Wij hebben nu Ziggo i.p.v. Multikabel.
Ten eerste al die onwijze advertenties op tv en in de kranten, volslagen idioot. Een nieuwe website, waarop ik nog steeds niet kan inloggen. Van alles geprobeerd, lukt niet. Een absoluut onbereikbare telefonische "klantenservice", a 10 cent per minuut. Na heel vaak proberen en wachten eindelijk iemand aan de lijn, die zo hard schreeuwde, dat ik er bijna bang van werd en antwoord op mijn vraag? Vergeet het maar. Ja alles was nog niet optimaal, maar dat kwam nog.
Wat nu? Ik wil bij mijn gegevens, maar kan niet. Dit wordt ons zomaar door de strot geduwd. Ik was heel tevreden met Multikabel. Hier hebben wij dus niet om gevraagd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo-ellende
Re: Ziggo-ellende
Wonend in het zelfde multikabel-gebied heb ik eigenlijk geen enkele reden tot klagen.
Levering van RTV , Internet en Telefonie is ongestoord gecontinueerd ,
en inloggen op Mijn Ziggo lukt gewoon met je oude wachtwoord , alleeen is de inlognaam korter geworden.
Het lukt alleen niet om bij de factuurgegevens te komen.
Kennelijk wordt ook daar hard aan gewerkt ....
Laten wij ze de tijd geven.
Levering van RTV , Internet en Telefonie is ongestoord gecontinueerd ,
en inloggen op Mijn Ziggo lukt gewoon met je oude wachtwoord , alleeen is de inlognaam korter geworden.
Het lukt alleen niet om bij de factuurgegevens te komen.
Kennelijk wordt ook daar hard aan gewerkt ....
Laten wij ze de tijd geven.
Re: Ziggo-ellende
Hoe log jij dan in? Ik gebruik mijn hoofdaccount e-mailadres plus het normale wachtwoord, maar het wil dus niet.
Re: Ziggo-ellende
Beste Lizz ,
Jouw fout heb ik in het begin ook gemaakt.
Bij Multikabel kon ik inloggen met het gehele e-mailadres.
Bij Ziggo het het zelfde , maar dan zonder het gedeelte achter het
"apenstaartje".
Succes !
Jouw fout heb ik in het begin ook gemaakt.
Bij Multikabel kon ik inloggen met het gehele e-mailadres.
Bij Ziggo het het zelfde , maar dan zonder het gedeelte achter het
"apenstaartje".
Succes !
Re: Ziggo-ellende
Dank je wel! Het is gelukt. Toegang tot alle mailadressen e.d. is er nog niet. Alleen inloggen is gelukt en een overzicht van mijn produkten.
Maar ik ben blij, dat ik kan inloggen. Nogmaals dank!!
Maar ik ben blij, dat ik kan inloggen. Nogmaals dank!!