KPN en haar trouwe klanten
Geplaatst: 23 jun 2008 15:22
Beste Iedereen,
Normaal gesproken ben ik geen persoon die snel loopt te klagen en al helemaal niet op een forum als deze. Eerlijk gezegd is dit pas de tweede keer in me leven dat ik op deze site kom. Toch wil ik mijn verhaal kwijt, dit omdat ik nu toch echt kwaad ben op KPN.
Al jarenlang ben ik klant bij KPN. Ik heb internet, vaste telefoon en digitale televisie en zelfs een poos mobiel prepaid via KPN gehad. Betreft betalingen e.d. heb ik nooit een herinnering ontvangen. En zelf ben ik uitermate tevreden over de diensten die ze leveren.
Ongeveer 2,5 week geleden besloot ik ook een mobiel abonnement aan te schaffen bij KPN. Ik heb op internet mijn gegevens ingevuld en netjes een order bevestiging per mail gekregen. De week er op werd de telefoon netjes afgeleverd op het afgesproken adres. Echter werd de telefoon direct weer meegenomen door de koerier omdat (stom mijn schuld) mijn id kaart verlopen was. Ik heb dus een nieuwe id kaart aangevraagd en toen deze binnen was contact gezocht met KPN om de order opnieuw te laten verzenden.
Na een uur bellen kwamen ze er achter dat de oude order geannuleerd moest worden en er een nieuwe order geplaatst moest worden. Ik vond het allemaal best. Tot mijn grote verbazing kijk ik een half uur na mijn telefoontje in mijn mailbox en zie dat de order niet uitgevoerd kan worden omdat ik niet kredietwaardig zou zijn. Ik wederom gebeld en hetzelfde gehoord als in het mailtje stond, ik mocht geheel vrijwillig een duur 0900 nummer bellen van Experian om daar me reden tot afwijzing te horen. Ik toch maar gebeld, toch nieuwsgierig. U kunt contact opnemen met KPN om de reden van afwijzing te horen klinkt door de hoorn van me telefoon.
Ik heb nu meerdere malen een mail gestuurd naar KPN iedere keer krijg ik het antwoord dat ik contact op moet nemen met experian. Terwijl er in mijn financiele situatie in die week tijd niets veranderd is. KPN kijkt niet of je je facturen altijd netjes heb betaald van andere diensten. Ik voel me flink beetgenomen, is dit hoe je met je goede klanten omgaat KPN? Ze hebben nota bene eerst wel de telefoon afgeleverd.
M'n Humeur is nu al dagen verpest door die prutsers. Kom op mensen dit is toch echt een vreemde gang van zaken? En het belangrijkste is hier iets aan te doen? Ik kan wel blijven mailen maar dat heeft geen nut. Het hoofdkantoor van KPN is om de hoek bij me, moet ik daar een keer binnenvallen en eisen iemand die er over kan oordelen te spreken?
Normaal gesproken ben ik geen persoon die snel loopt te klagen en al helemaal niet op een forum als deze. Eerlijk gezegd is dit pas de tweede keer in me leven dat ik op deze site kom. Toch wil ik mijn verhaal kwijt, dit omdat ik nu toch echt kwaad ben op KPN.
Al jarenlang ben ik klant bij KPN. Ik heb internet, vaste telefoon en digitale televisie en zelfs een poos mobiel prepaid via KPN gehad. Betreft betalingen e.d. heb ik nooit een herinnering ontvangen. En zelf ben ik uitermate tevreden over de diensten die ze leveren.
Ongeveer 2,5 week geleden besloot ik ook een mobiel abonnement aan te schaffen bij KPN. Ik heb op internet mijn gegevens ingevuld en netjes een order bevestiging per mail gekregen. De week er op werd de telefoon netjes afgeleverd op het afgesproken adres. Echter werd de telefoon direct weer meegenomen door de koerier omdat (stom mijn schuld) mijn id kaart verlopen was. Ik heb dus een nieuwe id kaart aangevraagd en toen deze binnen was contact gezocht met KPN om de order opnieuw te laten verzenden.
Na een uur bellen kwamen ze er achter dat de oude order geannuleerd moest worden en er een nieuwe order geplaatst moest worden. Ik vond het allemaal best. Tot mijn grote verbazing kijk ik een half uur na mijn telefoontje in mijn mailbox en zie dat de order niet uitgevoerd kan worden omdat ik niet kredietwaardig zou zijn. Ik wederom gebeld en hetzelfde gehoord als in het mailtje stond, ik mocht geheel vrijwillig een duur 0900 nummer bellen van Experian om daar me reden tot afwijzing te horen. Ik toch maar gebeld, toch nieuwsgierig. U kunt contact opnemen met KPN om de reden van afwijzing te horen klinkt door de hoorn van me telefoon.
Ik heb nu meerdere malen een mail gestuurd naar KPN iedere keer krijg ik het antwoord dat ik contact op moet nemen met experian. Terwijl er in mijn financiele situatie in die week tijd niets veranderd is. KPN kijkt niet of je je facturen altijd netjes heb betaald van andere diensten. Ik voel me flink beetgenomen, is dit hoe je met je goede klanten omgaat KPN? Ze hebben nota bene eerst wel de telefoon afgeleverd.
M'n Humeur is nu al dagen verpest door die prutsers. Kom op mensen dit is toch echt een vreemde gang van zaken? En het belangrijkste is hier iets aan te doen? Ik kan wel blijven mailen maar dat heeft geen nut. Het hoofdkantoor van KPN is om de hoek bij me, moet ik daar een keer binnenvallen en eisen iemand die er over kan oordelen te spreken?