hallo,
wij hebben thuis een upc mediabox met dvr
nu heb ik een programma geprogrammeerd van ma-vr, dit betekent dat de mediabox elke week ma-vr een programma opneemt, hier heb ik voor gekozen, maar tot mijn schrik is het programma van de buis gehaald. nu wil ik die opname stoppen en niet meer laten programmeren, maar dat krijg ik dus niet voor elkaar. Je kan hem verwijderen per dag, maar dat die stopt met elke week opnemen lukt dus niet. Ik heb de upc klantenservice gebeld, wat dus 10eurocent per minuut kost. Nu word er telkens gezegd 15minuten in de wacht, wat alleen maar langer wordt. Hier word ik dus moe van. Ook kraakt dat ding en piept die, wat erg vervelend is. Mijn vraag kan je deze automatische opname stoppen/verwijderen?? Of moet je per se terug zetten naar fabrieksinstellingen??
alvast bedankt
Elisa
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC opnemen met DVR
Re: UPC opnemen met DVR
Gecondoleerd. (Er zijn betere en goedkopere alternatieven)wij hebben thuis een upc mediabox met dvr
Tja de firma list en bedrog levert nou eenmaal troep.Hier word ik dus moe van. Ook kraakt dat ding en piept die, wat erg vervelend is
Dat zal in ieder geval werken, edoch gezien de troep die ze leveren waarschijnlijk zelfs de enige mogelijkheid.Of moet je per se terug zetten naar fabrieksinstellingen
Ze moeten hun inkomsten toch ergens vandaan halen.Ik heb de upc klantenservice gebeld, wat dus 10eurocent per minuut kost. Nu word er telkens gezegd 15minuten in de wacht, wat alleen maar langer wordt
ze moeten idd hun inkomsten ergens vandaan halen, maar 't is echt een gemene manier, en we hebben 3 maanden abonnement van die mediabox, want dat scheelde, want dan hoefde je geen activeringskosten te betalen (30euro) en de eerste 3 maanden 50% en daarna kan je het gelukkig opzeggen
vandaag gebeld met de upc, 40minuten ofzo aan de lijn gezeten, eerst in de wacht enz, en toen verteld dat dat ding herrie maakt als een grasmaaier, hoort niet, en daarom komt er monteur, ook gezegd van dat opname probleem en daar hadden ze nog nooit van gehoord, geloof je 't zelf?xD echt weer zo stom, maar jaa, ben benieuwd wat de monteur zegt, ik zal 't laten weten
vandaag gebeld met de upc, 40minuten ofzo aan de lijn gezeten, eerst in de wacht enz, en toen verteld dat dat ding herrie maakt als een grasmaaier, hoort niet, en daarom komt er monteur, ook gezegd van dat opname probleem en daar hadden ze nog nooit van gehoord, geloof je 't zelf?xD echt weer zo stom, maar jaa, ben benieuwd wat de monteur zegt, ik zal 't laten weten
-
- Contacteer:
Een geplande opname kun je verwijderen door onder geplande programma´s het programma met de blauwe knop te verwijderen en vervolgens te bevestigen met OK.
Een zich (dagelijks/wekelijks/ ma-vr) herhalende opname kun je verwijderen door onder geplande programma´s het programma met de blauwe knop te verwijderen en vervolgens te bevestigen met STOP (en dus niet met OK).
Dit wordt ook op het scherm aangegeven.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare team
Een zich (dagelijks/wekelijks/ ma-vr) herhalende opname kun je verwijderen door onder geplande programma´s het programma met de blauwe knop te verwijderen en vervolgens te bevestigen met STOP (en dus niet met OK).
Dit wordt ook op het scherm aangegeven.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcare team
bedankt:)
er was monteur langs geweest, omdat dat ding zo'n herrie maakte, we kregen nieuwe mediabox:) problemen opgelost
er was monteur langs geweest, omdat dat ding zo'n herrie maakte, we kregen nieuwe mediabox:) problemen opgelost