Inmiddels, na 10 dagen, een reactie van Ziggo gekregen.
Echter, totaal niet een antwoord op datgene dat ik had gestuurd.
Dus maar weer een reply gedaan, en afwachten wat er verder gaat komen. Begin een beetje mijn geduld te verliezen.
Onderstaand de complete correspondentie tot nu toe.
Wordt (hopelijk) vervolgd.
Geachte Lobo, Romano,
Met alle respect. Ik ben blij dat ik dit keer een antwoord heb mogen ontvangen.
Echter is het absoluut niet een antwoord op datgene wat ik U gestuurd heb.
Ik ben blij dat Ziggo luistert, echter ik hoop dat Ziggo niet al zo oud is dat hij
de vragen van de klanten door elkaar begint te halen.
De reclamecampagnes lijken er op te wijzen dat Ziggo klanten wil behouden
en binnenhalen. Logisch. Echter, de twijfel bij mij over Ziggo begint steeds
grotere vormen aan te nemen.
U weet net zo goed als ik dat het zwarte beeld dat ik kreeg absoluut niet aan
mijn decoder en smartcard ligt. Zou wel heel toevallig zijn als die op diverse dagen
spontaan tussen klokslag middernacht en een uur of 6 in de ochtend opeens
dienst zouden weigeren.
Ik verzoek U hierbij nogmaals mijn klacht door te lezen en mij een antwoord
te geven waarbij ik mij als klant WEL serieus genomen voel.
Met vriendelijke groet,
Remco ******
----- Original Message -----
From: Ziggo Klantenservice
To: *********
Sent: Monday, June 16, 2008 9:53 PM
Subject: RE: PC1181 - Klacht - TV Digitaal - Storing: Verbinding en ontvangst [REF:39753913741]
Geachte heer/mevrouw ******,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC1181 - Klacht - TV Digitaal - Storing: Verbinding en ontvangst".
Wat ik u allereerst aanraad is de decoder`aan te sluiten met een andere coax kabel en vervolgens een reset te geven, dit doet u door de decoder van het stroom te halen voor minimaal 30 seconde. Vervolgens haalt u het kaartje eruit en laat u de decoder opstarten zonder kaart erin. Wanneer de decoder volledig opgestart is stop u de coax kabel erin,vervolgens gaat u naar het menu, controleer of u de frequentie op 372.00(0) staat en het netwerk id op 5555. Zo ja, slaat u de instellingen op en verlaat u het menu. Wanneer de decoder om het kaartje vraagt steekt u deze erin, het beeld zou na enkele seconde moeten verschijnen.
Indien dit niet het geval is raad ik u aan contact met ons op te nemen
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op
www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.
Met vriendelijke groet,
Lobo, Romano
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V.
---- Oorspronkelijk bericht ----
betreft: Klacht
product: TV Digitaal
onderwerp: Storing: Verbinding en ontvangst
Vannacht, vrijdag 6 juni, om klokslag middernacht ging voor de zoveelste keer in de laatste weken het tv-signaal op zwart. En wederom kan ik er op de storingen/werkzaamheden NIKS over vinden.
Het enige dat ik daar nu kan vinden is:
Afgeronde Werkzaamheden
van dinsdag 3 juni 01.00 uur tot dinsdag 3 juni 06.00 uur
In uw wijk vinden werkzaamheden plaats om in de toekomst nieuwe diensten aan te kunnen bieden. Hierdoor worden uw internet en telefonieverbinding deze ochtend kort onderbroken.
Allemaal leuk en aardig, maar dus niks over het tv-signaal en al helemaal niks over vandaag.
Op 22 mei jl. heb ik aangaande hetzelfde ook al een klacht gestuurd. Daarop ontving ik een automatisch bericht dat ik zo snel mogelijk een reactie zou krijgen van Ziggo. Echter, de reactie laat nog steeds op zich wachten. Dat valt tegen
van een bedrijf dat zich in alle reclames profileert als een bedrijf dat luistert en wil weten wat er leeft onder de klanten.
Steeds ook is het om middernacht dat het signaal steeds wegvalt, en niet om 1 uur zoals dat in geval van werkzaamheden zou moeten zijn zoals jullie op de site vermelden.
Ik was een heel tevreden Casemaklant, maar begin steeds meer onvrede te voelen over Ziggo, en dat is neem ik aan toch niet de bedoeling van Ziggo.
Het is uiterst vervelend als je voor de zoveelste keer (ben de tel kwijt) de film of het programma dat je zit te kijken niet af kan kijken en alleen een zwart beeld overhoudt om naar te staren.
Ik hoop ook van ganser harte dat het tijdens de komende grote sporttoernooien een stuk beter zal gaan.
Ook hoop ik dat Ziggo dit keer wel een reactie met uitleg zou kunnen geven.
Met vriendelijke groeten,
Remco *******