"Te vroeg geboekt" met dank aan Icelandair
Geplaatst: 07 jun 2008 10:31
Beste lezer,
Hierbij treft u aan een mail wisseling tussen mij en Icelandair amsterdam. 29-05-08 heb ik een boeking gedaan voor 3 tickets naar Reykjavik in oktober. Dit boeken gaat prima. Echter bleek van 1 van ons de naam op het ticket te zijn omgedraait. Hiervoor heb ik een mail gestuurd en dit is keurig opgelost. Middels een notitie bij hun checkin systheem hoeven we hiervoor geen problemen te verwachten.
Een paar dagen later echter kijk ik op de site van Icelandair en tref aan een "najaarsactie" aan waaruit ik moet opmaken dat ik per ticket (welke ik 4 dagen eerder had geboekt € 84,- had kunnen besparen. 3 tickets in totaal......wel een mailtje waard dacht ik zo...
Hieronder een overzicht van het contact dat ik heb gehad. De eerste mail die ik stuurde was vanaf mijn huis email. Daarna heb ik gereageerd via mail adres van mijn werk.....Lees en geef aub uw mening......Ik heb alle privacy gevoelige info uit de mails gehaald.
De 1e mail staat onderaan..gelieve dus daar te beginnen...
Geachte mevrouw,
Buitengewoon sympathiek dat u dus klaarblijkelijk niet van plan was om op mijn laatste mail te reageren. Mag ik u trouwens complimenteren dat het in dit stadium zelfs teveel moeite is om mij bij mijn naam te noemen!! Lastig he klanten....
Uw instelling in dit alles alsmede de communicatie welke ik vanuit kantoor Amsterdam heb ontvangen van zowel uzelf als van uw collega's zijn ver onder de maat.
Ik zal een klachtenbrief sturen alsmede een brief direct naar Icelandair in Ijsland.
Deze uitermate klant onvriendelijke afwikkeling is absoluut een toonbeeld van hoe het niet moet. Ik hoor graag van de leiding van kantoor Amsterdam of dit alles protocol is.
Desalniettemin zal ik genieten van het verblijf in Ijsland...voor de herhaaldelijk beste vakantie wensen mijn dank.
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: @icelandair.is]
Verzonden: donderdag 5 juni 2008 18:20
Aan: Hulst, S
Onderwerp: RE: Fw: Najaarsaanbieding...
Ons adres staat onderaan de emails. U kunt uw klacht naar dat adres sturen.
Met vriendelijke groeten/Best regards
Senior Sales & Marketing Executive
Icelandair
Muntplein 2
1012 WR Amsterdam
tel: 020 5213963
fax: 020 6238010
www.icelandair.nl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Geachte mevrouw,
Op onderstaande mail heb ik helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Kunt u wellicht aangeven op welke termijn op deze mail wordt gereageerd?
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hulst, S
Verzonden: woensdag 4 juni 2008 12:55
Aan: @icelandair.nl
Onderwerp: RE: Fw: Najaarsaanbieding...
Geachte mevrouw
In mijn vorige mail prijs ik wel degelijk de service van Icelandair, wellicht kunt u de mail nog een keer doorlezen. Overigens ben ik natuurlijk tevreden over de afhandeling van het door mij gedane verzoek inzake de naamswijziging. Maar ik mag aannemen dat de service van Icelandair niet stopt na 1 klantendienst?? Overigens vind ik het prima als u de € 120,- in rekening brengt als ik daarmee alsnog kan opgaan voor het actie tarief??
Dan is mijn voordeel nog steeds € 132,-
U praat in uw mail over ALLE MENSEN....Ik ben niet alle mensen maar iemand die 4 dagen tevroeg heeft geboekt en nu voor dezelfde rit meer geld moet betalen. U behandeld mij als een profiteur die voor niets op de eerste rij wil zitten...U strooit met HEMA en gebruikt zelfs de kennis van waar ik werk tegen mij. Is dat wat u hebt geleerd over klantvriendelijkheid???
