Lang leve Ziggo!!!
Geplaatst: 06 jun 2008 15:10
Ineens ergens midden april deed ons draadloos internet het niet meer. Na contact te hebben gehad met hun klantenservice (en dan niet met 1 iemand maar met een stuk of 5, lekker kastje muur verhaal) kregen wij een nieuwe usb stick...daaraan zou het liggen (ondanks dat ik zei dat we alle andere netwerken in de omgeving konden vinden, behalve de onze en het dus niet aan de stick zou moeten liggen)
Nieuwe stick in huis, zonder resultaat. Weer bellen...Weer de hele vragenlijst hebt u het modem even uitgezet, knipperd het lampje, nee er is geen storing enz enz. Poeh mevrouw, we weten echt niet waar het aan ligt hoor...
Als antwoord op mijn vraag op compensantie kreeg ik: Mevrouw u kunt met een kabeltje internetten in de tussentijd. Ja dat had ik zelf ook al bedacht hoor, maar ik heb niet voor niets een laptop...
Maar vooruit, de kabel erin en wachten op de nieuwe router die ons beloofd werd. En wij maar wachten wachten wachten. Niks in huis.
Ineens ging de telefoon. @home aan de lijn! Mevrouw is alles in orde met de nieuwe router? Euhh welke nieuwe router?
Oh is die niet verzonden dan, werd er gestotterd... Nee dat is ie blijkbaar niet. Na een tijdje zoeken kwam de jongen terug met het antwoord: ja ik zie het al, er is iets misgegaan, hij is niet verzonden. Als ik aangeef als ie niet binnen nu en een week in huis is het contract te ontbinden, zet hij er vaart achter.
De nieuwe draadloze router is er.
Het hele pakket opnieuw geinstalleerd. Maar je raad het al... mijn pc met de netgear software vindt die stomme router gewoon niet. Met het hele gebouw zou ik bij wijze van spreken kunnen mee internetten...behalve onze geliefde eigen router!
Een geschenk uit de hemel...de brief dat @home naar Ziggo gaat en de incassodatum vervroegd wordt... Opzeggen kan zonder opzegtermijn..Mooi dat gaan we doen.
Mailtje naar Ziggo dat we door de incassodatum willen opzeggen, maar dat het ook te maken heeft dat niemand zo compentent is aan de telefoon om ons te helpen met ons probleem. Wij willen graag klant blijven, maar niet op deze manier.
Wij kregen een standaard antwoord terug: opzeggen met opzegtermijn, uw contract loopt nog tot....bla bla bla...
Mail terug met het verzoek GOED te lezen waarom we opzeggen (door de incasso datum mag het zonder opzegtermijn, hoe goed zijn de mensen daar op de hoogte van??) en dat we een klacht hebben. Stuur ons een monteur die het maakt en we blijven klant!
Mail van ziggo: uw contract stopt per.... WEER geen antwoord op onze klacht.
Wellicht heeft Ziggo andere prioriteiten dan @home en behoort klantbehoud hier niet bij...
Nou Ziggo als dit jullie service is... rest mij inderdaad niets anders dan een andere provider te zoeken!!!!
Nieuwe stick in huis, zonder resultaat. Weer bellen...Weer de hele vragenlijst hebt u het modem even uitgezet, knipperd het lampje, nee er is geen storing enz enz. Poeh mevrouw, we weten echt niet waar het aan ligt hoor...
Als antwoord op mijn vraag op compensantie kreeg ik: Mevrouw u kunt met een kabeltje internetten in de tussentijd. Ja dat had ik zelf ook al bedacht hoor, maar ik heb niet voor niets een laptop...
Maar vooruit, de kabel erin en wachten op de nieuwe router die ons beloofd werd. En wij maar wachten wachten wachten. Niks in huis.
Ineens ging de telefoon. @home aan de lijn! Mevrouw is alles in orde met de nieuwe router? Euhh welke nieuwe router?
Oh is die niet verzonden dan, werd er gestotterd... Nee dat is ie blijkbaar niet. Na een tijdje zoeken kwam de jongen terug met het antwoord: ja ik zie het al, er is iets misgegaan, hij is niet verzonden. Als ik aangeef als ie niet binnen nu en een week in huis is het contract te ontbinden, zet hij er vaart achter.
De nieuwe draadloze router is er.
Het hele pakket opnieuw geinstalleerd. Maar je raad het al... mijn pc met de netgear software vindt die stomme router gewoon niet. Met het hele gebouw zou ik bij wijze van spreken kunnen mee internetten...behalve onze geliefde eigen router!
Een geschenk uit de hemel...de brief dat @home naar Ziggo gaat en de incassodatum vervroegd wordt... Opzeggen kan zonder opzegtermijn..Mooi dat gaan we doen.
Mailtje naar Ziggo dat we door de incassodatum willen opzeggen, maar dat het ook te maken heeft dat niemand zo compentent is aan de telefoon om ons te helpen met ons probleem. Wij willen graag klant blijven, maar niet op deze manier.
Wij kregen een standaard antwoord terug: opzeggen met opzegtermijn, uw contract loopt nog tot....bla bla bla...
Mail terug met het verzoek GOED te lezen waarom we opzeggen (door de incasso datum mag het zonder opzegtermijn, hoe goed zijn de mensen daar op de hoogte van??) en dat we een klacht hebben. Stuur ons een monteur die het maakt en we blijven klant!
Mail van ziggo: uw contract stopt per.... WEER geen antwoord op onze klacht.
Wellicht heeft Ziggo andere prioriteiten dan @home en behoort klantbehoud hier niet bij...
Nou Ziggo als dit jullie service is... rest mij inderdaad niets anders dan een andere provider te zoeken!!!!