Opzeggen staatsloterij
Geplaatst: 28 mei 2008 14:16
Het zou ook makkelijk zijn?????
Opzeggen bij de staatsloterij kun je doen door een briefje te schrijven naar :
-----------------
Intrekking en / of wijziging van de machtiging – voor zover die wijziging andere financiële verplichtingen jegens de Nederlandse Staatsloterij ten gevolge heeft – is door de deelnemer mogelijk door een schriftelijke mededeling houdende intrekking of wijziging van de machtiging gericht aan de Afdeling Klantenservice van de Nederlandse Staatsloterij (Postbus 3330, 5902 RH Venlo). Op de mededeling dient tevens de loterij, het rekeningnummer en, indien van toepassing, het creditcardnummer van de deelnemer te worden vermeld.
----------------
Zo van de website geplukt.
Echter, ik heb al 3 brieven geschreven en 2 maal een klacht ingediend via de officiele klachtenservice, maar daar ontvang ik zelfs geen bericht op. Ik vind het schandalig. Eigenlijk wilde ik maar 1 lot op zeggen, maar nu ga ik toch maar weer een brief schrijven...helaas aangetekend omdat ik dan er echt zeker ben dat die ontvangen wordt.
Inschrijven is bij elk bedrijf zo makkelijk, maar opzeggen geeft niemand thuis. Het maakt niet uit welk bedrijf het is. Een kabelexploitant, een mobiele provider, de staatsloterij etc.etc.etc.
Ik vind het schandalig.
Een zeer gefrustreerde klant.
Gr. Miranda
Opzeggen bij de staatsloterij kun je doen door een briefje te schrijven naar :
-----------------
Intrekking en / of wijziging van de machtiging – voor zover die wijziging andere financiële verplichtingen jegens de Nederlandse Staatsloterij ten gevolge heeft – is door de deelnemer mogelijk door een schriftelijke mededeling houdende intrekking of wijziging van de machtiging gericht aan de Afdeling Klantenservice van de Nederlandse Staatsloterij (Postbus 3330, 5902 RH Venlo). Op de mededeling dient tevens de loterij, het rekeningnummer en, indien van toepassing, het creditcardnummer van de deelnemer te worden vermeld.
----------------
Zo van de website geplukt.
Echter, ik heb al 3 brieven geschreven en 2 maal een klacht ingediend via de officiele klachtenservice, maar daar ontvang ik zelfs geen bericht op. Ik vind het schandalig. Eigenlijk wilde ik maar 1 lot op zeggen, maar nu ga ik toch maar weer een brief schrijven...helaas aangetekend omdat ik dan er echt zeker ben dat die ontvangen wordt.
Inschrijven is bij elk bedrijf zo makkelijk, maar opzeggen geeft niemand thuis. Het maakt niet uit welk bedrijf het is. Een kabelexploitant, een mobiele provider, de staatsloterij etc.etc.etc.
Ik vind het schandalig.
Een zeer gefrustreerde klant.
Gr. Miranda