Pagina 1 van 1

GSM WEB - T MOBILE

Geplaatst: 21 mei 2008 10:56
door nytram
Ik al sinds dat het BEN was een abonnement bij T-Mobile (toen het nog BEN was).
Mijn nummer is altijd hetzelfde gebleven ivm werkzaamheden etc.
Ik wilde het abonnement verlengen met een nieuwe Samsung i780 telefoon en internet verbinding

Begin april 2008, na enig googlen kwam GSM Web als goedkoopste uit de bus.

Het contract dat ik thuis ontving heb ik netjes ingevuld en teruggestuurd op 16.4.8
Ik zag echter (nadat ik het had ingestuurd) dat het een verkeerd contract betrof (een nieuw contract, met nieuwe nummer etc) .

Ik heb toen direct GSM WEB gebeld.
Zij deelden mij mee dat zij er niets aan konden doen en mij aan de contractuele verplichting zouden houden. Het zou GSM WEB alleen maar geld kosten als het wordt geannuleerd

Rond 18.4.8 gesproken met T-Mobile afd. abonnementen
Daar heb ik met diverse mensen gesproken.
De medewerkers vertelde mij dat ik als klant het recht heb om het nwe contract/abonnement binnen 8 dagen na levering terug te sturen of de levering bij de deur te weigeren (levering tel Samsung i780 & nieuwe SIM)
T-Mobile zou mij dan geen kosten in berekening brengen (ik zou immers geen klant zijn)
Beide keren van de levering van TNT was ik niet thuis. De Telefoon is inmiddels teruggestuurd naar GSM WEB door TNT.
Ik ging ervan uit dat alles nu in orde was.

Echter heb ik nu toch een rekening ontvangen van T-Mobile.
21.5.8 heb ik gebeld met de afd. abonnementen van T-Mobile.
De call center persoon hield ruggespraak met een supervisor en ik kreeg te horen dat GSM WEN aan T-Mobile had moeten doorgeven dat het contract niet doorging. Ook deelden zij mij mede dat het een bekend probleem is bij GSM Web dat die dat dus niet doen, GSM WEB is de tussenpersoon en die is nalatig geweest (volgens T-Mobile). Het is blijkbaar een dermate probleem dat T-Mobile de direct sales persoon ervoor heeft die alle klachten in behandeling neemt omtrent GSM WEB.

In de tussentijd houdt T-Mobile mij wel aan de verplichting tot het betalen van het nieuwe contract (waarvan ik de SIM en telefoon dus niet heb). T-Mobile wilde geen toezeggingen doen of ik het geld dan nog zou terug krijgen. Ook konden ze geen mededelingen doen hoe lang het zou gaan duren.

Ik vind het wel merkwaardig dat het probleem met GSM WEB bekend is bij T-Mobile en ik destijds al niet was voorgelicht hierover door T-Mobile
Ik vind het vreemd dat ik nu dubbele rekeningen heb
Ik vind het vreemd dat ik mij aan de regels heb gehouden (niet aannemen van de levering) en ik ondanks dat toch rekeningen krijg van T-Mobile (ik ben al zo lang klant van ze en heb hun kas behoorlijk gespekt)
Ik vind het vreemd dat ik de dupe wordt van een geschil tussen T-Mobile en de dealer GSM WEB.
Waarom er blijkbaar zo veel problemen zijn met deze dealer worden er toch nog zaken mee gedaan?
Waar is mijn positie van klant?
Waarom mag ik bij T-Mobile niemand spreken die er beslissingsbevoegdheid over heeft?

Persoonlijk werkte ik al in het buitenland voor call centers bij grote multinationals nog voordat Nederland dit fenomeen kende. Ik heb hele andere manieren geleerd over hoe je met klanten omgaat.