Sonera/Quicknet en Multikabel en Ziggo
Geplaatst: 11 jun 2008 16:15
Ik was een zeer tevreden klant van Multikabel, nadat de oorspronkelijke provider Sonera/Quicknet, waar het altijd een puinhoop was, door Multikabel werd overgenomen.
Jaren lang een tevreden multikabelaar en ik was bang voor deze overname en mijn angst was niet ongegrond:
Het leek wel of ik weer terug was in de oude puinhoop van Sonera.
Ik laat even de slechte internetverbinding van tijd tot tijd en het af en toe niet kunnen ophalen van je mails even buiten beschouwing.....
De helpdesk, het pronkstukje van Multikabel, is nu echt helemaal om zeep geholpen.
Hij is duurder geworden en je kunt op internet niet eens meer de wachtrij-info zien.
De kwaliteit van de helpdesk is tot onder het vriespunt gedaald.
Ze weten echt niks!!!!!
Er werd me een brief gestuurd over mijn domeinnaam van mijn site en daar begrepen ze zelf niks van!
En het erge is dat je voor Jan Doedel aan de telefoon hangt, want die tikt maar door en ze verbinden je niet door of verbreken gewoon de verbinding....
Er werd me ook verteld dat de domeinnamen in de toekomst niet meer mogelijk waren bij Ziggo.
Ook presteren ze het in die brieven om een tel.nummer erin te zetten waar je met problemen naar kunt bellen.
En als je dan belt, dan wordt er meteen een ander nummer doorgegeven....
En dan die rekening vooruit betalen...
Schande.
Dan weten ze je wel te vinden, maar de hele service en goede naam van Multikabel is weg.
Ja, de reklame die momenteel over Ziggo op tv is zegt eigenlijk al genoeg:
Een onnozel mannetje dat rondloopt in een wereld waar hij nog nooit is geweest en zich over van alles verbaast.....
Als dat mij een mooi beeld moet geven van Ziggo, dan hebben ze zich vergist.
Ik wil graag mijn geld betalen aan een degelijke kabelmaatschappij, die weet waar hij voor staat en waar hij over praat.
Maar dit is rotzooien....
Groetjes van Anneke98
Jaren lang een tevreden multikabelaar en ik was bang voor deze overname en mijn angst was niet ongegrond:
Het leek wel of ik weer terug was in de oude puinhoop van Sonera.
Ik laat even de slechte internetverbinding van tijd tot tijd en het af en toe niet kunnen ophalen van je mails even buiten beschouwing.....
De helpdesk, het pronkstukje van Multikabel, is nu echt helemaal om zeep geholpen.
Hij is duurder geworden en je kunt op internet niet eens meer de wachtrij-info zien.
De kwaliteit van de helpdesk is tot onder het vriespunt gedaald.
Ze weten echt niks!!!!!
Er werd me een brief gestuurd over mijn domeinnaam van mijn site en daar begrepen ze zelf niks van!
En het erge is dat je voor Jan Doedel aan de telefoon hangt, want die tikt maar door en ze verbinden je niet door of verbreken gewoon de verbinding....
Er werd me ook verteld dat de domeinnamen in de toekomst niet meer mogelijk waren bij Ziggo.
Ook presteren ze het in die brieven om een tel.nummer erin te zetten waar je met problemen naar kunt bellen.
En als je dan belt, dan wordt er meteen een ander nummer doorgegeven....
En dan die rekening vooruit betalen...
Schande.
Dan weten ze je wel te vinden, maar de hele service en goede naam van Multikabel is weg.
Ja, de reklame die momenteel over Ziggo op tv is zegt eigenlijk al genoeg:
Een onnozel mannetje dat rondloopt in een wereld waar hij nog nooit is geweest en zich over van alles verbaast.....
Als dat mij een mooi beeld moet geven van Ziggo, dan hebben ze zich vergist.
Ik wil graag mijn geld betalen aan een degelijke kabelmaatschappij, die weet waar hij voor staat en waar hij over praat.
Maar dit is rotzooien....
Groetjes van Anneke98