Dirk van den Broek past smerige tactiek toe, om haar omzet te doen toenemen.
Vandaag bij het betreden van het locale filiaal; werd ik bij 'de poortjes' aan de binnenzijde opgewacht door een soort van ME-peloton: geen winkelend ziel kon de winkel betreden zonder eerst deze barrière te hebben gepasseerd!
Het bleek om 'voedselbankactivisten' te gaan, die de klanten moesten zien over te halen om in de supermarkt voor de voedselbank te gaan winkelen!!!
Het is wel hondsbrutaal om het winkelend publiek op deze indringende en intimiderende wijze te benaderen!!! Dit is niets minder dan een pure vorm van 'mugging'!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dirk van den Broek past smerige tactiek toe...
Re: Dirk van den Broek past smerige tactiek toe...
Dirk van den Broek heeft hier niets mee te maken!
Op talloze plaatsen staan mensen van de voedselbank om klanten er toe te bewegen om producten te kopen voor de voedselbank.
Ook bij Appie en alle andere grote ketens!
Het personeel van de voedselbank is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag! Misdragingen kunnen dus niet worden afgeschoven op de winkels waar men staat. Als men netjes vraagt om bepaalde levensmiddelen zal ik wel geneigd zijn deze te doneren.
Wanneer men mij echter hindert geef ik niets!!!!
Ongeacht waar men staat!
Op talloze plaatsen staan mensen van de voedselbank om klanten er toe te bewegen om producten te kopen voor de voedselbank.
Ook bij Appie en alle andere grote ketens!
Het personeel van de voedselbank is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag! Misdragingen kunnen dus niet worden afgeschoven op de winkels waar men staat. Als men netjes vraagt om bepaalde levensmiddelen zal ik wel geneigd zijn deze te doneren.
Wanneer men mij echter hindert geef ik niets!!!!
Ongeacht waar men staat!
Zo'n supermarkt heeft hier zeer zeker belang bij!!!
De goederen worden immers conform marktprijzen bij hen afgerekend - extra omzet!!! Waarom bieden dit soort van winkels niet pro deo hun waar aan - aan deze organisaties???
Ook bepalen deze supermarkten of dit soort van acties bij hun winkels plaatsvinden!!! Indien ik daar voor mijzelf zou gaan bedelen; moet je dan zien wat er met mij weldra zou gebeuren!!!
De goederen worden immers conform marktprijzen bij hen afgerekend - extra omzet!!! Waarom bieden dit soort van winkels niet pro deo hun waar aan - aan deze organisaties???
Ook bepalen deze supermarkten of dit soort van acties bij hun winkels plaatsvinden!!! Indien ik daar voor mijzelf zou gaan bedelen; moet je dan zien wat er met mij weldra zou gebeuren!!!
Nogmaals...
Die paar centen die de winkel "verdient" door de voedselbank binnen te laten stellen niets voor. Er is namelijk nouwelijks sprake van een omzetstijging. Ik denk dat je beter eens kunt gaan nadenken waarom er in Nederland nog voedselbanken nodig zijn!
Jij doet net of het een marketingstrategie van Dirk van den Broek is!
Niets is minder waar!
Het blijft echter wel zo dat het geheel vrijblijvend moet zijn.
Zoals jij het omschrijft kan ik me jouw irritatie wel voor stellen.
Je geeft echter wel de verkeerde partij de schuld.
Die paar centen die de winkel "verdient" door de voedselbank binnen te laten stellen niets voor. Er is namelijk nouwelijks sprake van een omzetstijging. Ik denk dat je beter eens kunt gaan nadenken waarom er in Nederland nog voedselbanken nodig zijn!
Jij doet net of het een marketingstrategie van Dirk van den Broek is!
Niets is minder waar!
Het blijft echter wel zo dat het geheel vrijblijvend moet zijn.
Zoals jij het omschrijft kan ik me jouw irritatie wel voor stellen.
Je geeft echter wel de verkeerde partij de schuld.