LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort klanten(service)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kiekerjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:01

Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door kiekerjan »

Ik ben overgegaan van Tiscali naar Telfort.
Was bij Tiscali erg tevreden.

Nu bij Telfort zit ik met een probleem.
Ik wil graag weten via welke link ik mijn FTP ruimte kan activeren.
Vroeger bij Tiscali hoorde er bij elke mailbox ook een webspace. Die ik via de website kon instellen.

Ik heb al verscheidene keren het webformulier ingevuld met mijn vraag.
Ik zou ook kunnen bellen naar de klantenservice maar heb via verschillende fora vernomen dat dat geen enkele zin heeft.
Ten eerste wordt je standaard op zijn minst een half uur in de wacht gezet en als je dan nog iemand aan de lijn krijgt heeft deze totaal geen verstand van zaken.

Mijn gedult raakt op.
De zin "Hartelijk bedankt voor uw bericht, wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen." heb ik nu al 6 keer gezien zonder enige reactie.

aajee
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:32

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door aajee »

Volgens mij heb je bij Telfort geen webspace. Ter controle even bij Telfort gekeken, er wordt wel gerept over emailadressen, maar niets over webspace.

kiekerjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:01

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door kiekerjan »

Ik heb wel degelijk webspace bij Telfort. Ik heb voor elke mailbox ook een homepage aangemaakt dat is dus 5 stuks. 5 x mailbox van elk 50Mb + 5x homepage van elk 50 Mb.
De oude die ik heb ingesteld bij Tiscali maar kan ze bij Telfort niet meer aanpassen.


Hier is een voorbeeld http://home.telfort.nl/wk_2006/

weetje ook meteen waarom ik die naam wil veranderen

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door Dirkie »

Mijn ervaring met de overgang van Tiscali naar Telfort is deze.

Tiscali bood meer zaken aan dan Telfort nu doet. En wat je bij Tiscali had hou je bij Telfort voor dezelfde prijs. Maar sommige zaken kun je niet meer zo eenvoudig aanpassen.

Bij mijn abbo hoorde namelijk een gratis Anti Spam abbo. Deze heb ik nu nog steeds. Zou ik mijn abbo aanpassen, dan moet ik voor de Anti Spam apart gaan betalen.

Waar even op moet letten is het volgende. Webspace is niet hetzelfde als een Homepage. De homepages bestaan nog wel en je kan die nog steeds op dezelfde wijze bereiken als voorheen.

Volgens mij heeft Tiscali wel voor de overgang aangegeven, dat de aparte webspace zou vervallen, omdat er weinig tot geen gebruik van gemaakt werd. Dat gold ook voor de 25 gratis SMSjes per maand, waar ik toevallig wel gebruik van maakte.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mijn gedult raakt op.
De zin "Hartelijk bedankt voor uw bericht, wij zullen dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen." heb ik nu al 6 keer gezien zonder enige reactie.
Hopelijk wordt uw probleem sneller opgelost als die van mij. 14-12-2007 ging mijn eerste brief, gevolgd door 10+ emails en twee aangetekende brieven de deur uit/digitaal naar Telfort. Mijn probleem is overigens nog niet opgelost.

Ik wens u meer succes!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door TdeHond »

Waarschijnlijk is mijn probleem opgelost

Vandaag 7-6-08 ontving ik een brief van Telfort, hoofd klantenservice, dat mijn abonnement beëindigd is per datum einde contract. Mijn gebruikersnaam zou zijn: verwijderd ( i.h. Engels). Ik hoop dan ook dat dit betekent dat einde contractdatum inderdaad 10-12-2007 is.

Mocht ik ondanks deze brief alsnog problemen ondervinden, dan laat ik dat hier weten[/quote]

ovtje
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 jun 2008 18:25

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door ovtje »

Heel mooi dat het is opgelost dan is het weer wat rustger

Want open je de forums internet of internet providers

Wat valt dan op TdeHond TdeHond Tdehond TdeHond enz

En deze houd nu zijn mond (misschien)

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door TdeHond »

Wat valt dan op TdeHond TdeHond Tdehond TdeHond enz

En deze houd nu zijn mond (misschien)
Het zou fantastisch zijn als u mij niet meer hoorde, want dan hebben de providers hun zaken op orde gebracht, wordt de klant serieus genomen in zijn klacht en wordt binnen redelijke termijn een klacht opgelost. Dan doe ik een vreugdedans om de tafel. :)

Maar ik zie uw constructieve bijdragen graag tegemoet in de diverse topics. Want dan hoef ik niet te reageren! :)

Overigens moet nog blijken of ook bij de afd Finance alles op orde gebracht is, want dan ontvang ik geen onterechte facturen of erger meer.

kiekerjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:01

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door kiekerjan »

Nu bij Telfort zit ik met een probleem.
Ik wil graag weten via welke link ik mijn FTP ruimte kan activeren.
Vroeger bij Tiscali hoorde er bij elke mailbox ook een webspace. Die ik via de website kon instellen.
Volgens mij ging dit topic over mijn probleem.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Telfort klanten(service)

Ongelezen bericht door TdeHond »

u heeft volkomen gelijk! Sorry!

Gesloten