Ik heb al eerder een vraag gesteld over een greeploze keuken, maar loop weer een beetje vast.
Ik ben op zoek naar een greeploze keuken (hooglans wit) waarbij de vaatwassen en de hoekkast ook voorziejn zijn van greeploze ladepanelen zodat deze lijn in de hele keuken doorloopt (3 lade panelen).
We hebben voor een dergelijk ontwerp een offerte laten maken bij KVIK, maar ik wil graag een soortgelijke keuken bij een andere zaak/keten laten offreren, zodat ik de prijs kan vergelijken.
De vraag was of er meer merken zijn die deze moeglijkheid bieden. het antwoord was dat het redelijk gebruikelijk is en bijna elk merk dit wel kan.
We zijn bij nog een aantal winkels geweest, maar bijna alle greeploze keukens hebben een alumminium rand die in geval hij bedoeld is om 2 lades te openen erg breed is.
De look die wij graag willen hebben is losse panelen die erg dicht op elkaar zitten. het liefst zonder aluminium lijsten en 3 lades die in de L opstelling doorlopen. de greep moet dus echt IN het deurtje zitten en niet gebruik makend van een alu strip.
Dit is de opstelling die we graag willen hebben:

Dit is de look die we mooi vinden:

Dit is de look die we waak tegen komen (vinden we niet mooi door de brede alu lijsten en het feit dat niet alle lijnen doorlopen):

Kan iemand mij een zaak/keten aanbevelen waar ze ook een keuken die voldoet aan de genoemde specificaties kan leveren?
Alvast bedankt!
Mvgr,
Pmeij