Uw voorbeelden van Hema, MediaMarkt of wat dan ook slaan helaas weer nergens op. Iedere winkel waarbij een klant vandaag iets koopt wat volgende week in de aanbieding gaat zal op wat voor manier dan ook gekeken worden naar een oplossing. Ik ben van mening dat mijn klacht/onvrede terecht is en dat daar niet op de juiste manier iets mee word gedaan.
Ik vraag geen volledige restitutie maar een gebaar waarvan ik als klant het gevoel van krijg dat ik/of mijn klacht met begrip wordt ontvangen. Wat ik nu echter ondervindt is onbegrip en kinderlijke vergelijkingen over Hema, Media-Markt en de hypotheken branche.
Doet een beetje af als "Als....in de sloot sprinkt.....Doe jij...."
Maar goed u heeft uw standpunt en ik de mijne.
Nogmaals verzoek ik u vriendelijk om de adres gegevens alwaar ik een klacht over deze gang van zaken kan richten.
Met groet,
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: @icelandair.is]
Verzonden: woensdag 4 juni 2008 14:13
Aan: Hulst, S
CC:
Onderwerp: Re: Fw: Najaarsaanbieding...
Beste meneer Hulst,
Ik heb uw email doorgestuurd gekregen van mijn collega Marcel.
Ik kan niet anders dan mij aansluiten bij de eeste email van hem aan u.
Er wordt per dag/week bekeken hoe de verkoop gaat. Mochten de omstandigheden zo zijn dat wij een aanbieding kunnen maken voor onze klanten dan doen wij dat. Het is voor ons onbegonnen werk om alle mensen die vóór de aanbieding uitgestuurd is geboekt hebben met terugwerkende kracht dezelfde korting te doen toekomen. En dat geldt, zoals mijn collega ook heeft geschreven, in elke tak. U zegt zelf dat het bij hypotheken zo is dat klanten alsnog in aanmerking kunnen komen voor ACTIE tarieven ook al is er reeds ge-offreerd. Bij ons is dat precies zo. Echter wanneer de boeking betaald en afgesloten is niet meer. Dit geldt niet alleen bij elke luchtvaartmaatschappij waar u uw ticket boekt, maar ook bij een product uit elke willekeurige winkel. (of dat nou de HEMA is of de MediaMarkt)
Verder heb ik van mijn collega van de afdeling reserveringen begrepen dat wij reeds een wijziging in uw boeking hebben gemaakt. Bij wijze van uitzondering zijn daar geen kosten voor doorberekend. Normaal gesproken had dit € 120,- gekost gezien de voorwaarden behorend bij het door u geboekte tarief. Over deze service van Icelandair lees ik helaas niets in uw email.
Wij wensen u een fijn verblijf in IJsland.
Met vriendelijke groeten/Best regards.
Sales & Marketing Manager
Icelandair
Muntplein 2
1012 WR Amsterdam
tel: 020 5213963
fax: 020 6238010
www.icelandair.nl
----- Forwarded by /AMS/Icelandair/IS on 04.06.2008 10:03
Geachte heer,
U noemt zich Sales Representative????? Ik wil graag een adres om mijn klacht kenbaar te maken.
Uw laatste reactie is echt absurd! Uw doet mijn klacht af als vergelijkbaar HEMA????
In mijn beleving is een vliegticket wel even wat anders dan een halve warme!!!
Vriendelijk verzoek ik u mij te melden alwaar ik een schriftelijke klacht kan indienen. Tevens wil ik graag weten wie uw meerdere is zodat ik ook deze kan aanschrijven.
Als dit de manier is waarop met klanten wordt gecommuniceerd denk ik dat ondanks de gebruikelijke service die ik gewend ben te krijgen bij Icelandair de afdeling Amsterdam nog wel iets kan leren.
In afwachting van uw (laatste) reactie.
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Van: @icelandair.is]
Verzonden: woensdag 4 juni 2008 9:35
Aan: Hulst, S
CC:
Onderwerp: RE: Najaarsaanbieding...
