Pagina 1 van 1

tvhome -> Ziggo

Geplaatst: 19 mei 2008 17:33
door jin
Vorige week (toen home.nl nog was) een digitaal basis pakket aangevraagd voor 79,00 euro.dit kwam netjes afgelopen woensdag binnen. Nu kijk ik weer op www.home.nl is het ziggo.nl en hebben ze een "aanbieding" van 39,95 voor digitale tv.

Heb gevraagd of ik ook nog deze korting kan krijgen

via de telefonische helpdesk:

ik: "Hoe zit het met de tv-digitaal actie , heb net voor de actie een pakket besteld"

helpdesk: " ja jammer voor u, "

ik: "maar ik kan dus het pakket van tvhome terugsturen en een ziggo pakket aanvragen?"

helpdesk ; "dat zou u kunnen doen"

ik : "beetje absurd toch, om die handelingen te moeten doen voor die 40,00euro, als jullie mij gewoon 40,00euro korting geven op mijn huidige pakket"

helpdesk: "tja ik kan er ook niets aan doen;'

ik: " dan stuur ik maar een klacht naar ziggo/home"

helpdesk: "ik geef u groot gelijk!" !!!

onderstaand de mail communicatie met klantenservice

=========

Dit klopt volgens mij niet zie...

http://www.ziggo.nl/producten/televisie/ en dan Televisie Z1

Hier staat niets over het feit dat ik dan telefonie en internet moet afnemen.

ik vind het vreemd dat ik 2 dagen voordat tv-home, ziggo wordt 79.95 moet betalen voor een digitaal tv pakket, en daarna 39,95.

Ik kan natuurlijk ook het pakket dat ik van TvHome heb ontvangen, terugsturen (proefperiode ) en dan digitale tv van ziggo aanvragen voor 39,95.....maar dat is omslachtig en absurd!

Kan hier geen eenvoudige oplossing voor worden gevonden.

Mijn klantnummer bij TVhome = *****.

met vriendelijke groet,





>
> Geachte heer Schoelink,
>
> Hartelijk dank voor uw e-mail.
>
> De actie van EUR 39.95 is de welkomstactie van Ziggo. Deze actie houdt
> in dat u Telefonie, Televisie en Internet in één kunt krijgen voor maar
> EUR 39.95. Hierbij ontvangt u een digitale decoder gratis.
> U heeft alleen Digitale TV aangevraagd en de kosten voor deze decoder
> bedragen EUR 79.00
>
> Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
>
> Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Ziggo
> Afdeling Klantenservice
>
> Behandeld door: Sebastiaan Kuipers
>
>
>
> Original Message Follows:
> ------------------------
>  
> [ Attachment 1.3 Type: message/rfc822][ Forwarded message displayed
> below ]
>
> From:
> Subject: Vraag - Televisie - Aanmelden/bestellen -
> [PORTAL-BATCH 16-05]
>
>
> betreft: Vraag
> product: Televisie
> onderwerp: Aanmelden/bestellen
> aanhef: dhr
> voorletter:
> achternaam:
> adres: > huisnummer: > postcode: > woonplaats:
> email: > telefoon: > vraagopmerking: Ik heb deze week nog bij TV-Home een startpakket TV
> digitaal incl ontvanger besteld. Kosten 79euro.
>
> Nu zie ik 2 dagen later dat TV home nu Ziggo is, en zie ook dat er een
> start-aanbieiding is van 39,95?
>
> Hoe zit dit? Moet ik nu 79 of 39,95 betalen?
>
> Vind het beetje vreemd dat het nu ineens 40euro goedkoper is geworden.
>
> Graag uitleg / reactie hierover.
>
>
> [ End of Forwarded Message 1 ]

Re: tvhome -> Ziggo

Geplaatst: 28 mei 2008 08:20
door jin
eachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

Wij zullen een bedrag van 40 euro crediteren op uw volgende factuur.

Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ziggo
Afdeling Klantenservice

Behandeld door: Jeroen Bos