Acer Laptop probleem
Geplaatst: 01 jun 2008 09:24
Geachte Kassa
Ik heb een klacht over het bedrijf Acer
Op 11-04-08 heb ik mijn laptop ter reparatie opgestuurd naar acer.
Het probleeem was dat er een toets uit het toetsenbord los was en er een barst in het beeld van het beedscherm zat.
De laptop is al een keer opgestuurd vanwege de losse toets, deze heeft het een paar maanden volgehouden , maar zit nu weer los.
De barst in het beeld van het scherm is spontaan gebeurd, toen ik mijn laptop aan deed zag ik opeens een 2 cm lange streep zo dik als een potloodstreep.
Ik vond dit heel raar want, ik heb dit nog nooit meegemaakt.
De laptop is opgehaald door UPS, en is op 14-04-08 in 'S Hertogenbosch afgeleverd.
De reparatie status is een hele lange tijd Momenteel in reparatie geweest zeker 3 weken.
Ik heb ook meedere keren gebeld, maar niemand kon mij vertellen wat er mijn laptop aan de hand was, er werd mij steeds verteld dat ik de laptop over een week terug zou krijgen.
Nou ik heb nog steeds niks ontvangen.
5 weken later, belde ik weer naar het callcenter, en werd mij verteld dat er een prijsopgave voor mij wordt gemaakt.
Hier schrok ik erg van, want dit had ik helemaal niet verwacht.
ik heb toen 1 week moeten wachten tot ik meer informatie kon krijgen, ik heb ook meerdere mails gestuurd.
Nadat ik de klachten mails verstuurd had , kreeg ik een prijsopgave van €251.
Ik zou volgens acer aansprakelijk zijn voor het probleem, terwijl ik spontaan de barst in het beeld van mijn beeldscherm zag , en het losse toetsen probleem
een bekend probleem was volgens een dixons medewerker.
Ik heb toen weer een mail gestuurd , om te vragen hoe zij er op komen dat ik deze schade veroorzaakt heb.
Toen kreeg ik een mail terug gestuurd , met foto's van hoe zij de laptop binnen kregen.
Er zit op die foto een koeienvlek op het scherm(zie bijlage) terwijl toen ik de opstuurde laptop een streep in het scherm zat die niet groter was dan 2 cm.
Maar de laptop lag daar toen inmiddels ook al 5 weken , en er kan daar ook van alles mee gebeurt zijn, en dat ik dan foto's krijg toegestuurd die 100000 keer erger zijn!
Toen heb ik maar gebeld om mijn verhaal te doen, maar de mevrouw van technische dienst die hierover gaat, was niet geinteresseerd in mijn verhaal, zijn bleef erop terugkomen dat ik aansprakelijk was ,en dat ik die €251 moest betalen.
En toen ik haar vroeg wat in in die 5 weken was gedaan/gebeurd met mijn laptop wilde zij steeds geen antwoord geven op mijn vraag.
Dus ik ben mijn laptop bijna 2 maanden kwijt, en niemand van acer kan mij vertellen wat er met mijn laptop gedaan is, ze kunnen wel heel leuk een rekening van €251 opsturen.
Tevens heb ik ook Abonnementen op de laptop , zoals mijn internet abonnement van €49.95 per maand, en mijn Anti-virus programma wat ik gekocht heb voor €89.95 .
Ik heb deze laptop gekocht om mijn schoolzaken op te doen maken(Opstel,huiswerk,Werkstukken etc), en heb dus 2 maanden een computer tegen betaling moeten lenen om mijn schoolzaken te kunnen doen/maken.
Ik heb het spuugzat met acer, en wil zo nu mijn goed gerepareerde laptop terug!
En je koopt trouwens een product om er gebruik van te maken!!
Ik wil jullie vragen of jullie mijn kunnen helpen om mijn laptop kostenloos terug te krijgen want dit is gewoon belachelijk.
Kunnen jullie mij helpen aub??
