LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontbinding contract (prijsverhoging)

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Tim1985

Ontbinding contract (prijsverhoging)

Ongelezen bericht door Tim1985 »

De sportschool waar ik samen met mijn vriendin lid van ben heeft middels een nieuwsbrief te kennen gegeven de tarieven voor alle abonnementen per 1 auguster 2008 te verhogen met € 3,50. In de algemene voorwaarden zoals wij die tijdens hebben ondertekend is geen bepaling opgenomen dat de sportschool de tarieven mag verhogen.

Mijn vraag:

Kunnen wij het abonnement ontbinden? Wij zijn inmiddels verhuisd en maken reeds een aantal maanden geen gebruik meer van het abonnement. De sportschool heeft aangegeven de prijsverhoging niet op ons van toepassing te laten zijn en dat wij derhalve aan het oorspronkelijke bedrag zullen worden gehouden. Het abonnement loopt nog t/m april 2009.

Bij voorbaat dank voor de reactie.

Pruim

Re: Ontbinding contract (prijsverhoging)

Ongelezen bericht door Pruim »

De sportschool heeft aangegeven de prijsverhoging niet op ons van toepassing te laten zijn en dat wij derhalve aan het oorspronkelijke bedrag zullen worden gehouden
U geeft zelf het antwoord al. Er veranderd niets in uw abonnement.

Gesloten