Packard Bell en z'n service, schandaliger dan schandalig
Geplaatst: 06 jun 2008 11:44
Hallo, omdat ik al een tijd zit te tobben met Packard Bell heb ik maar besloten om via de digitale weg wat informatie te winnen.
Ik heb op 3 april van dit jaar via de aanbiedingensite www.ibood.nl een Packard Bell Eclipse 8 GB besteld. het apparaatje was in een aantrekkelijk aanbieding waarna ik hem besloot aan te schaffen. na 6 dagen kreeg ik het apparaatje thuis. Ik laadde hem geheel op en besloot diezelfde nacht nog mijn muziek er op te zetten. De volgende dag gad hij echter een foutmelding aan waarna ik het apparaatje niet meer kon gebruiken. Ik belde de Packard Bell servicelijn en ze hielpen me vriendelijk. Ik mocht het apparaatje terugsturen en zou een nieuwe krijgen. en inderdaad, een week later kreeg ik een nieuw apparaatje thuisgestuurd. alleen dit was het VERKEERDE apparaat. ik kreeg ipv een 8GB een 4GB terugggestuurd en leverde dus de helft van mijn opslagcapaciteit in. Ik belde geirriteerd terug naar Packard Bell. Ik kreeg te horen dat ik een week later maar terug moest bellen, want ze konden me op dat moment niet helpen. Ik belde, zoals afgesproken na het weekend op. Ik moest zelf het hele apparaatje terugsturen en moest zelf de verzendkosten betalen (6,63 euro geloof ik). Dit was op 21 april. vanaf dat moment wacht ik al op mijn nieuwe apparaatje. Ik heb vanaf dat moment iedere week een keer gebeld waar hij bleef. Iedere keer kreeg ik te horen dat ik maar moest wachten en dat ze een herrineringsmail zouden sturen naar hun reparatiecentrum. Ik kreeg maar niks. Tot vorige week donderdag, toen kreeg ik te horen dat ze het apparaatje die week binnen zouden krijgen en dat ik binnen een week voorzien was van een nieuw apparaat. Echter, na weer een week wachten belde ik voor de verandering maar weer. Nu kreeg ik te horen dat het apparaat niet in voorraad was en dat ik nogmaals moest wachten. dus laten we even optellen hoe het nu zit. Apparaat besteld op 3 april, vandaag leven we op 6e van juni, dat is 2 maanden al zonder goede service....
Ik vraag me af wat Packard Bell allemaal aan het doen is, want ik voel me niet erg serieus genomen en al helemaal niet behandeld als een klant.
het Packard Bell forum biedt ook weinig soelaas voor de toekomst, als je ziet dat er erg veel boze topics zijn geopend.
Packard Bell, NOOIT meer van mijn leven!!
Ik heb op 3 april van dit jaar via de aanbiedingensite www.ibood.nl een Packard Bell Eclipse 8 GB besteld. het apparaatje was in een aantrekkelijk aanbieding waarna ik hem besloot aan te schaffen. na 6 dagen kreeg ik het apparaatje thuis. Ik laadde hem geheel op en besloot diezelfde nacht nog mijn muziek er op te zetten. De volgende dag gad hij echter een foutmelding aan waarna ik het apparaatje niet meer kon gebruiken. Ik belde de Packard Bell servicelijn en ze hielpen me vriendelijk. Ik mocht het apparaatje terugsturen en zou een nieuwe krijgen. en inderdaad, een week later kreeg ik een nieuw apparaatje thuisgestuurd. alleen dit was het VERKEERDE apparaat. ik kreeg ipv een 8GB een 4GB terugggestuurd en leverde dus de helft van mijn opslagcapaciteit in. Ik belde geirriteerd terug naar Packard Bell. Ik kreeg te horen dat ik een week later maar terug moest bellen, want ze konden me op dat moment niet helpen. Ik belde, zoals afgesproken na het weekend op. Ik moest zelf het hele apparaatje terugsturen en moest zelf de verzendkosten betalen (6,63 euro geloof ik). Dit was op 21 april. vanaf dat moment wacht ik al op mijn nieuwe apparaatje. Ik heb vanaf dat moment iedere week een keer gebeld waar hij bleef. Iedere keer kreeg ik te horen dat ik maar moest wachten en dat ze een herrineringsmail zouden sturen naar hun reparatiecentrum. Ik kreeg maar niks. Tot vorige week donderdag, toen kreeg ik te horen dat ze het apparaatje die week binnen zouden krijgen en dat ik binnen een week voorzien was van een nieuw apparaat. Echter, na weer een week wachten belde ik voor de verandering maar weer. Nu kreeg ik te horen dat het apparaat niet in voorraad was en dat ik nogmaals moest wachten. dus laten we even optellen hoe het nu zit. Apparaat besteld op 3 april, vandaag leven we op 6e van juni, dat is 2 maanden al zonder goede service....
Ik vraag me af wat Packard Bell allemaal aan het doen is, want ik voel me niet erg serieus genomen en al helemaal niet behandeld als een klant.
het Packard Bell forum biedt ook weinig soelaas voor de toekomst, als je ziet dat er erg veel boze topics zijn geopend.
Packard Bell, NOOIT meer van mijn leven!!