er volgens mij een rommeltje van, sinds de naam verandering niets dan problemen, hiervoor niet 1.
Ik zal ze maar weer een email sturen of de problemen lang blijven bestaan zo ja, stap ik over naar een andere.

smbineska
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jul 2007 14:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door smbineska »

Al twee weken probeer ik ze te bereiken .
Service al drie dagen achter elkaar is er te veel telefoontjes en verbinding wordt verbroken.
Afgelopen vrijdag maar geprobeert , en zaterdag , de eene dag 15 min. aan de lijn , daarna verbinding verbroken .
De andere dag meer dan 20 min. waarna werd er door ene Martijn opgenomen , die mij zogenaamd niet hoorde en hoorn neerflikkerde.
Verschillende keren konden ze mij niet helpen .En moest ik opnieuw bellen etc. etc...

Bij multikabel had ik die problemen niet .
Ik probeer om verhuizing door te geven , maar zo te zien is dat niet meer mogelijk .
Het lijkt wel africa ...

Nu nog de laatste keer probeeren .
Kijken hoe lang mag ik naar :,- een moment gedult alstublieft ,
luisteren voordat de verbinding wordt verbroken ...

smbineska
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 jul 2007 14:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door smbineska »

O wat een verrassing :)
Alweer mocht ik een moment geduld hebben, waarna een computer me vertelde dat de aantal telefoontjes....blabla bla ....bla verbinging wordt nu verbroken ....

Aangezien ik ga verhuizen , en moet toch internet regelen, heb ik geen keus dan een ander internetprovider zoeken .....

Het is echt frustrerend .... :evil:

Nina Lauren
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 apr 2007 15:04

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Nina Lauren »

Hotmail blokkeert Ziggo-klanten
Uitgegeven: 19 mei 2008 17:17

AMSTERDAM - Een 'beperkt aantal' klanten van kabelprovider Ziggo kan sinds enkele dagen geen e-mail meer versturen aan Hotmail-gebruikers.

Volgens woordvoerder Bart Ledegang van Ziggo heeft de webmaildienst van Microsoft een mailserver van @Home, dat afgelopen week samen met Casema en Multikabel opging in het nieuwe telecombedrijf, op een zwarte lijst geplaatst.

Reden voor de blokkade is dat vanaf de betreffende server spam zou zijn verzonden. Ziggo onderzoekt de klachten en verwacht dat de blokkade in de loop van maandag ongedaan kan worden gemaakt.
Ook ik heb hier last van kan al een maand klanten die mijn vakantiehuis willen huren niet beantwoorden, kan ik Ziggo hiervoor aansprakelijk stellen? Ik krijg geen contact, kan het telefoonmenu inmiddels wel dromen en zelfs het contactformulier op internet is niet te downloaden. Alleen de afdeling"Verkoop" is te bereiken en die kunnen niets voor mij doen! Schande!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ook ik heb hier last van kan al een maand klanten die mijn vakantiehuis willen huren niet beantwoorden, kan ik Ziggo hiervoor aansprakelijk stellen?
Het antwoord op deze vraag zou kunnen staan in de Algemene Voorwaarden van Ziggo.

Sterkte

eagle3824
Berichten: 56
Lid geworden op: 03 mei 2008 17:37

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door eagle3824 »

Het antwoord is gewoon NEE.

Ziggo levert de mail wel af bij hotmail maar die stuurt het terug.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dan zou ze misschien Hotmail aansprakelijk kunnen stellen?

Nee zeker.

Ik begrijp haar frustratie.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Ook ik heb al enige weken problemen met zowel internetten als telefoneren.Komt de comp.vanuit slaaptoestand,moet ik de comp. afsluiten en opnieuw opstarten om weer terug op het internet te komen.Tijdens een tel. gesprek krijg ik regelmatig een in gesprek toon.E-mail is een ramp geworden. Het ergste vind ik nog dat je er nergens mee naar toe kan.De klantensevice van Ziggo is een ramp.E-mail adres ,nergens te vinden en bellen (het is hier al genoemd)om te huilen.Nu denk ik erover om naar HET NET over te stappen, maar kan iemand mij vertellen of dit een goede keus is.Ziggo..ben ze zat.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Nu denk ik erover om naar HET NET over te stappen, maar kan iemand mij vertellen of dit een goede keus is.Ziggo..ben ze zat.
Het net wordt overgenomen door Telfort. Horror scenario, zie andere forums waar ik mijn irritatie flink geuit hebt.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@roeptumaar

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "webcare", nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Webcontact01,