Geachte heer Hulst,
Ik begrijp uw frustratie, maar eenmaal gekocht is gekocht dit werk bij Icelandair zo, bij de hema en bij hypotheken.
mvg,
Sales Representative Icelandair
Icelandair Amsterdam
Muntplein 2
1012 WR Amsterdam
Tel. +31-20-5213956
Fax +31-20-6238010
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer,
Minder goed uitkomen vind ik nogal een zachte beschrijving voor wat ik nu voel.
U noemt een voorbeeld inzake hypotheekrente....(Leuk dat u ziet dat ik bij ……..Hypotheken werk) Echter is het zelfs bij banken zo dat klanten alsnog in aanmerking kunnen komen voor ACTIE tarieven ook al is er reeds ge-offreerd.
Klant is tenslotte koning.
Ik kan niet begrijpen dat ik door 4 dagen te vroeg te hebben geboekt mijzelf € 252,00 armer maak. Nou begrijp ik dat het hier een "special Offer" betreft!! Overigens is ook het ticket onder dezelfde voorwaarden (Best Price) gedaald naar € 366,- Ook dit is nog altijd € 34,- per persoon minder dan wat ik nu moet betalen.
Dat u hier niets aan kunt doen lijkt mij flauwekul. U bent van Icelandair en uw taak zo lijkt mij is tickets verkopen en tevreden klanten hebben en houden. Nu ben ik een bescheiden Ijsland ganger....Zoals u kunt zien wordt dit de 4e keer voor mij. Maar ik mag toch aannemen dat u een bestaande klant niet op deze manier wilt afserveren.
Ik wil u nogmaals een beroep doen op uw beleid. 4 dagen later komen met een actie welke mij een dergelijk bedrag bespaard en vervolgens niet bereid zijn om mij hoe dan ook tegemoet te treden vindt ik echt geen stijl.
Stelt u zich eens voor dat u in het vliegtuig zit naast mensen die door 4 dagen later te hebben geboekt toch ruim € 250,- goedkoper uit zijn dan ik.
Dit is een fors bedrag...Hier kan ik 2 dagen een auto van huren!!!
Ik hoop op een positiever bericht.
Met groet,
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Van: @icelandair.is]
Verzonden: dinsdag 3 juni 2008 16:06
Aan: Hulst, S
Onderwerp: Re: Najaarsaanbieding...
Geachte heer Hulst,
Normaal gesproken is het zo dat hoe vroeger je boekt hoe goedkoper. In sommige gevallen zetten we een aantal vertrek data in een actie als we zien dat een bepaalde periode wat achterblijft met de rest. Dit zal waarschijnlijk ook zo zijn met de data waarop u reist.
Ik begrijp dat voor u dit nu minder goed uitkomt. Helaas kunnen we dit niet aanpassen voor u.
Hetzelfde geldt als u nu een hypotheekrente kan aanbieden bij dezelfde provider als waar ik herm heb voor zeg 1% minder, kan ik deze ook niet zomaar laten omzetten.
Ik hoop dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie, en we wensen u een zeer prettig verblijf op IJsland!
Met vriendelijke groet,
Sales Representative Icelandair
Icelandair Amsterdam
Muntplein 2
1012 WR Amsterdam
Tel. +31-20-5213956
Fax +31-20-6238010
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
03.06.2008 14:05 To<@icelandair.is>
Subject Najaarsaanbieding...
Geachte heer/mevrouw,
Nu 1 week geleden te hebben geboekt wordt ik verrast met jullie nieuwe najaarsaanbieding.
Nu zijn de identieke tickets te boeken voor slechts E 316,25 ipv de door mij betaalde E 400,25 per ticket!!
Kan dit nog worden omgezet. Ik voel me een beetje misleid….Door vroeg te boeken hoop ik een scherp tarief te kunnen boeken….nu blijkt dat ik ter waarde van E 252,- wordt benadeeld!!!! Dit vind ik niet normaal.
Graag uw oplossing hiervoor.
