LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flexifront

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Flexifront

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Brief terug sturen dat je niks heb besteld, nooit rekeningen hebt ontvangen en ook niet van plan ben te betalen. ;)

Xinix
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2013 10:03

Re: Flexifront

Ongelezen bericht door Xinix »

Gewoon een goed gepeperd aangetekende brief sturen, heb zelfs een mail gekregen binne de week na ik deze aangetekende gepeperde brief die ik gestuurd had ''zie enkele reactie's hierboven'' dat ze me niet meer zullen ''lastigvallen'' en dat alles uit hun database zal verwijderd worden en alle zendingen geanulleerd worden.
Heb er tot op heden niks meer van gehoord en dit zal ook zo blijven zoniet sta ik op het politiebureau en word er direct klacht neergelegd.
Heb hun voor de keuze gesteld :lol:

akyra
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2013 19:29

Re: Flexifront

Ongelezen bericht door akyra »

Hoi alle boze flexifront 'klanten',

Ik heb een aantal pakketjes van flexifront gehad (zelf besteld hoor) afgezien van een zeer slechte kwaliteit van de mesjes kan ik helaas niet meeklagen.
opzeggen ging even simpel als aanmelden, en welliswaar kreeg ik zelfs een bevestiging van de afmelding in mijn mailbox. sindsdien nooit meer iets van ze vernomen. Het kan dus ooit ook een keer goedgaan....
maar mijn tip zou inderdaad zijn: niets betalen, dan ga je dus akkoord. En voor mensen die al betaald hebben: boven op de brief staat je zogenaamde 'klantnummer'. Misschien kun je dat op hun site gebruiken op je zogenaamde lidmaatschap te beeindigen, dan ben je misschien (waarschijnlijk) van ze af. Heel veel succes...

Penkel
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2014 16:17

Re: Flexifront

Ongelezen bericht door Penkel »

Onze, minderjarige, dochter is erin getrapt. Geen rekening van € 3.50 gezien maar meteen een incassobureau met een claim van dik € 43,- Ik heb er geen aandacht aan gegeven maar zaterdag viel er weer een brief van het incassobureau op de mat met hetzelfde bedrag en de tekst dat het schijnbaar nodig is hardere maatregelen te treffen. Hierop de vrouw en dochter maar naar de politie gestuurd om aangifte te doen van oplichting. Hún advies: betaal de € 3.90 euro en dan hebben we onze plicht gedaan. Mochten ze blijven dreigen dan gaat de politie er idd een aangifte van maken, maar ze denken dat na de betaling van €3.90 ze ons met rust gaan laten en ze hebben dan ook geen poot om op te staan volgens de politie!

horsesi-123
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2014 18:37

Re: Flexifront

Ongelezen bericht door horsesi-123 »

Hallo Iedereen
Blijkbaar zag ik alle reacties op deze pagina te laat. Mijn vriend en ik zijn ook allebei genept door dit bedrijf Courlux International. Voor het bestellen van een GRATIS proefpakket met scheermesjes heb ik mijn adres gegevens in gevuld. Na een aantal weken kreeg ik de mail dat dit GRATIS proefpakket een introductiepakket met lidmaatschap bleek te zijn en of ik €3,90 aan administratie kosten wilde betalen.
Natuurlijk hebben we deze 2 pakketjes gelijk geretourneerd omdat we hier niet om gevraagd hadden. Hierna maanden niks van ze hebben gehoord kregen we op een keer incasso brieven op de mat en in de mail. Per stuk dienden we even €43,93 te betalen voor de pakketjes aan Alektum Incasso omdat deze 2 pakketjes nooit aangekomen zijn bij het bedrijf Courlux. Nadat ik deze brief en mail ontvangen heb , heb ik gelijk contact opgenomen met Courlux. Maar deze mevrouw zei dat ze helaas niets meer kunnen doen omdat ze het uit handen hebben gegeven aan een incasso bureau. Hierna Alektum gebeld: Deze mensen namen netjes de telefoon op maar toen je het dossier nummer doorgaf begonnen ze allerlei verhalen te verzinnen en te dreigen met deurwaarders. En was de vriendelijke man op een keer agressief met woorden en niet voor rede vatbaar. Vandaag was het zelfs net zo erg dat die man van ALektum tegen mij ze dat ik hem bedreigde en dat ik de deurwaarder met een nota van €500 a €600 wel aan de deur zag verschijnen. Terwijl ik alleen netjes zei "ik zal gaan kijken of er eventueel een andere oplossing is of u ziet mijn betaling tegemoet". De man begon van alles te schreeuwen aan de telefoon van dat het mijn eigen schuld is en dat ik maar beter had moeten lezen en dat ik anders nog meer moet betalen. Hierna heb ik die man gezegd " het blijkt dat er geen discussie mogelijk is en ik ga hier niet verder met u over in discussie. Verder wens ik u..... en toen lag de hoorn erop van het incasso bureau. Hierna bedacht ik mezelf omdat ze in een andere brief een schikking gedaan hebben van €43,93 naar €28, 93 per stuk , ach laat ik het maar betalen dan ben ik van dit gedoe af. Voor mij is dit bedrag ook een hoop geld omdat ik een student ben en ik hiervan moet leven. Na het lezen van dit forum heb ik besloten niet te gaan betalen en ook aangifte te gaan doen want ook ik heb geen herinneringen gekregen per mail of post en ook ik ben bedreigd door dit incassobedrijf! Mijn lidmaatschap (die ik blijkbaar ook aangegaan was zonder dat ik dit wist) heb ik ook gelijk opgezegd.
Zijn er nog mensen die tips hebben hoe ik dit verder kan aanpakken ?
Alvast bedankt !

Gesloten