Hoi,
Een aantal weken geleden heb ik een aantal artikelen besteld bij de Wehkamp. Nadat eea was geleverd deze gepast en weer 2 artikelen weer terug gestuurd.
Na enige tijd kreeg ik het verzoek de geretourneerde artikelen te betalen. Nadat ik per mail had aangegeven dat ik deze al had terug gestuurd kreeg ik een standaard brief dat men (Wehkamp) een onderzoek zou instellen en of ik nog wilde vermelden per mail om welke artikelnummers het ging, wat voor artikelen en hoe ik de artikelen had teruggestuurd. Te weten; Via het Service ophaalpunt van Wehkamp. Helaas kan ik het bewijs hiervan niet terug vinden maar ben hard aan het zoeken....
Vandaag even gebeld dat ik het bewijs niet kan vinden, waarop ik kreeg te horen dat het pakketje wel was ontvangen maar dat er een artikel ontbrak. (Natuurlijk het duurste artikel)
Wehkamp verwacht nu dat ik het vermiste/kwijtgeraakte artikel betaal, terwijl ik deze gewoon heb teruggestuurd. Ik ga verder met zoeken naar het verzaendbewijs, maar ze hebben telefonisch bevestigd dat het pakketje is aangekomen maar dat er een artikel mist.
Kan iemand mij hiermee helpen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niet ontvangen geretourneerd artikel betalen?
-
Re: niet ontvangen geretourneerd artikel betalen?
Geachte heer/mevrouw,
Namens Wehkamp.nl wil ik u graag helpen in het oplossen van uw klacht.
Wilt u zo vriendelijk zijn om uw n.a.w.-gegevens naar mij te mailen? (dhendriksen@wehkamp.nl)
Met vriendelijke groet,
D. Hendriksen
Wehkamp.nl
Namens Wehkamp.nl wil ik u graag helpen in het oplossen van uw klacht.
Wilt u zo vriendelijk zijn om uw n.a.w.-gegevens naar mij te mailen? (dhendriksen@wehkamp.nl)
Met vriendelijke groet,
D. Hendriksen
Wehkamp.nl
Re: niet ontvangen geretourneerd artikel betalen?
De klacht is inmiddels naar tevredenheid behandeld door Wehkamp.
Wel jammer dat dit eerst een post op de forum van RADAR nodig heeft...
Wel jammer dat dit eerst een post op de forum van RADAR nodig heeft...