Wil Tele2 me niet als klant??
Geplaatst: 17 jun 2008 16:20
Het lijkt wel of Tele2 geen nieuwe klanten wil! Wat is het geval?
Daar ik wilde overstappen van provider (telefonie & internet) koos ik eind maart 2008 voor Tele2. Bij het inwinnen van info zei de helpdesk dat het overnemen van een telefoonnummer van VoIP naar VoIP niet mogelijk was. Daar me dit vreemd in de oren klonk (technisch is dit helemaal geen probleem) nam ik contact op met Consuwijzer en (omdat deze policy eveneens marktbelemmerend zou werken) met de OPTA. Beide organisaties deelden me mee dat het onzin was wat Tele2 beweerde en dat nummerportabiliteit een vereiste was.
Daarna meldde ik me aan bij Tele2 en stuurde meteen een aangetekend schrijven waarin in nummerovername eiste en tevens aangaf dat ik voor 26 mei een aansluiting moest hebben daar op die datum mijn oude contract verliep. Ik werd 14 dagen later gebeld door Tele2 dat alles prima voor elkaar zou komen. Ik ontving ook een bevestigingsbrief op 22 april. Een week voor 26 mei had ik nog niets ontvangen en nam contact op met Tele2.
De helpdesk had moeite om mijn dossier te vinden en toen werd me doodleuk verteld dat er "iets fout was gegaan" en dat de procedure opnieuw opgestart moest worden. Nee, hoe lang dat ging duren wisten ze niet. En nee: ik mocht ook geen hoger geplaatste in de organisatie spreken. Daarop heb ik op 30 mei een aangetekende brief naar de directie van Tele2 gestuurd waarin in een snelle oplossing van mijn probleem eiste. Tot op heden heb ik niets van hen gehoord.
Inmiddels zit ik al bijna een maand zonder telefoon, waarschijnlijk ben ik mijn oude telefoonnummer inmiddels kwijt en heb ook geen internet aansluiting. Daar ik veel thuis werk is dit een ramp. Gelukkig kan ik af en toe inpluggen bij de buurman. Ik heb wel de helpdesk van Tele2 een aantal keren gebeld en "het spijt hun verschrikkelijk" maar iets doen: ho maar. Jawel: vandaag vertelde de helpdesk mij dat ik een VIP geval was geworden!!! Maar wat dat nou inhield?
Heeft iemand nog een tip of directe telefoonnummers/e-mail adressen van hoog geplaatsten in de Tele2 organisatie?
Daar ik wilde overstappen van provider (telefonie & internet) koos ik eind maart 2008 voor Tele2. Bij het inwinnen van info zei de helpdesk dat het overnemen van een telefoonnummer van VoIP naar VoIP niet mogelijk was. Daar me dit vreemd in de oren klonk (technisch is dit helemaal geen probleem) nam ik contact op met Consuwijzer en (omdat deze policy eveneens marktbelemmerend zou werken) met de OPTA. Beide organisaties deelden me mee dat het onzin was wat Tele2 beweerde en dat nummerportabiliteit een vereiste was.
Daarna meldde ik me aan bij Tele2 en stuurde meteen een aangetekend schrijven waarin in nummerovername eiste en tevens aangaf dat ik voor 26 mei een aansluiting moest hebben daar op die datum mijn oude contract verliep. Ik werd 14 dagen later gebeld door Tele2 dat alles prima voor elkaar zou komen. Ik ontving ook een bevestigingsbrief op 22 april. Een week voor 26 mei had ik nog niets ontvangen en nam contact op met Tele2.
De helpdesk had moeite om mijn dossier te vinden en toen werd me doodleuk verteld dat er "iets fout was gegaan" en dat de procedure opnieuw opgestart moest worden. Nee, hoe lang dat ging duren wisten ze niet. En nee: ik mocht ook geen hoger geplaatste in de organisatie spreken. Daarop heb ik op 30 mei een aangetekende brief naar de directie van Tele2 gestuurd waarin in een snelle oplossing van mijn probleem eiste. Tot op heden heb ik niets van hen gehoord.
Inmiddels zit ik al bijna een maand zonder telefoon, waarschijnlijk ben ik mijn oude telefoonnummer inmiddels kwijt en heb ook geen internet aansluiting. Daar ik veel thuis werk is dit een ramp. Gelukkig kan ik af en toe inpluggen bij de buurman. Ik heb wel de helpdesk van Tele2 een aantal keren gebeld en "het spijt hun verschrikkelijk" maar iets doen: ho maar. Jawel: vandaag vertelde de helpdesk mij dat ik een VIP geval was geworden!!! Maar wat dat nou inhield?
Heeft iemand nog een tip of directe telefoonnummers/e-mail adressen van hoog geplaatsten in de Tele2 organisatie?