Abel
Geplaatst: 29 mei 2008 18:24
Hieronder een stukje uit de ellende met Abel vanaf augustus 2007
1. De nummerportering is totaal mislukt, ik heb nu 8 maanden later een geheim nummer, kan wel bellen, maar niet gebeld worden. Er wordt vrolijk iedere maand het volle bedrag uitgetrokken.
2. Op 02-09-07 eerste klacht aan Abel, dat de telefoon steeds uitvalt.
3. Op 18-09-07 krijg ik melding, dat ik via Abel kan bellen. (Ik heb echter maanden erna nog gespecificeerde rekeningen van KPN ontvangen (het lijkt er sterk op, dat ik nooit via Abel gebeld heb).
4. De telefoon werkt niet, ik moet vaak een week of langer op een reactie van Abel wachten en meldt Abel vaak, dat dat ik het modem moet resetten, of dat Siemens een probleem heeft etc. Telefoon blijft niet werken.
5. Op 10-12-07 blokkeert Abel de telefoon (dit wegens een stornering door mij op 08-11-07
6. Na betaling op 10-12-07 van het eerder gestorneerde bedrag, sluit Abel pas weer aan op 27-12-2007
7. Op 27 februari 2008 sluit Abel weer af, wegens vermeende betalingsachterstand. (dit is de stornering van november, die allang betaald was, een administratieve fout dus)
8. Op 31-03-08 wordt - in een laatste ultieme poging van mijn kant - nogmaals een bedrag overgemaakt onder de belofte van Abel dat ik word aangesloten. De aansluiting gebeurt niet, sterker: men ontkent het bedrag ontvangen te laten.
9. Op 11-04-08 - na talloze vergeefse pogingen mijnerzijds - word ik door bemiddeling van Achmea Rechtsbijstand weer aangesloten. Abel meldt aan Achmea, dat er geen betalingsachterstand is. Ik kan tot op heden bellen, maar niet gebeld worden.
10. Op 25-04-08 incasseert Abel ten onrechte € 15,00 wegens weer hetzelfde vermeende incassoprobleem van oktober 2007, zij zijn niet bevoegd dit te incasseren.
11. er komt geen enkele reactie van Abel op de brieven van de Rechtsbijstand.
Algemene klachten
• Er wordt slechte, foute en tegenstrijdige informatie gegeven.
• De ene keer staat bedrag X open de andere keer bedrag Y, zonder uitleg. Dan incasseren ze ineens weer € 15,00 wegens incassoprobleem waarvoor ze niet gemachtigd zijn. Een administratieve warboel.
• Er wordt vaak niet of zeer laat gereageerd op e-mails.
• De wachttijd voor het 0900 Helpdesk nummer is vaak meer dan 20 min. ad 50 eurocent.
• Na 9 maanden is het probleem nog steeds niet verholpen!!!!!