LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ragrin

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Ragrin »

Hoi Plukker en alle anderen. Wanneer je mijn site kan zien na aanmelding, een procedure die ik ook niet bedacht heb en ingewikkeld vind en cookies achter laat op je pc, en na het verwijderen hiervan wel dan niet automatisch, kan je weer opnieuw aanmelden. Maar goed, als alles dan gelukt is dien je aan de linker zijde te zijn en foto's aan te klikken. Dan openen ze afhankelijk van je internetsnelheid, vanzelf als tumbnails (=kleine foto's. Klik dan op de foto die je wilt en er opent een nieuw window met de foto in max. formaat. Ik zond ze ook naar de red. van Pay-back die ze een derzer dagen van me mag plaatsen op hun website, groetjes, Ragrin in afwachting van de 3e herinnering overigens. Laat de politiek s.v.p. besluiten die incasso's stop te zetten tot er een of andere gerechtelijke uitspraak komt.....

Peter

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Peter »

Soms kun je gewoon niet geloven wat je leest. Tienduizenden gedupeerden, velen de wanhoop nabij. En dan wordt er hier geschreven dat de vereniging Pay-Back een griezelige uitstraling heeft en zich op moet heffen, omdat er rust aan het front wordt verlangd??
Als er iets is wat gedupeerden in deze ellende niet kunnen gebruiken dan is het rust. Dat de politiek dit onderwerp eindelijk echt op de politieke agenda heeft gezet is louter en alleen te danken aan de grote onrust en de daarmee gepaarde publiciteit. Hieraan heeft de vereniging pay-Back in belangrijke mate bij gedragen en de mensen van Pay-Back verdienen het dan ook absoluut niet hier te worden neergezet als een stelletje griezelige onruststokers. Schande!!!

Pieter

Re: Foto's van bijeenkomst in Den Haag 18 juni 2003

Ongelezen bericht door Pieter »

Hier een link naar de foto's op de payback website.
Waaronder een heel veel foto's die aangeleverd zijn door Ragrin.
Ragrin nogmaals bedankt voor het ter beschikking stellen van jouw foto serie.
http://www.pay-back.nl/DemoDHG.htm
Bewegende beelden zijn te zien op onderstaande link.
http://www.pay-back.nl/realplayer/Denhaag20030618.rm

Mvg Pieter

Gesloten