Misschie kunnen ze op de site van Ziggo de klanten direct de tip geven "zie Radar forum" want..als uw/mijn Ziggo niet werkt ,hoe weet ik/men dan waar we terecht kunnen met de sorus .Waarom de verwijzing naar @ Home niet gelijk vermelden.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

TdeHond,

Als Ik alles zo lees,vraag ik me af ,of er een wel goede provider bestaat.KPN is ook niet alles,gezien de problemen afgelopen tijd.

miek15
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2008 09:34

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door miek15 »

De negatieve berichten die hier geplaatst worden zijn erg herkenbaar! Wij zijn altijd klant geweest van Casema maar sinds de fusie naar Ziggo is het één en al ellende. Wij hebben sinds 4 dagen geen telefoon, internet of televisie signaal meer. We proberen dus ook al om gedurende 4 dagen contact te krijgen met het Ziggo (spoedgevallen!?) storingsnr. Je krijgt inderdaad vanaf 9.00 uur 's ochtends te horen dat de wachttijd 10 minuten of langer duurt en dat je beter op een ander tijdstip terug kunt bellen. Zo was ik 3 dagen geleden 8 pogingen verder, kreeg ik eindelijk iemand te pakken. Er was een blokstoring, ik vroeg nog: er geldt dus een storing voor de wijk of straat? Ja, mevrouw in het hele blok. Onze technische mensen zijn er druk mee bezig om het op te lossen. Wij verwachten dat vanmiddag alles verholpen is. Ok, prima, kan gebeuren, ik weet tenminste iets.

's avonds om 18.00 uur nog steeds geen signaal, weer maar even bellen hoe het staat. Niet te bereiken, wéér langer als 10 minuten wachten. Maar wel een automatische melding dat er een storing in ons postcodegebied blijkt te zijn.
Volgende dag dan maar weer, vanaf 8.00 uur al gaan bellen. Melding via automatische band: er zijn géén storingen in uw gebied.
Ok, prima, maar waarom hebben wij nog geen multimedia mogelijkheden... Er is nog niemand aanwezig om ons te helpen. Uur later wéér bellen, 9.00 uur, wachttijd langer dan 10 minuten.. Na meer dan 10 pogingen wederom eindelijk iemand aan de lijn. Het zal wel aan onze kabels liggen... dat denken we niet want die zijn pas een jaar oud en niemand heeft er aan gezeten... tja, u bent ook niet afgesloten... we kunnen iemand langssturen over 4 dagen. Nou nee, we willen NU geholpen worden na alle pogingen en melding van blokstoring de afgelopen dagen.
We zouden worden teruggebeld... vanmorgen zelf maar weer gebeld... wéér 10 minuten wachttijd, we hebben de telefoon maar open laten staan want anders krijg je nooit iemand te pakken, dit kost geld!
Ja hoor, eindelijk na 13 minuten iemand te pakken. Melding: er is helemaal geen storing geweest in uw wijk. Het ligt aan uw verbinding. Nou, de afgelopen dagen is ons 2x gemeld dat er een storing in ons gebied is geweest, volgens onze verbinding nog steeds is!
Nee hoor, onmogelijk, we sturen iemand langs als die beschikbaar is. Dit duurt ca 4 dagen. Nee, willen we niet, we willen NU duidelijkheid en nemen na al deze praktijken van Ziggo geen genoegen met 'u wacht maar een paar dagen'
Wordt er 'en passant' nog even gemeld dat andere aanbieders ook dit soort problemen hebben! Daar heb ik niks mee te maken, ik doe zaken met jullie! En by the way, via de zaak hebben wij KPN en daar wordt je heel wat beter te woord gestaan en geholpen bij klachten. (is onze ervaring)
En dan wordt er gezegd: nou, die hebben ook bijna geen klanten dus daar wordt je dan ook wel snel geholpen hè.. :?:
Nou, toen waren we er helemaal klaar mee, wat een onbeschofte lui bij dat Ziggo.

We zijn inmiddels 4 dagen verder en gruwelijk onbeschoft te woord gestaan. Na alle pogingen kunnen we niet eens zeggen dat we uberhaupt geholpen zijn en we zitten nog steeds met hetzelfde probleem.

Ik ben erg benieuwd hoe Ziggo dit af gaat handelen, er is al een officiele klacht ingedient maar daar wordt ook helemaal niet op gereageerd.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

We zijn inmiddels 4 dagen verder en gruwelijk onbeschoft te woord gestaan. Na alle pogingen kunnen we niet eens zeggen dat we uberhaupt geholpen zijn en we zitten nog steeds met hetzelfde probleem.

