Beddenreus
Geplaatst: 11 jun 2008 18:57
Zaterdag bed gekocht bij Beddenreus te Zaandam. Onwijs leuk bed, een boxspring. Op het kaartje boven het bed staat vermeld:
Showroommodel! Nu in diverse maten en kleuren leverbaar.
180 bij 200 Meter voor €500! Goed doen dus!! leuke prijs voor een leuk bed! Matrassen er bij, direct per pin betaald. Dinsdag zou het bezorgd worden door een extern bezorgbedrijf.
Dinsdag: Enthousiast pakken wij het hoofdbord uit: PIEP! behoorlijke beschadigingen, stof stuk, waar de vulling uit komt. Goed komt wel op een plaatst te zitten dat je het niet ziet.. Maar goed, ik koop iets nieuws!! Bellen: Ow! meneer vervelend bel morgen even terug, dan is ze er die hem in heeft gepakt... (?), pak de rest maar gerust uit en zet maar in elkaar.
Prima! pakken de eerste boxpring uit, zitten 2 krassen op en!!! Hij heeft al in elkaar gezeten!!
Prima, mis verstand.. Kan gebeuren, wij vandaag naar de winkel (goed gelovig..?).
Verhaal in de winkel:
verkoopster:Inderdaad mevrouw ik heb een beschadinging gezien dat ik hem inpakte heel vervelend, u mag 2 kussenTJES uitzoeken.
Wij: Pardon? U verkoopt ons een showroom model (wat uit voorraad komt?) die beschadigd is zonder het mij te vertellen?
Verkoopster: Er staat boven op het kaartje, showroom model, geen garantie
Wij: Er staan boven in uw showroom, showroom moddelen te koop, zonder garantie daar hebben we bewust niet voor gekozen.
Hier stond duidelijk bij diverse kleuren en maten leverbaar. Als er diverse kleuren en maten leverbaar zijn is het geen showroom model.
Verkoopster: als ik de beschadinging dan had gezien, had u korting gehad.
Niettus wellus niettus wellus
Wij: oplossing gaat worden?
Verkoopster: Wij kunnen u geen geld terug geven de bon is al gemaakt. U slaat als onze aanbiedingen af (de kussenTJES of een dekbed hoesJE, komt al zo op 40 euro)
Daar gaan wij niet accoord mee!
Goed morgen: Bellen met rechtsbijstand. Kom maar op!! Grrr
of
Heeft iemand anders nog levensvatbare ideeen?
Showroommodel! Nu in diverse maten en kleuren leverbaar.
180 bij 200 Meter voor €500! Goed doen dus!! leuke prijs voor een leuk bed! Matrassen er bij, direct per pin betaald. Dinsdag zou het bezorgd worden door een extern bezorgbedrijf.
Dinsdag: Enthousiast pakken wij het hoofdbord uit: PIEP! behoorlijke beschadigingen, stof stuk, waar de vulling uit komt. Goed komt wel op een plaatst te zitten dat je het niet ziet.. Maar goed, ik koop iets nieuws!! Bellen: Ow! meneer vervelend bel morgen even terug, dan is ze er die hem in heeft gepakt... (?), pak de rest maar gerust uit en zet maar in elkaar.
Prima! pakken de eerste boxpring uit, zitten 2 krassen op en!!! Hij heeft al in elkaar gezeten!!
Prima, mis verstand.. Kan gebeuren, wij vandaag naar de winkel (goed gelovig..?).
Verhaal in de winkel:
verkoopster:Inderdaad mevrouw ik heb een beschadinging gezien dat ik hem inpakte heel vervelend, u mag 2 kussenTJES uitzoeken.
Wij: Pardon? U verkoopt ons een showroom model (wat uit voorraad komt?) die beschadigd is zonder het mij te vertellen?
Verkoopster: Er staat boven op het kaartje, showroom model, geen garantie
Wij: Er staan boven in uw showroom, showroom moddelen te koop, zonder garantie daar hebben we bewust niet voor gekozen.
Hier stond duidelijk bij diverse kleuren en maten leverbaar. Als er diverse kleuren en maten leverbaar zijn is het geen showroom model.
Verkoopster: als ik de beschadinging dan had gezien, had u korting gehad.
Niettus wellus niettus wellus
Wij: oplossing gaat worden?
Verkoopster: Wij kunnen u geen geld terug geven de bon is al gemaakt. U slaat als onze aanbiedingen af (de kussenTJES of een dekbed hoesJE, komt al zo op 40 euro)
Daar gaan wij niet accoord mee!
Goed morgen: Bellen met rechtsbijstand. Kom maar op!! Grrr
of
Heeft iemand anders nog levensvatbare ideeen?