'SERVICE GARANTIE' UPC
Geplaatst: 05 jun 2008 21:47
Van de week 3 dagen geen TV kunnen kijken door een storing op de UPC kabel. Meteen gebeld en kreeg een bandje met er is storing op uw postcode in uw gemeente. Dag 2 nog maar eens gebeld. Nee ik zie geen stroring moet ik een monteur sturen? Nou nee want de halve wijk ligt eruit.
Op de vraag hoe het met het abo geld zat kreeg ik het antwoord dat ze een fantastische 'Service Garantie' hebben, u krijgt over de dagen dat u geen signaal hebt het dubbele bedrag retour mijnheer. Even bellen als de storing is opgelost.
Nou de mevrouw die ik aan de lijn had zou het even uitzoeken. Na meer dan 5 minuten wachten. Ja de storing was al binnen een dag opgelost.
Dus weer de gebruikelijke chaos en onwil om gewoon je 3 dagen abo geld terug te storten. Een aantal jaren geleden heb ik een dag of 5 storing gehad, je belt een aantal keer en er wordt keihard gezegd dat je nooit gebeld hebt met een klacht.
Iemand die je aan de lijn hebt kan nooit wat regelen, en zodra je dreigt om op te stappen, vragen ze of ze je meteen maar door moeten verbinden met de afdelingen die de opzeggingen regelt. Zo weer een probleem opgelost.
Ik heb het zo'n beetje helemaal gehad met het 'Nieuwe' UPC. Ga het geld waar ik recht op heb gewoon storneren en als ze me afsluiten hang ik meteen een schotel op. Schijnt nog betere beeld kwaliteit te zijn dan die sneeuw die je er gratis bij krjigt op NED 1,2,3.
Op de vraag hoe het met het abo geld zat kreeg ik het antwoord dat ze een fantastische 'Service Garantie' hebben, u krijgt over de dagen dat u geen signaal hebt het dubbele bedrag retour mijnheer. Even bellen als de storing is opgelost.
Nou de mevrouw die ik aan de lijn had zou het even uitzoeken. Na meer dan 5 minuten wachten. Ja de storing was al binnen een dag opgelost.
Dus weer de gebruikelijke chaos en onwil om gewoon je 3 dagen abo geld terug te storten. Een aantal jaren geleden heb ik een dag of 5 storing gehad, je belt een aantal keer en er wordt keihard gezegd dat je nooit gebeld hebt met een klacht.
Iemand die je aan de lijn hebt kan nooit wat regelen, en zodra je dreigt om op te stappen, vragen ze of ze je meteen maar door moeten verbinden met de afdelingen die de opzeggingen regelt. Zo weer een probleem opgelost.
Ik heb het zo'n beetje helemaal gehad met het 'Nieuwe' UPC. Ga het geld waar ik recht op heb gewoon storneren en als ze me afsluiten hang ik meteen een schotel op. Schijnt nog betere beeld kwaliteit te zijn dan die sneeuw die je er gratis bij krjigt op NED 1,2,3.