Ik ben erg benieuwd hoe Ziggo dit af gaat handelen, er is al een officiele klacht ingedient maar daar wordt ook helemaal niet op gereageerd.
ik ben geschrokken van uw verhaal. U heeft er minimaal recht op om op beleefde correcte wijze te woord gestaan te worden.

Ik hoop dat u voor de zekerheid de klacht aangetekend heeft verzonden, zodat u bewijs van verzending heeft.

Mocht u willen veranderen van provider, neem niet Telfort. Ben daar al vanaf 14-12-07 mee bezig om administratief rond te krijgen dat ik conform voorwaarden zowel bij 12move als Telfort heb opgezegd m.i.v. migratiedatum 12move naar Telfort. Er wordt nu gedreigd met een incassobureau.

Het is mij volkomen onduidelijk wat providers met deze wijze van werken denken te bereiken. Misschien intimidatie van klanten Of in Telfort's geval: d.m.v. intimidatie mensen die geen klant zijn geld afhandig maken?

pinguin
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jun 2005 16:25

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door pinguin »

ben ik blij, dat ik voor de naamsverandering weg ben gegaan.Ik heb een emailadres via mijn domein, zodat dit niet meer wordt gewijzigd,Digitenne van KPN en internet van Vodafone vast bellen en internetten met een gratis nummer voor de helpdesk en een goede service. De kwaliteit van alle onderdelen is heel erg vooruit gegaan en ik ben ook nog een stuk goedkoper uit. Bij @home had ik een slechte internet snelheid, terwijl ik de een na duurste verbinding had. Het televisiebeeld op mijn lsdtv was slecht en het bellen heb ik maar niet geprobeerd. Dit advies hebben veel vrienden en kennissen opgevolgd en er geen spijt van gehad. Het monopoly van de kabelbedrijven is afgelopen en je heb keuze genoeg tegenwoordig.Naar ervaringn an vrienden is Telfortintnet ook een goede optie, zolang je maar niet voor Alice kiest, dat is vragen om problemen.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Het televisiebeeld op mijn lsdtv was slecht
:? En ik maar denken dat het aan mijn toestel lag.

Vodafone zou dus de goede keus zijn,maar KPN ,ben je dan niet veel duurder uit??

find_your_spot
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Ineens uit het niets zitten we thuis sinds 28 mei met een haperend Moterola modem, telefonisch onbereikbaar.

Verder is het TV beeld op een aantal kanalen om van huis te huilen.
Casemaaaaa, waar ben je! :(

Graag wil ik een oproepje doen iedereen die Hyves heeft:

Meld je aan: http://antiziggo.hyves.nl/

klienur
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2008 16:12

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door klienur »

Hmm, ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met problemen met Ziggo. Het probleem bij ons is het signaal de analoge aansluiting; Ineens, sinds een week, zit er ruis op bijna alle kanalen en op de tweede TV is normaal kijken niet meer mogelijk. In eerste instantie kijk je naar je eigen bekabeling maar daar ligt het niet aan, ik heb de TV met een korte kabel direct op het aansluitpunt in de muur aangesloten maar de ruis blijft. Op de site wordt geen melding gemaakt van storing of onderhoud in mijn gebied (2421, Nieuwkoop eo). Ik heb het probleem via het storingformulier op de site gemeld aangezien ik er telefonisch niet door kwam. 5 dagen niets gehoord tot ik ineens een mailtje ontvang met de volgende melding:

Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl. Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.

Alsof het probleem zichzelf wel opgelost zou hebben. Uiteraard is er helemaal niets veranderd aan de situatie. Het lijkt erop dat ze zonder aktie te ondernemen gewoon de 'case' gesloten hebben. Ik heb teruggemaild dat ik graag zou willen dat er serieus naar mijn probleem gekeken wordt. ik ben benieuwd....

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door TdeHond »

Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op www.ziggo.nl. Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.
Dit is een pijnlijke ontwikkeling. Zo verzand je in een oerwoud van onbeantwoorde vragen via de website. Zonde, want een klacht via de website ontlast de Helpdesk. < zucht >

klienur
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mei 2008 16:12

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door klienur »

Dit is een pijnlijke ontwikkeling. Zo verzand je in een oerwoud van onbeantwoorde vragen via de website. Zonde, want een klacht via de website ontlast de Helpdesk. < zucht >
ja, en ik vrees dat het antwoord weer 5 dagen op zich laat wachten. En ik weiger weer 20 minuten voor niets aan de telefoon te hangen (waar ze dan weer 2 Euro aan verdienen). Ze zullen wel aardig binnenlopen met die 10-cent-per-minuut-0900-lijn van ze als ik lees hoe vaak/lang alleen al die klagers hier gebeld hebben.

Gesloten