LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ook problemen met Investrium?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
JoyceM

Wie heeft er ook problemen met Investrium?

Ongelezen bericht door JoyceM »

In april 2007 heb ik 86.000 euro belegd in Zuid-Afrikaans vastgoed via Investrium. Na nog geen half jaar stopten de maandelijkse rendementsbetalingen. Omdat ik met Investrium ondanks veel beloftes en excuses geen stap verder kwam, heb ik een advocaat in de arm genomen. Dank zij hem heb ik een vonnis van de rechter dat Investrium mij mijn inleg dient terug te betalen. De deurwaarder is er echter niet in geslaagd dit geld voor mij boven water te krijgen. Ik kan nu tegen het vonnis in hoger beroep gaan en proberen de eigenaar van Investrium persoonlijk aansprakelijk te stellen. Dit kost echter weer veel geld en succes is niet gegarandeerd. Ook kan ik een onderzoek door een bureau in laten stellen, waarvoor ik ook weer een flink bedrag kwijt ben, zonder dat het misschien iets oplevert.
Daarom ben ik nu op zoek naar andere gedupeerden. Samen kunnen we misschien een vuist maken tegen Investrium en een faillissement aanvragen.

gravedigger

Re: Wie heeft er ook problemen met Investrium?

Ongelezen bericht door gravedigger »

Jij geeft zomaar iemand 86000 Eutp zonder verdere navraag bij b.v. de AFM?? Kan ik je mijn bankrekening even geven? Ik beloof je 20% rente per jaar :lol:

ppppietersen

Ongelezen bericht door ppppietersen »

Ik zou graag van JoyceM willen weten wat de huidige stand van zaken is.
Want waarom heb jij overwogen geen strafrechtelijke procedure aan te spannen.

JoyceM

Ongelezen bericht door JoyceM »

Heel simpel: ik heb er het geld niet meer voor. Tot nu toe heeft het me al een kleine 3000 euro gekost aan griffiekosten, advocaatkosten, en deurwaarderskosten. Dat waren mijn laatste spaarcentjes. In hoger beroep gaan kost me weer bijna 2600 euro griffiekosten en daar komen de advocaat en de deurwaarder nog bij. Een onderzoek door een bureau gaat ook 1500 tot 1750 euro kosten terwijl het niet zeker is dat dat wat oplevert. De advocaat heeft me daarom geadviseerd om een mede-gedupeerde te zoeken, alleen kan ik namelijk geen faillissement aanvragen, met z'n tweeen wel.

Joop123

Ongelezen bericht door Joop123 »

oei dat klinkt niet lekker.
maar hoe kun je met je laatste spaargeld een dergelijke investering aangaan?
ik hoop voor jouw op lotgenoten, alleen dan heb je kans van slagen. maar dat wordt een lang proces...
maar er zullen ongetwijfeld lotgenoten zijn, oplichters doen het altijd op grote schaal.

Gesloten