MVG
Roderick Alberto
Ik heb een klacht over het bedrijf Acer
Op 11-04-08 heb ik mijn laptop ter reparatie opgestuurd naar acer.
Het probleeem was dat er een toets uit het toetsenbord los was en er een barst in het beeld van het beedscherm zat.
De laptop is al een keer opgestuurd vanwege de losse toets, deze heeft het een paar maanden volgehouden , maar zit nu weer los.
De barst in het beeld van het scherm is spontaan gebeurd, toen ik mijn laptop aan deed zag ik opeens een 2 cm lange streep zo dik als een potloodstreep.
Ik vond dit heel raar want, ik heb dit nog nooit meegemaakt.
De laptop is opgehaald door UPS, en is op 14-04-08 in 'S Hertogenbosch afgeleverd.
De reparatie status is een hele lange tijd Momenteel in reparatie geweest zeker 3 weken.
Ik heb ook meedere keren gebeld, maar niemand kon mij vertellen wat er mijn laptop aan de hand was, er werd mij steeds verteld dat ik de laptop over een week terug zou krijgen.
Nou ik heb nog steeds niks ontvangen.
5 weken later, belde ik weer naar het callcenter, en werd mij verteld dat er een prijsopgave voor mij wordt gemaakt.
Hier schrok ik erg van, want dit had ik helemaal niet verwacht.
ik heb toen 1 week moeten wachten tot ik meer informatie kon krijgen, ik heb ook meerdere mails gestuurd.
Nadat ik de klachten mails verstuurd had , kreeg ik een prijsopgave van €251.
Ik zou volgens acer aansprakelijk zijn voor het probleem, terwijl ik spontaan de barst in het beeld van mijn beeldscherm zag , en het losse toetsen probleem
een bekend probleem was volgens een dixons medewerker.
Ik heb toen weer een mail gestuurd , om te vragen hoe zij er op komen dat ik deze schade veroorzaakt heb.
Toen kreeg ik een mail terug gestuurd , met foto's van hoe zij de laptop binnen kregen.
Er zit op die foto een koeienvlek op het scherm(zie bijlage) terwijl toen ik de opstuurde laptop een streep in het scherm zat die niet groter was dan 2 cm.
Maar de laptop lag daar toen inmiddels ook al 5 weken , en er kan daar ook van alles mee gebeurt zijn, en dat ik dan foto's krijg toegestuurd die 100000 keer erger zijn!
Toen heb ik maar gebeld om mijn verhaal te doen, maar de mevrouw van technische dienst die hierover gaat, was niet geinteresseerd in mijn verhaal, zijn bleef erop terugkomen dat ik aansprakelijk was ,en dat ik die €251 moest betalen.
En toen ik haar vroeg wat in in die 5 weken was gedaan/gebeurd met mijn laptop wilde zij steeds geen antwoord geven op mijn vraag.
Dus ik ben mijn laptop bijna 2 maanden kwijt, en niemand van acer kan mij vertellen wat er met mijn laptop gedaan is, ze kunnen wel heel leuk een rekening van €251 opsturen.
Tevens heb ik ook Abonnementen op de laptop , zoals mijn internet abonnement van €49.95 per maand, en mijn Anti-virus programma wat ik gekocht heb voor €89.95 .
Ik heb deze laptop gekocht om mijn schoolzaken op te doen maken(Opstel,huiswerk,Werkstukken etc), en heb dus 2 maanden een computer tegen betaling moeten lenen om mijn schoolzaken te kunnen doen/maken.
Ik heb het spuugzat met acer, en wil zo nu mijn goed gerepareerde laptop terug!
En je koopt trouwens een product om er gebruik van te maken!!
Ik wil jullie vragen of jullie mijn kunnen helpen om mijn laptop kostenloos terug te krijgen want dit is gewoon belachelijk.
Kunnen jullie mij helpen aub??
MVG
Roderick Alberto