KLANTENSERVICE--EBOOKERS =BAGGER
Geplaatst: 04 jun 2008 01:05
Normaal nooit enige problemen gehad bij alle boekingen,echter nu goed bij de neus genomen.
Ik had bij Ebookers een hotel gereserveerd voor 2 dagen in Buenos Aires,betaald,en een voucher was toegestuurd.
Bij inchecken in het hotel-Gran hotel Orly op 3 Maart jl. voucher afgegeven en alles leek goed.
Bij uitchecken moest ik behalve een telefoongesprek ook tot mn verrassing het verblijf in de hotelkamer ook nog betalen.
De reservering van Ebookers was gecancelled werd gezegd.
Bij thuiskomst had Ebookers het voucherbedrag al via mn creditcard geind.
Van deze betaling uiteraard een rekening gekregen,en daarna Ebookers op de hoogte gesteld,per email
Na 2 weken pas een reactie,met de belofte dat de zaak word onderzocht.
Het nummer van de klantenservice kost 0.45E per minuut,en na een wachttijd van 45 minuten door verbonden met een medewerkster die beloofde dezelfde dag terug te bellen.
We zijn nu weer 10 dagen verder en........nooit teruggebeld.
Zijn er meer mensen met deze ervaring ???????
---------------------------------------------------------------------------------
Vandaag 29 Juli,eindelijk het dubbel betaalde geld teruggekregen,ook een tegemoedkoming in de telefoonkosten van 15 euro.
Het heeft lang geduurd,en de fout ligt waarschijnlijk bij een dame van het callcentre die niet goed met de klacht is omgegaan.....
Ik had bij Ebookers een hotel gereserveerd voor 2 dagen in Buenos Aires,betaald,en een voucher was toegestuurd.
Bij inchecken in het hotel-Gran hotel Orly op 3 Maart jl. voucher afgegeven en alles leek goed.
Bij uitchecken moest ik behalve een telefoongesprek ook tot mn verrassing het verblijf in de hotelkamer ook nog betalen.
De reservering van Ebookers was gecancelled werd gezegd.
Bij thuiskomst had Ebookers het voucherbedrag al via mn creditcard geind.
Van deze betaling uiteraard een rekening gekregen,en daarna Ebookers op de hoogte gesteld,per email
Na 2 weken pas een reactie,met de belofte dat de zaak word onderzocht.
Het nummer van de klantenservice kost 0.45E per minuut,en na een wachttijd van 45 minuten door verbonden met een medewerkster die beloofde dezelfde dag terug te bellen.
We zijn nu weer 10 dagen verder en........nooit teruggebeld.
Zijn er meer mensen met deze ervaring ???????
---------------------------------------------------------------------------------
Vandaag 29 Juli,eindelijk het dubbel betaalde geld teruggekregen,ook een tegemoedkoming in de telefoonkosten van 15 euro.
Het heeft lang geduurd,en de fout ligt waarschijnlijk bij een dame van het callcentre die niet goed met de klacht is omgegaan.....