Pagina 1 van 1

Packard Bell en z'n service, schandaliger dan schandalig

Geplaatst: 06 jun 2008 11:44
door alexyao
Hallo, omdat ik al een tijd zit te tobben met Packard Bell heb ik maar besloten om via de digitale weg wat informatie te winnen.

Ik heb op 3 april van dit jaar via de aanbiedingensite www.ibood.nl een Packard Bell Eclipse 8 GB besteld. het apparaatje was in een aantrekkelijk aanbieding waarna ik hem besloot aan te schaffen. na 6 dagen kreeg ik het apparaatje thuis. Ik laadde hem geheel op en besloot diezelfde nacht nog mijn muziek er op te zetten. De volgende dag gad hij echter een foutmelding aan waarna ik het apparaatje niet meer kon gebruiken. Ik belde de Packard Bell servicelijn en ze hielpen me vriendelijk. Ik mocht het apparaatje terugsturen en zou een nieuwe krijgen. en inderdaad, een week later kreeg ik een nieuw apparaatje thuisgestuurd. alleen dit was het VERKEERDE apparaat. ik kreeg ipv een 8GB een 4GB terugggestuurd en leverde dus de helft van mijn opslagcapaciteit in. Ik belde geirriteerd terug naar Packard Bell. Ik kreeg te horen dat ik een week later maar terug moest bellen, want ze konden me op dat moment niet helpen. Ik belde, zoals afgesproken na het weekend op. Ik moest zelf het hele apparaatje terugsturen en moest zelf de verzendkosten betalen (6,63 euro geloof ik). Dit was op 21 april. vanaf dat moment wacht ik al op mijn nieuwe apparaatje. Ik heb vanaf dat moment iedere week een keer gebeld waar hij bleef. Iedere keer kreeg ik te horen dat ik maar moest wachten en dat ze een herrineringsmail zouden sturen naar hun reparatiecentrum. Ik kreeg maar niks. Tot vorige week donderdag, toen kreeg ik te horen dat ze het apparaatje die week binnen zouden krijgen en dat ik binnen een week voorzien was van een nieuw apparaat. Echter, na weer een week wachten belde ik voor de verandering maar weer. Nu kreeg ik te horen dat het apparaat niet in voorraad was en dat ik nogmaals moest wachten. dus laten we even optellen hoe het nu zit. Apparaat besteld op 3 april, vandaag leven we op 6e van juni, dat is 2 maanden al zonder goede service....

Ik vraag me af wat Packard Bell allemaal aan het doen is, want ik voel me niet erg serieus genomen en al helemaal niet behandeld als een klant.

het Packard Bell forum biedt ook weinig soelaas voor de toekomst, als je ziet dat er erg veel boze topics zijn geopend.

Packard Bell, NOOIT meer van mijn leven!!

Re: Packard Bell en z'n service, schandaliger dan schandalig

Geplaatst: 06 jun 2008 12:40
door BBCS
Ik vraag me af wat Packard Bell allemaal aan het doen is, want ik voel me niet erg serieus genomen en al helemaal niet behandeld als een klant.


Je moet bij de verkopende partij zijn en niet bij Packard-Bell.

Waarom heb je met www.ibood.nl hierover geen contact opgenomen?

Re: Packard Bell en z'n service, schandaliger dan schandalig

Geplaatst: 06 jun 2008 13:37
door alexyao
Ik heb PB gebeld omdat het apparaat van dit merk was. Ik vertrouw(de) PB meer toe om dit ding te repareren. Ik heb contact gezocht met Ibood dat ik verzendkosten etc terug wilde. Dit heb ik gewoon gekregen. Ik denk dat PB nu hoofdschuldige is in deze kwestie, aangezien zij mij nu laten wachten en zitten met het probleem.

Re: Packard Bell en z'n service, schandaliger dan schandalig

Geplaatst: 06 jun 2008 20:30
door Ulbe
Packard Bell hoort u natuurlijk een 8GB apparaat te leveren, en het is natuurlijk van de zotte dat u door de fout van PB de verzendkosten moet betalen!,

De knullige service is natuurlijk geen reclame, en PB hoort u zonder problemen een nieuwe 8GB apparaat toe te sturen,

Ik heb een keer dezelfde problemen gehad met een MP3 speler, foutmelding op het scherm, en muziek was niet meer te beluisteren,

heb toen het apparaat via de computer geformatteerd, en daarna geen problemen meer gehad met het apparaat, wel was ik mijn muziek kwijt die ik opgeslagen had op het apparaat,

Veel succes en hopende op een snelle afwikkeling van deze kwestie,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.