LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
truus-
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2008 11:06

Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door truus- »

Sonja Bakker gaat 25 euro vragen om gebruik te mogen maken van haar forum. Ik kan mij daar vreselijk kwaad over maken. 25 euro of het niets is. De mensen die nu op het forum zitten hebben haar groot gemaakt en nu kleineerd zij ons, schande!!

http://www.sonjabakker.nl/forum.php?sub ... s&id=17784

Pearl1
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2008 11:32

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Pearl1 »

Het is dieptriest wat hier gebeurt! De trouwe forumgangers werden onlangs door de assistente van Sonja Bakker er nog van op de hoogte gebracht dat zij, wanneer zij zich voor 1 juni aan zouden melden, gratis gebruik zouden mogen maken van de site. Nu mogen ze tot 8 juni gratis rondsnuffelen en daarna mogen ook zij hun knip opentrekken en 25 euro neertellen. Sonja vraagt dit aan mensen die haar boeken hebben gekocht, mensen door wie zij groot is geworden..... Ik heb er geen goed woord voor over!!

Ik was al geen fan van Sonja. Ik kon er geen begrip voor opbrengen dat ze boeken wist uit te brengen met fouten, dat ze fabels de wereld in hield en hielp, dat ze recepten van internet en bladen als Allerhande jatte en deze presenteerde als haar eigen recepten. Daarnaast vond ik de dagmenu's ook niet verantwoord.
Met wat ze nu doet is ze nog verder in mijn achting gedaald.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door jor »

De beste remedie is het betaalforum/site gewoon mijden. Er zijn voldoende andere forum's over dit onderwerp en als SB geld wil verdienen over de rug van forum-bezoekers zoekt ze het toch lekker uit.

Mvg Jor.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door MLF »

maak je toch een eigen forum a la sonja bakker aan
kost bijna niks

rugzak
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 jun 2007 08:37

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door rugzak »

Lees nu eens goed.
Het forum heet OPGELICHTERIJ !

Hoefkade
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 feb 2007 13:47

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Hoefkade »

Goed opgemerkt Rugzak,

de actie van SB, daar kan iedereen zo zijn eigen mening over hebben maar van oplichterij is in dit geval absoluut geen sprake.

truus-
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2008 11:06

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door truus- »

Echt wel ze is al tijk genoeg geworden van al haar boeken en nu kleed ze de mensne nog eens extra uit

lida2
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 apr 2005 20:04

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door lida2 »

Nou, nu weet ik genoeg. Zowiezo vind ik SB een gigantisch t.........w...... Sorry, zal het hier niet noemen. Haar hele persoonlijkheid doet me al gruwelen, grrrrrr. Ik krijg de kriebels van dat mens. Als ik die reclame met haar zie word ik spontaan sjaggerijnig. Ze licht de boel al op sinds ze "bekend" is. Bah, ik hoop dat ze nu eindelijk eens door de mand valt.

fanvanradar
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 aug 2006 21:26

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door fanvanradar »

Ben net eens even gaan lezen maar het is zelfs 25 euro voor een half jaar! En dat voor mensen die OF haar boeken hebben gekocht OF die online een programma volgen dus allemaal mensen die haar al rijk hebben gemaakt! Ze zou zich moeten schamen om geld te gaan vragen aan mensen die slechts een beetje steun bij elkaar zoeken. Walgelijk. Mijn tip aan alle forummers daar: start lekker zelf een gratis forum op en laat haar barsten met haar forum.

Ratz
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:56

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Ratz »

Ondertussen gaan de fanatieke SBers gewoon, na eerst als een kippenhok klagend tegen elkaar over de gevraagde financiële bijdrage, geld neerleggen om op dat forum te 'klessebessen' om er bij te (blijven) horen.

topdollar
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2008 09:34

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door topdollar »

Ho, ho, allemaal! Wie bepaalt dat Sonja Bakker haar 'gave' niet mag exploiteren, alleen maar omdat mensen haar hulp zoeken? Diensten met een 'sociaal' karakter moeten opeens gratis zijn of zo? Ik denk dat tandartsen, doktoren, docenten en, jawel, dieetgoeroes dan snel hun heil in het 'verdoemde' bedrijfsleven zoeken. Het is gewoon vraag en aanbod. Ander ga je toch lekker SlimFast-en of zo? Dan ben je veel duurder uit. Een boek schrijven kost tijd, en dus geld. De boekkopers hebben daarvoor betaald, en nergens anders voor. Een forum in de lucht houden kost ook tijd, en dus geld. Daar mag best voor betaald worden. En hoelang denk je dat een dieethausse stand houdt? Sonja Bakker moet nu incasseren en daar de rest van haar leven op teren.