Ik heb mijn boekingsnummer niet bij de hand. Mijn gegevens zijn alsvolgt:
AUB uw snelle reactie naar dit email adres of naar
Regards,
Hierbij treft u aan een mail wisseling tussen mij en Icelandair amsterdam. 29-05-08 heb ik een boeking gedaan voor 3 tickets naar Reykjavik in oktober. Dit boeken gaat prima. Echter bleek van 1 van ons de naam op het ticket te zijn omgedraait. Hiervoor heb ik een mail gestuurd en dit is keurig opgelost. Middels een notitie bij hun checkin systheem hoeven we hiervoor geen problemen te verwachten.
Een paar dagen later echter kijk ik op de site van Icelandair en tref aan een "najaarsactie" aan waaruit ik moet opmaken dat ik per ticket (welke ik 4 dagen eerder had geboekt € 84,- had kunnen besparen. 3 tickets in totaal......wel een mailtje waard dacht ik zo...
Hieronder een overzicht van het contact dat ik heb gehad. De eerste mail die ik stuurde was vanaf mijn huis email. Daarna heb ik gereageerd via mail adres van mijn werk.....Lees en geef aub uw mening......Ik heb alle privacy gevoelige info uit de mails gehaald.
De 1e mail staat onderaan..gelieve dus daar te beginnen...
Geachte mevrouw,
Buitengewoon sympathiek dat u dus klaarblijkelijk niet van plan was om op mijn laatste mail te reageren. Mag ik u trouwens complimenteren dat het in dit stadium zelfs teveel moeite is om mij bij mijn naam te noemen!! Lastig he klanten....
Uw instelling in dit alles alsmede de communicatie welke ik vanuit kantoor Amsterdam heb ontvangen van zowel uzelf als van uw collega's zijn ver onder de maat.
Ik zal een klachtenbrief sturen alsmede een brief direct naar Icelandair in Ijsland.
Deze uitermate klant onvriendelijke afwikkeling is absoluut een toonbeeld van hoe het niet moet. Ik hoor graag van de leiding van kantoor Amsterdam of dit alles protocol is.
Desalniettemin zal ik genieten van het verblijf in Ijsland...voor de herhaaldelijk beste vakantie wensen mijn dank.
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: @icelandair.is]
Verzonden: donderdag 5 juni 2008 18:20
Aan: Hulst, S
Onderwerp: RE: Fw: Najaarsaanbieding...
Ons adres staat onderaan de emails. U kunt uw klacht naar dat adres sturen.
Met vriendelijke groeten/Best regards
Senior Sales & Marketing Executive
Icelandair
Muntplein 2
1012 WR Amsterdam
tel: 020 5213963
fax: 020 6238010
www.icelandair.nl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Geachte mevrouw,
Op onderstaande mail heb ik helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Kunt u wellicht aangeven op welke termijn op deze mail wordt gereageerd?
Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Hulst, S
Verzonden: woensdag 4 juni 2008 12:55
Aan: @icelandair.nl
Onderwerp: RE: Fw: Najaarsaanbieding...
Geachte mevrouw
In mijn vorige mail prijs ik wel degelijk de service van Icelandair, wellicht kunt u de mail nog een keer doorlezen. Overigens ben ik natuurlijk tevreden over de afhandeling van het door mij gedane verzoek inzake de naamswijziging. Maar ik mag aannemen dat de service van Icelandair niet stopt na 1 klantendienst?? Overigens vind ik het prima als u de € 120,- in rekening brengt als ik daarmee alsnog kan opgaan voor het actie tarief??
Dan is mijn voordeel nog steeds € 132,-
U praat in uw mail over ALLE MENSEN....Ik ben niet alle mensen maar iemand die 4 dagen tevroeg heeft geboekt en nu voor dezelfde rit meer geld moet betalen. U behandeld mij als een profiteur die voor niets op de eerste rij wil zitten...U strooit met HEMA en gebruikt zelfs de kennis van waar ik werk tegen mij. Is dat wat u hebt geleerd over klantvriendelijkheid???
