LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rood staat en een hypotheek afsluiten, kan dat?
Rood staat en een hypotheek afsluiten, kan dat?
Onlangs heb ik een koopcontract getekend voor een leuk huisje. Volgens mijn hypotheekadviseur kunnen we alles makkelijk rondkrijgen. Ik sta eigenlijk standaard €5.000 rood bij mijn bank. Zo ook nu. Nu heb ik van vrienden vernomen, dat de bank mijn financiering zal afwijzen daardoor. Klopt dit???
-
Re: Rood staat en een hypotheek afsluiten, kan dat?
Niet direct , je kunt alleen minder lenen.
navragen bij de hypotheker
Jacq van Dongen
Jacq van Dongen
Dank je wel! Maar als ik daardoor minder kan lenen dan nodig is voor de financiering van de woning? Wat dan?
-
Probeer Slimmer kopen woningen, Let wel: dit zijn minder aantrekkelijke voormalige huurwoningen. Je krijgt dan korting tot soms wel 50%. Hier zijn uiteraard wel kleine regeltjes bij.
Jacq
Jacq
-
Waarschuwing
Kun je nog van die koop af, want Slimmer Kopen sponsert geen door ons (de koper) aangebrachte woningen.
Ik hoop voor jou dat er een ontbindende voorwaarde in zit.
jacq
Kun je nog van die koop af, want Slimmer Kopen sponsert geen door ons (de koper) aangebrachte woningen.
jacq
Heb je al gemeld bij je hypotheekadviseur dat je steeds zoveel rood staat, want in dat geval heeft hij het vast wel meegenomen in zijn berekeningen. Zo niet, dan zou ik het zo snel mogelijk bij hem melden, misschien kan hij e.e.a. voor je regelen in de hypotheek, zodat je meteen van die roodstand af bent.
Mijn hypotheekadviseur is op vakantie en onbereikbaar. Wij hebben mijn roodstand eigenlijk nooit besproken. Ik weet wel dat ik op de top van mijn inkomen moet lenen om deze woning te financieren. Daarom maak ik mij druk. Hij is twee weken weg en daarna moet de bank de financiering meteen goedkeuren. Ik kan de schuld wel iets inhalen maar niet volledig. Wat moet ik doen?
-
Ga direct naar een andere hypotheekadviseur. Een goede adviseur had je geen tophypotheek aangesmeerd, met oog op de toekomst. Maar men moet altijd open kaart spelen over negatieve kredieten richting adviseurs.
Jacq
Jacq
-
Beste van Dongen,
TS dient inderdaad met zijn of haar hypotheekadviseur direct na de vakantie hierover te spreken, maar dat is ook alles op dit moment.
Naar de hypotheker gaan ..... onzin, ben je zeker zelf een deelnemer van deze franchise groep.
Slimmer kopen woningen ..... slaat nergens op en heeft absoluut niks met topic te maken.
ontbindende voorwaarde ....... alleen voorbehoud van financiering is hier aan de orde.
ander hypotheekadviseur .... waarom ?, er staat nergens vast dat haar huidige adviseur onvoldoende presteert
Als je zo je klanten behandelt zul je er niet veel over houden,
Jazeker, deze hypotheker is niks ,
Probeer Slimmer kopen woningen
Whooooha , wat een onzinnge reclame en nog onzinngere adviezen.Ga direct naar een andere hypotheekadviseur.
TS dient inderdaad met zijn of haar hypotheekadviseur direct na de vakantie hierover te spreken, maar dat is ook alles op dit moment.
Naar de hypotheker gaan ..... onzin, ben je zeker zelf een deelnemer van deze franchise groep.
Slimmer kopen woningen ..... slaat nergens op en heeft absoluut niks met topic te maken.
ontbindende voorwaarde ....... alleen voorbehoud van financiering is hier aan de orde.
ander hypotheekadviseur .... waarom ?, er staat nergens vast dat haar huidige adviseur onvoldoende presteert
Als je zo je klanten behandelt zul je er niet veel over houden,
Jazeker, deze hypotheker is niks ,