Even een vraagje: zijn de kosten voor een boek en een forumabonnement echt zo onoverkomelijk? Welke prijs hangt aan het besef dat slankheid niet uit een pakje komt zoals een miljardenindustrie ons wil doen geloven, maar dat je kritisch naar je eetgedrag en de ingredienten moet kijken en gewoon dingen moet kunnen/leren/willen laten staan?

Twins45
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2008 17:00

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Twins45 »

Van oplichterij is hier geen sprake. Dat het zakkenvullerij is wel. Een beetje heel erg veel hebberigheid. Hoe word ik nog rijker over de hoofden van mijn trouwe aanhangers.

Persoonlijk vindik het een Tr... Heel uitgekookt.

Lotte1602
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2008 11:06

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Lotte1602 »

Iedereen kan een schriftelijke cursus voedingsleer volgens en zich dieetgoeroe noemen (het woord alleen al). Ik wacht al heel lang op het moment dat SB door de mand valt. Ik zal niet zeggen dat ze een oplichtster is, maar wel een slimme zakkenvuller.
Mensen, er zijn genoeg manieren om af te vallen die bovendien beter onderbouwd zijn. Verspil je geld niet aan SB. Ik ken al veel mensen bij wie het niet helpt.

Fourtags
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2004 11:40

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Fourtags »

Sonja is nu wel letterlijk en figuurlijk uitgekookt :lol:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Heel veel jaloerse reacties van tuthola's die volgens eigen zeggen dezelfde kennis hebben als Sonja Bakker maar financiëel de boot hebben gemist.

lida2
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 apr 2005 20:04

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door lida2 »

hahaha, gelukkig is het dat bij mij niet. Ik vind het gewoon een gigantisch irritant mens om hoe ze is.

Alex de leeuw
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mei 2006 00:11

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Alex de leeuw »

Redelijker had geweest als zij in haar boeken een wachtwoord had voorgedrukt voor het forum. Een wachtwoord dat eigenlijk een alchoritme heeft. (steeds veranderend wachtwoord i.c.m aankoopdatum ofzo) Koop je het boek kan je ook GRATIS het forum bezoeken. Ik heb het dieet al eens een keer gevolgd en ga binnenkort maar weer eens opnieuw beginnen. We zien wel of het deze keer lukt!.

Trouwens SB geeft ook al betaalde adviezen per "email"...

Yaseka
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 nov 2006 21:35

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Yaseka »

Wat zit nu iedereen te mopperen? Nederlanders hebben dit mens toch zélf gemaakt tot wat het nu is??!! Dit gebeurt zó vaak, als er iemand iets roept wat mensen aanspreekt, vliegen ze er als bijen op de stroop op af. En natúúrlijk trekt zo´n mens je dan een poot uit. Kijk nou toch eens naar die hele grote groep halve zolen op TV die NIETS nieuws onder de zon brengen, maar wél rijk zijn geworden, alléén omdat er zoveel mensen in stinken! Een TV programma zegt dat Jip of Janneke zoveel afweet van haar, afvallen, mode, enz., en zie dan hóéveel mensen dit gaan geloven! Afvallen met Sonja Bakker? Wát een giller, als je werkelijk wilt óf moet afvallen dan ga je naar een diëtist(e). Wat óók nog eens wordt vergoed door de ziektekostenverzekeraars voor die mensen die het écht nodig hebben. Wil je gewoon wat kilo´s kwijt omdat je je zelf te dik vind, heb je daar dan een Sonja Bakker bij nodig?! Wat een kolder. Enneh, als wij geld uit mensen kunnen kloppen doen we het toch ook? Zolang er mensen zijn die overal in stinken blijft dit ook voorbestaan.

Dzjon
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2008 17:11

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door Dzjon »

Wat een graaier die Sonja Bakker. Meteen haar forum boycotten en haar boeken niet meer kopen.

BZ'tje
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2006 18:00

Re: Sonja Bakker gaat 25 euro vragen voor haar forum OPLICHTERIJ

Ongelezen bericht door BZ'tje »

Heeft ze dan nog geen geld genoeg?!?! :roll:
Ik heb (gelukkig) zelf nooit geen gebruik van haar 'cuisinerie' hoeven te maken, maar dat ze dan 25 euro gaat vragen...

Mijn advies: boycotten die site, en geen boeken meer kopen.

Gesloten