Uw voorbeelden van Hema, MediaMarkt of wat dan ook slaan helaas weer nergens op. Iedere winkel waarbij een klant vandaag iets koopt wat volgende week in de aanbieding gaat zal op wat voor manier dan ook gekeken worden naar een oplossing. Ik ben van mening dat mijn klacht/onvrede terecht is en dat daar niet op de juiste manier iets mee word gedaan.
Ik vraag geen volledige restitutie maar een gebaar waarvan ik als klant het gevoel van krijg dat ik/of mijn klacht met begrip wordt ontvangen. Wat ik nu echter ondervindt is onbegrip en kinderlijke vergelijkingen over Hema, Media-Markt en de hypotheken branche.
Doet een beetje af als "Als....in de sloot sprinkt.....Doe jij...."
Maar goed u heeft uw standpunt en ik de mijne.
Nogmaals verzoek ik u vriendelijk om de adres gegevens alwaar ik een klacht over deze gang van zaken kan richten.
Met groet,
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: @icelandair.is]
Verzonden: woensdag 4 juni 2008 14:13
Aan: Hulst, S
CC:
Onderwerp: Re: Fw: Najaarsaanbieding...
Beste meneer Hulst,
Ik heb uw email doorgestuurd gekregen van mijn collega Marcel.
Ik kan niet anders dan mij aansluiten bij de eeste email van hem aan u.
Er wordt per dag/week bekeken hoe de verkoop gaat. Mochten de omstandigheden zo zijn dat wij een aanbieding kunnen maken voor onze klanten dan doen wij dat. Het is voor ons onbegonnen werk om alle mensen die vóór de aanbieding uitgestuurd is geboekt hebben met terugwerkende kracht dezelfde korting te doen toekomen. En dat geldt, zoals mijn collega ook heeft geschreven, in elke tak. U zegt zelf dat het bij hypotheken zo is dat klanten alsnog in aanmerking kunnen komen voor ACTIE tarieven ook al is er reeds ge-offreerd. Bij ons is dat precies zo. Echter wanneer de boeking betaald en afgesloten is niet meer. Dit geldt niet alleen bij elke luchtvaartmaatschappij waar u uw ticket boekt, maar ook bij een product uit elke willekeurige winkel. (of dat nou de HEMA is of de MediaMarkt)
Verder heb ik van mijn collega van de afdeling reserveringen begrepen dat wij reeds een wijziging in uw boeking hebben gemaakt. Bij wijze van uitzondering zijn daar geen kosten voor doorberekend. Normaal gesproken had dit € 120,- gekost gezien de voorwaarden behorend bij het door u geboekte tarief. Over deze service van Icelandair lees ik helaas niets in uw email.
Wij wensen u een fijn verblijf in IJsland.
Met vriendelijke groeten/Best regards.
Sales & Marketing Manager
Icelandair
Muntplein 2
1012 WR Amsterdam
tel: 020 5213963
fax: 020 6238010
www.icelandair.nl
----- Forwarded by /AMS/Icelandair/IS on 04.06.2008 10:03
Geachte heer,
U noemt zich Sales Representative????? Ik wil graag een adres om mijn klacht kenbaar te maken.
Uw laatste reactie is echt absurd! Uw doet mijn klacht af als vergelijkbaar HEMA????
In mijn beleving is een vliegticket wel even wat anders dan een halve warme!!!
Vriendelijk verzoek ik u mij te melden alwaar ik een schriftelijke klacht kan indienen. Tevens wil ik graag weten wie uw meerdere is zodat ik ook deze kan aanschrijven.
Als dit de manier is waarop met klanten wordt gecommuniceerd denk ik dat ondanks de gebruikelijke service die ik gewend ben te krijgen bij Icelandair de afdeling Amsterdam nog wel iets kan leren.
In afwachting van uw (laatste) reactie.
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Van: @icelandair.is]
Verzonden: woensdag 4 juni 2008 9:35
Aan: Hulst, S
CC:
Onderwerp: RE: Najaarsaanbieding...
