LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Credit Europe discrimineert?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Petrovska

Credit Europe discrimineert?

Ongelezen bericht door Petrovska »

Ik heb sinds vorig jaar een Top Interest spaarrekening bij Credit Europe. Ik krijg 4,5% en ben tevreden. Nu lees ik vandaag dat Credit Europe nieuwe klanten een rentepercentage van 5% biedt voor dezelfde spaarrekening! Een vreemde gang van zaken natuurlijk. Ik vermoed dat er wordt gehoopt dat niet al te veel klanten dit zullen opmerken en ze zullen er ook wel gedeeltelijk mee wegkomen. Echter, wat weerhoud me om mijn spaarrekening op te heffen en een nieuwe aan te vragen waarop ik in plaats van 4,5%, 5% krijg! Ik heb daarom maar even een vraag gesteld aan de klantenservice van Credit Europe. Ik ben benieuwd naar hun antwoord. Ik wil in elk geval die 5% rente! :!:

SpaarXL

Re: Credit Europe discrimineert?

Ongelezen bericht door SpaarXL »

Je kunt ze gewoon bellen of emailen, dan krijg je ook die 5%. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je bij een nieuwe storting op je Credit Europe spaarrekening ook overgaat naar die 5%.

Petrovska

Ongelezen bericht door Petrovska »

Thanks, ik ben benieuwd of het inderdaad zo is. :D

dft

Ongelezen bericht door dft »

Klopt, ik heb ze gemaild, zonder enig probleem krijg ik nu ook 5%!

hypotheekadviseurs

Ongelezen bericht door hypotheekadviseurs »

Wel erg slordig dat credit Europe dat niet uit zichzelf doet.

Lekker klantvriendelijk en ook lekker betrouwbaar voor de toekomst.

Zou er lekker veel geld naar toe brenge.... misschien gan zij dan wel eens een keertje "per ongeluk" failliet.

dft

Ongelezen bericht door dft »

Ach, zolang je er niet al teveel geld naartoe brengt, val je onder het garantiestelsel van de Nederlansche Bank, geen enkel risico dus!

Gesloten