Geachte heer Hulst,
Ik begrijp uw frustratie, maar eenmaal gekocht is gekocht dit werk bij Icelandair zo, bij de hema en bij hypotheken.
mvg,
Sales Representative Icelandair
Icelandair Amsterdam
Muntplein 2
1012 WR Amsterdam
Tel. +31-20-5213956
Fax +31-20-6238010
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer,
Minder goed uitkomen vind ik nogal een zachte beschrijving voor wat ik nu voel.
U noemt een voorbeeld inzake hypotheekrente....(Leuk dat u ziet dat ik bij ……..Hypotheken werk) Echter is het zelfs bij banken zo dat klanten alsnog in aanmerking kunnen komen voor ACTIE tarieven ook al is er reeds ge-offreerd.
Klant is tenslotte koning.
Ik kan niet begrijpen dat ik door 4 dagen te vroeg te hebben geboekt mijzelf € 252,00 armer maak. Nou begrijp ik dat het hier een "special Offer" betreft!! Overigens is ook het ticket onder dezelfde voorwaarden (Best Price) gedaald naar € 366,- Ook dit is nog altijd € 34,- per persoon minder dan wat ik nu moet betalen.
Dat u hier niets aan kunt doen lijkt mij flauwekul. U bent van Icelandair en uw taak zo lijkt mij is tickets verkopen en tevreden klanten hebben en houden. Nu ben ik een bescheiden Ijsland ganger....Zoals u kunt zien wordt dit de 4e keer voor mij. Maar ik mag toch aannemen dat u een bestaande klant niet op deze manier wilt afserveren.
Ik wil u nogmaals een beroep doen op uw beleid. 4 dagen later komen met een actie welke mij een dergelijk bedrag bespaard en vervolgens niet bereid zijn om mij hoe dan ook tegemoet te treden vindt ik echt geen stijl.
Stelt u zich eens voor dat u in het vliegtuig zit naast mensen die door 4 dagen later te hebben geboekt toch ruim € 250,- goedkoper uit zijn dan ik.
Dit is een fors bedrag...Hier kan ik 2 dagen een auto van huren!!!
Ik hoop op een positiever bericht.
Met groet,
Sebastiaan Hulst
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Van: @icelandair.is]
Verzonden: dinsdag 3 juni 2008 16:06
Aan: Hulst, S
Onderwerp: Re: Najaarsaanbieding...
Geachte heer Hulst,
Normaal gesproken is het zo dat hoe vroeger je boekt hoe goedkoper. In sommige gevallen zetten we een aantal vertrek data in een actie als we zien dat een bepaalde periode wat achterblijft met de rest. Dit zal waarschijnlijk ook zo zijn met de data waarop u reist.
Ik begrijp dat voor u dit nu minder goed uitkomt. Helaas kunnen we dit niet aanpassen voor u.
Hetzelfde geldt als u nu een hypotheekrente kan aanbieden bij dezelfde provider als waar ik herm heb voor zeg 1% minder, kan ik deze ook niet zomaar laten omzetten.
Ik hoop dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie, en we wensen u een zeer prettig verblijf op IJsland!
Met vriendelijke groet,
Sales Representative Icelandair
Icelandair Amsterdam
Muntplein 2
1012 WR Amsterdam
Tel. +31-20-5213956
Fax +31-20-6238010
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
03.06.2008 14:05 To<@icelandair.is>
Subject Najaarsaanbieding...
Geachte heer/mevrouw,
Nu 1 week geleden te hebben geboekt wordt ik verrast met jullie nieuwe najaarsaanbieding.
Nu zijn de identieke tickets te boeken voor slechts E 316,25 ipv de door mij betaalde E 400,25 per ticket!!
Kan dit nog worden omgezet. Ik voel me een beetje misleid….Door vroeg te boeken hoop ik een scherp tarief te kunnen boeken….nu blijkt dat ik ter waarde van E 252,- wordt benadeeld!!!! Dit vind ik niet normaal.
Graag uw oplossing hiervoor.
Ik heb mijn boekingsnummer niet bij de hand. Mijn gegevens zijn alsvolgt:
AUB uw snelle reactie naar dit email adres of naar
Regards,